Roberto Geplaatst 26 december 2020 Rapport Share Geplaatst 26 december 2020 (bewerkt) En daarna op de crematie van mijn moeder, de tekst in Hindi klopt niet helemaal, maar gaat voor mij over mijn moeder die mijn vader in het hiernamaals terug vindt. 26 december 2020 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 december 2020 Rapport Share Geplaatst 27 december 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 december 2020 Rapport Share Geplaatst 27 december 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 december 2020 Rapport Share Geplaatst 27 december 2020 Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 28 december 2020 Rapport Share Geplaatst 28 december 2020 Wie hier houdt het ook niet droog als die NS commercial weer langs komt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 3 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 14 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 14 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2021 It was our life and yes also your life! Now its my life again. Dag lieverd van me. Ga maar nu, its your life and my life!!!! Laat mij los dan laat de drank mij ook los. Stupid booze yes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 14 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2021 In een volgend leven zien wij elkaar weer en ik weet zelfs nu al dat je nog steeds bij mij bent, voor altijd, beloofde jij mij ooit en is ook zo nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 16 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2021 Hate it or love it, the underdog is on top! And I ain't going nowhere so you can get to know me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 21 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2021 Toekomstig nummer 1 in top 2000. De onderwerpen die hij aansnijdt. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 22 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2021 Keihard! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 22 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 22 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 22 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2021 Wat was ik destijds verliefd op deze jongen, hij is ook echt heel knap C leek erop toen dus toen maar met hem gegaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 22 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2021 Jullie kunnen nu eindelijk samen dansen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 22 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2021 (bewerkt) Laatste, ik ga wat eten en wat liggen/slapen. Geleerd van @bolletjevooral dat eten. Is echt helpend bij trek. 22 januari 2021 bewerkt door Smaragd link toevoegen bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 22 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2021 Mooi nummer @Renaldo61 djw. Bijna 31 jaar geleden vroeg mijn C mij verkering op dit nummer, terwijl wij aan het slijpen(intiem dansen, heel dicht tegen elkaar, zo was het toen genaamd) waren in het Coc in Amsterdam., ik was net 16. Waarom vind jij dit nummer leuk en de herhaling? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 22 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2021 Het was het 2e nummer van de uitvaart/crematie. Nothing compares to you. Dit was het eerste nummer. Van Joe Cocker op de crematie, hij kon niet zonder hulp, heeft ervoor gestreden met de verkeerde vrienden op het laatst (drugs)dat wel maar goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 22 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2021 Hij had een bi polaire stoornis, Add en was narcist, toch was hij lief. Bijna 30 jaar mee uitgehouden. Blij dat ik hem los heb gelaten, moest wel. Hou niet van drugs, Hij zei drugs zijn minder erg dan drank. Deels gelijk maar toch, nog maakt het mij kwaad als ik daar aan denk. Sorry voor mijn geklep. 3e nummer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2021 Kijk je uit Smaragd?? Ik lees dat je in de gevarenzone zit!! Ga naar je broer.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 22 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2021 Ja ik kijk uit , heb antabuse ingenomen en heb morgen dagdienst. Dus kan niet maar je hebt wel gelijk, ga morgen na mijn werk meteen naar hem en zijn kids toe. Kan anders goed fout gaan, je voelt het goed aan. Dank @nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 25 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2021 Mooi @Renaldo61 ook triest. Hoop dat je kan stoppen met drinken, gun het je. Wie niet maar ook jou, incluis mijzelf natuurlijk. Soms kan het even niet anders maar wel tijdig ingrijpen, je bent ook de jongste niet meer. Kom op! Desnoods ook voor je hondje Femke. Dit nummer zegt mij veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden