Smaragd Geplaatst 24 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2020 Voel wat je wil voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 24 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 24 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 24 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2020 Ik eindig met deze video. Moest er zelfs om lachen, lijkt het forum wel al die reacties op het nummer van het songfestival voor Nederland. Natuurlijk gaat het niet door. Volgend jaar maar weer, als we allen nog leven dan. Myle reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 25 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 Past helemaal bij deze tijd nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 www.youtube.com/watch?v=8KPbJ0-DxTc&feature=youtu.be&app=desktop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 28 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 28 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2020 Luister=Listen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 28 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2020 (bewerkt) Ging iets mis. 28 maart 2020 bewerkt door Myle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 29 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2020 Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 30 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2020 Heerlijk @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 31 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2020 Ach das toch geen muziek joh Ff terug naar de jaren 80 met die typische wazige camerabeelden, alsof toen alles nat van het zweet was. Was het trouwens ook denk ik. Hier, mooiste stem uit de showbiz. Super drummer ook. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 31 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2020 https://www.youtube.com/watch?v=Nd9zdbMFSVU OG3NE covert Queen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 31 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2020 @lady jane prachtig btw. Vind ze zo goed, die harmonie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 1 april 2020 Rapport Share Geplaatst 1 april 2020 (bewerkt) Ik stond daar ook in het pad dat Miss G nam, toen konden dat soort dingen nog, zo dicht op elkaar. Benieuwd of iemand mij kan spotten en NEE kussen mag idd niet meer, toen wel Hoop dat het volgend jaar weer allemaal normaal is. Klinkt dramatisch lang maar zal mij niet verbazen. Sterkte allen, is ook allemaal niet niks idd. 1 april 2020 bewerkt door Smaragd toevoeging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 1 april 2020 Rapport Share Geplaatst 1 april 2020 @bumperjim valt mij nu idd ook op, hoe wazig die video's toen waren Zweterig ook ja. Wel fijn, dat het er nog is. 1 van mijn diva's destijds Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 1 april 2020 Rapport Share Geplaatst 1 april 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 1 april 2020 Rapport Share Geplaatst 1 april 2020 Laatste, de afsluiter. Voor lieve @Bor en ook voor @Diesel Ook voor jou sterkte, dit raakt ons natuurlijk. Hou je goed meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 3 april 2020 Rapport Share Geplaatst 3 april 2020 (bewerkt) RIP Bill Withers - destijds vond ik deze muziek wat zoetsappig. Nu ik zelf belegen ben vind ik het een heerlijk nummer. Ik word er blij van. 3 april 2020 bewerkt door Lonster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 3 april 2020 Rapport Share Geplaatst 3 april 2020 Beetje zoetsappig mag wel even En 'belegen' haha. Lonster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 april 2020 Rapport Share Geplaatst 3 april 2020 Ik vind het geweldig! Maar ja...ik ben ook belegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 7 april 2020 Rapport Share Geplaatst 7 april 2020 (bewerkt) Niemand hoeft alleen maar goed of slecht zijn.Niemand is alleen maar zwart of wit.Iedereen is anders, anders dan je verwacht.En niemand die alleen maar haat of liefde voelt.We zijn allemaal een mens van vlees en bloed.En we kunnen niet perfect zijn, want niemand weet hoe dat moet.Leef, met je eigen talent. Iedereen is mooi en je bent wie je bent. Yeah.Leef, met jezelf en elkaar. Iedereen is blij met dat ene gebaar.Niemand kan alleen maar mooi of lelijk zijn.Niemand heeft de waarheid vol in beeld.Maar het voordeel van de twijfel makt ons minder verdeeld.Leef, met je eigen talent. Iedereen is mooi als je bent wie je bent.Leef, met jezelf en elkaar. Iedereen is blij met dat ene gebaar.We zoeken de verschillen, waar we bruggen moeten bouwen.En we plakken etiketten op het hart van iedereen.Maar het leven is geen leven als geen mens van je wil houden.Dus we moeten bruggen bouwen. Over alle kloven heen.Leef, met je eigen talent. Iedereen is mooi als je bent wie je bent.Leef, met jezelf en elkaar. Iedereen is blij met dat ene gebaar.Leef, met je eigen talent. Iedereen is mooi als je bent wie je bent.Leef, met jezelf en elkaar. Iedereen is blij met dat ene gebaar.OhoeNiemand hoeft alleen maar goed of slecht te zijn. 7 april 2020 bewerkt door Myle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 8 april 2020 Rapport Share Geplaatst 8 april 2020 (bewerkt) OK als het thema zoetsappig en belegen is, dit is dan wel een toppert voor de vroege ochtend: Luistertip: volume op max en alle ramen open. 8 april 2020 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden