Dylan Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 Ooit bestaat, nooit niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 , mooi Dylan, tot ooit dan maar weer de markt roept Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 Goedemiddag allemaal, Ik heb het laatste stuk van de dagdraad van gisteren nog niet bijgelezen, maar zag Snoepje ingelogd staan. @ Snoep: fijn te weer te lezen. Ik miste je en vroeg me af hoe het nu met je gaat. Wat goed dat je alweer 6 weken droog staat. Of het leven nou saaier is dan voorheen, of dat je in de toekomst wel of niet weer wat kunt drinken: hou je er maar niet teveel mee bezig. In het hier en nu blijven. Ik weet nog hoe je aan het einde van je vorige droge periode steeds schreef dat het leven niet zo leuk was zonder drank (vrij vertaald), maar als ik bedenk wat voor strijd je die 6 maanden hebt doorgemaakt... Saai was het niet! Kan je je tijd nu goed vullen? Doe je ook leuke dingen voor jezelf? Ik hoop het zo voor je. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 Zoals te verwachten heb ik vandaag de straf voor de zonde van gisteren (nee geen drank, maar activiteiten). Dit was ingecalculeerd, dus vandaag maak ik er een rustige dag van. Voor Kastanje een welverdiende slinger voor haar eerste maand. :moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon: @ Aicha een omdat ze zo goed bezig is, ondanks dat ze het niet gemakkelijk heeft! Voor iedereen veel plezier en vul de dag zoals voor jou het beste is. Voor degenen die het gisteren (te) moeilijk hadden: een nieuwe dag vandaag, met nieuwe kansen! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 Even een groet! Het wordt hier heel donker. Denk dat we weer een stevige bui krijgen. Iedereen een heel goed weekend!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 Je slikt nu Baclofen hé Wijfie? Is het dan makkelijker om na een pilsje te stoppen? Merk je dan dat je de behoefte om meer te gaan drinken niet hebt? Omdat je schreef "zonder overmatig drankgebruik"Wat is er veranderd waardoor het gisterenavond lukte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 Goedenmiddag, Als ik drink, dan drink ik niet omdat ik drank nu zo lekker vind, ik drink het echt voor de roes. Daarom mis ik de smaak niet van wijn of bier, vind het gewoon echt niet lekker. Het enige wat ik dan wel lekker vind is een likeurtje, duur spul gelukkig... Nee hoor, ik gaf de voorkeur aan slobberwijn en dat is dus gewoon echt niet lekker... Voor mij is het niet weggelegd om te genieten van wijn of bier, dus geniet ik maar van andere dingen en dat zijn er gelukkig genoeg! Geplaatst door wijfie | Berichten: 7141 15-5-2013 en dit dan wijfie? en alle keren dat je schreef echt helemaal niet meer te willen drinken? en dat je uitgerekend gisteren je op de dagpact liet zetten (heeft Dylan voor je gedaan) was weer vrijdag schreef je vanaf je I-phone. een pact = niet drinken die dag! zoals de wind waait, zo waait jouw jasje denk ik wel eens als ik je lees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 Agnieta denkt: Laat ik snel zijn, anders ben ik ook aan de beurt :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 @ Belle: goed dat je je niet van de wijs laat brengen. Kan je vanavond andere dingen doen? Heb je een plan? Nu niet gaan drinken hoor, want dat was je niet van plan. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 Ik ben helemaal alleen nu, dus ga maar weer eens wat doen. Rustig aan, dat wel. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 Wijfie als je het kunt houden bij af en toe een paar drankjes, is dat te doen. Alleen ben ik zo bang dat het dadelijk weer fout gaat. Bij de meesten van ons lukt het gewoon niet om het bij een paar te houden. Dat lukt 1-2 misschien 3 keer maar dan is het einde zoek. Blijf eerlijk naar jezelf kijken Wijfie en beduvel jezelf niet met mooie woorden. Dat drankduiveltje is zo verrekte sterk. Dat weet jij als geen ander, je bent al vanaf 2006 bezig meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 Wijfie, zie je dan niet het patroon bij jezelf? En Snoep ook weer het drinken op feestjes verheerlijken. Zucht. Hoe groot wil je het op de muur. Maar goed, ik heb een fijne vakantie gehad, lekker uitgewaaid, heerlijk. Met veel mineraalwater en cappucino's. De champagne bij het ontbijt, waar wat Duitse gasten wel voor gingen, ik vind het onbegrijpelijk. Sommigen nog met een heel gesprek erbij over de kwaliteit ervan haha (Tatum ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 Doet je douche het goed, Bol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 Kate, begrijpen doe ik die duitsers wel. Met een fikse kater is de kwaliteit van de ochtend veel beter nadat de eerste slok er weer in zit. En champagne, tja, je moet toch wat zo 's-ochtends tussen de andere mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 Ik zit helemaal klaar om Anouk vanavond toe te juichen. Ik heb Nacho cheese Tortilla Chips met een milde Salsa-dip en ook mijn favoriete thee-zakjes liggen klaar. Nu nog een paar uurtjes wachten....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 Ja dat is ook weer zo Tatum En een glas champagne is dan blijkbaar een sjieke dekmantel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 Ze heeft een mooi liedje he. Wat melancholisch, maar ik vind het wel mooi. Ik ga nu eerst zo eten. We duimen voor Anouk! Fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 Ha die Kate. Ja hoor de douche is heerlijk, alleen moet het douchegordijn nog opgehangen worden want anders kan ik in mijn slaapkamer zwemmen. War fijn dat je zo'n heerlijke vakantie gehad hebt meis. Dat doet een mens altijd goed. Ja die champagne bij het ontbijt ken ik. Mijn schoonzus en zwager zweren er bij. Ik niet hoor, ik moest s'ochtends altijd bij komen van de vorige dag. Bovendien vind ik het, zoals bijna alle alc. dranken, niet lekker. Jij ook al Taat. Ik verheug me ook op vanavond. Wat denk je, gaat ze goed scoren? Mooi lied hé? Hé en het is een Hagenees hé? Die zijn allemaal goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 Fijn Bol, dat je douche lekker is. Maak je toch nog een binnenvijver erbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 Bol, ik ben van boven-Mokum. Dus voor Den Haag gaan, dat kan dan niet. Wel voor Nederland. Blijkbaar ben ik chauvinistisch genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 Oké Taatje, van jou accepteer ik dat. Zo nu eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 Ja mooi Belle. Ik wist niet dat ze zo gevoelig kon zingen zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 Leuke video, Belle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 Zo, ik zit er klaar voor, nog drie kwartier..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 ik heb gisteren gedronken, zo ineens weg twee maanden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden