Spring naar bijdragen

Donderdag 16 mei 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen luitjes.

En weer gewoon wakker geworden vanmorgen.

Dat begin van de dag heb ik alvast maar weer in de pocket.

Das mooi meegenomen:D

De koffie en thee staan al klaar.

En de kouwe klets vind je in de koelkast natuurlijk, lekker makkelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 151
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Eerste bakje zit er in.

Nu even slingers ophangen.

Voor Rae, voor Max.

Mannen, ik hoop dat jullie allebei een fijne verjaardag zult hebben.

Jammer dat we jullie geen beiden meer zien hier de laatste tijd.

Zou leuk zijn al jullie toch nog even een gigadoos gebak komen langsbrengen vandaag... of vanavond...

:present::rose::musicnote::):present::rose::musicnote::):present::rose::musicnote::):present::rose::musicnote::):present::rose::musicnote::):present::rose::musicnote::):present::rose::musicnote::):present::rose::musicnote::):present::rose::musicnote::):present::rose::musicnote::):present::rose::musicnote::):present::rose::musicnote::):present:

Dat issum voor de één....

:rose::musicnote::):present::rose::musicnote::):present::rose::musicnote::):present::rose::musicnote::):present::rose::musicnote::):present::rose::musicnote::):present::rose::musicnote::):present::rose::musicnote::):present::rose::musicnote::):present::rose::musicnote::):present::rose::musicnote::):present::rose::musicnote::):present::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tweede bakje ook op, ik ben er klaar voor lui.

Koffie en thee in de warmhoudkannen gedaan.

Ik ga de douche opzoeken, even lekker met de hond een klein rondje bos en dan richting werk.

Ennu.... Als je de lat te hoog legt, dan ga je er altijd onder door ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Yvonne

Ennu.... Als je de lat te hoog legt, dan ga je er altijd onder door ;)
quote>


Dit vind wel een hele mooie Yvonne. En zeer van toepassing op mij.
:heart:

Goedemorgen,

Ik heb net gedoucht. Nu eerst aankleden, ontbijten, een kop koffie en dan naar mijn werk.
Vanavond heb ik nog een vergadering. Dus rond half tien vanavond kan ik onderuit op de bank.

Heb het goed vandaag.

:present:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry, maar ik voel me genoodzaakt om ff een juridisch interludium in te lassen.

Ik heb Tactive beleefd gevraagd om mijn account te schrappen, maar krijg daar geen antwoord op. Een aangetekende brief lijkt me dus het beste,maar ik vind hier nergens een adres? Kan iemand me daarbij helpen, of moet ik besluiten dat ik naiefweg op een louche site zit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgu dames....

Igor, je kunt de douche in hoor :D

Kastanje, drukke dag dus. Kalmte zal je redden hoor.

Hoop dat het wel een fijne dag zal zijn...

Jen, ik begrijp helegaar niets van de inhoude van je tussenspel....

Waarom zou je je account willen laten wissen?

Heb ik iets gemist?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb je de haren uit het putje gehaald?

ik snap ook niets van jen. als je niet meer op de site wilt laat je hem toch gewoon links liggen. en als je gisteren de mail gestuurd hebt kan ik me indenken dat ze nog niet gereageerd hebben, ze kunnen je niet alla minuut van dienst zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ A3, tot hiertoe wat mij betreft niks. In de wandelgangen heb ik al wel horen verkondigen dat ze accounts nooit schrappen, en als dat waar zou zijn, dan is het gewoon illegaal. Ik speel dus proefkonijn.

Groetjes, ga goed, en citeer ze ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Adrie toch een beetje door het oog van de naald gegaan.

Zo'n gevaarte kan ook zonder gekraak ineens omvallen. De grote eik (nog uit de tijd dat het hier bos was) viel ook in ene om. Gewoon omgekieperd na hevige regenval met wortel en al uit de grond. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Jopie je vroeg onlangs naar mijn broer. Ze zijn nog niet begonnen met de schock-therapie maar hij heeft eerst andere medicatie gekregen om te kijken of dat aanslaat.

Niet dus, hij is nog meer afgevallen en denk dan ook dat het nu niet lang meer gaat duren.

Ga jij nog een beetje goed?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact

Tatum

Albert

Lytse

Albert, welkom terug :)

Jen, ik heb wel eens een tijd niet willen schrijven. Ik heb toen mijn e-mail adres veranderd in een niet-bestaand adres en geklikt op "wachtwoord vergeten". Ze sturen je dan een nieuw wachtwoord toe op dat nieuwe e-mail adres en dan kun je er niet bij. :o

En was dit niet wat je wilt, wat maakt het dan uit of je account bestaat of niet (al dan niet in werkelijkheid in gebruik?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het vreselijk van mezelf, maar ik kan het niet tegenhouden - of moet ik eerst drie dagen in bezinning? - ik moet reageren op Jopie.

Uiteraard is verwijderen van accounts wél mogelijk. Heb ik gezegd dat een cascade delete niet mocht?

Het is overigens niet alleen mogelijk, het is zelfs verplicht wanneer de klant daarom verzoekt. Het bijhouden van persoonsgegevens is eenvoudigweg verboden zonder toelating van de persoon in kwestie - met uitzondering van politiediensten en dergelijke.

Pffft. Sorry hoor, maar ik werd getriggerd om te antwoorden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry Jen, maar dit komt op mij een beetje over als moeilijk doen om het moeilijk doen.

Pfffff.....

Maar goed, ieder zijn ding, ik klim de auto in en ga op weg naar mijn werk..

Fijne dag voor iedereen .... laterrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact

Tatum

Albert

Lytse

Kastanje

Zoals ik eerder al schreef, drukke dag vandaag. Een echte trigger voor mij.

Dan kan ik de steun van het dagpact wel gebruiken.

:heart:

@Jen: ik kan het niet volgen, het voelt voor mij alsof je in paniek bent ofzo. Is er iets gebeurd met je gegevens ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...