Jaap Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Originally posted by: Jaap Lekker zo voor het slapen gaan even een rustige franse chanson van Plastic Bertrand. Hoeverzin je zo'n naam?quote> Ging ik gister naar de film zat dit nummer gewoon in de film. Hoe raar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Acda & de Munnik - Mooi liedje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Zing, en danse! Ik meld me nuchter af en duik lekker op bed. Oant morn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Deze is qua tekst en beelden wel behoorlijk rauw en depri, voor wie frans kan ] Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Deze is positiever qua sound maar versta het verder niet Rokia Traore - M'bifo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
octavia Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Ik weet niet hoe je een link moet plaatsen maar ik draai meer dan eens een prachtig nummer van Roger Waters: Amused To Death, schitterende muziek en prachtige tekst. En wat te denken van Shine On You Crazy Diamond van Pink Floyd. Voor volgend jaar al weer tickets gekocht voor The Wall van Roger Waters in Düsseldorf. Voor de tweede keer ga ik er met mijn dochter naar toe. Dan hopelijk nuchter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Octavia gewoon kopieren en plakken: http://www.youtube.com/watch?v=BLKiMbC6s2k Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
octavia Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Dank je Rosa, maar met mijn tablet kan ik (nog) niet kopiëren en plakken. Je link gaat trouwens naar een mooi nummer van Roger maar niet naar de song Amused to Death. Toch bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Ik heb hier nog wel een andere in de aanbieding: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 van LiveDe songtekst altijd verkeerd begrepen; het is niet I will overcome als in ik zal overwinnen maar I am overcome als in ik ben overdonderd. Beide zijn toepasselijk. Als dit aanstaat in mijn auto zing ik uit volle borst mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Sandra van Nieuwland - Keep Your Head Up http://www.youtube.com/watch?v=RrkpsI9HXBY&feature=plcp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Nog maar een dan: Pearl Jam - release me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Andre van Duin huilt voor 2. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Originally posted by: Jenquote> wist je dat die gebaseerd is op De Sade Jen?Severine. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 November Rain, Guns N' Roses, schitterend nummer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Originally posted by: Vlaamsmeisje Originally posted by: Jenquote> wist je dat die gebaseerd is op De Sade Jen?Severine.quote> Ik dacht nog, niets zeggen, anders halen ze de link nog weg. En dat zou jammer zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Zelf ben ik meer van de oude Pink Floyd, met Syd Barrett. Helaas is het hem niet zo goed vergaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Ja ik vind dat zielig een muis zonder huis en dan barst ik janken uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Zeker als je weet dat nog langs komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Agnes Obel - Philharmonics hele CD 40 minuten Een van de mooiste albums van afgelopen jaren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Ahhh, David Lynch, Wist je dat hij vorig jaar een album en een singel en bijbehorende clip heeft gemaakt. Tja, het is wat vreemd allemaal, maar misschien wel herkenbaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden