Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Naar deze heb ik echt even moeten zoeken:

En nog eens, en nog eens. Wat een geile meid. Echt een dikke middelvinger naar iedereen die hier liedjes zit te plaatsen uit de jaren '70. Wacht ik zal eens oud gaan.

Geplaatst

Heel het gevoel uit de jaren negentig samengevat in 1 lied, en ondanks al mijn woede ben ik slechts een rat in een kooi. 
Oh, fuck, hoelang scherm ik al mijn woede af.

Geplaatst
6 uur geleden zei Mormel:

Echt een dikke middelvinger naar iedereen die hier liedjes zit te plaatsen uit de jaren '70.

Wij zitten allemaal in dezelfde shit zooi! De meesten weten dat het een aflopende zaak is!

Hier heb je hem terug!

🖕

Geplaatst

@Smaragdie: ergens denk ik dat de jaren zeventig een gouden snaar raakte. Van de muziek die daarvoor gemaakt werd hoor je zelden nog iets, en nu voel ik mij verplicht om iets te plaatsen van Piaf of Brel. Laat ik het bij deze houden: 

Geplaatst

@Mormel jij als vechtend met demonen en voelend als puber in een bejaardenklas..... (🙃)

Beste muziek werd toch echt jaren 70/80 & 90 gemaakt.
Yep POP (up).

Maar toch. Deze tekst: "stand up and fight!!!!!"
Man doe dat dan ook en dan niet door een ergens bejaarde k*t ambtenaar om te leggen.

Geplaatst

Heerlijk nummer @Mormel. Lijkt zeker vergeten muziek maar door mijn vader ken ik het wel een beetje. Net als dit volgende nummer. Niet geheel mijn smaak maar wel ook echte muziek. Ach ja ieder zijn smaak ook dat weer wel. Blijf van dit nummer genieten omdat het mij aan mijn vader doet denken nogmaals en hij met zijn lp-speler en plaatjes bezig was..

Geplaatst

@Sanity: geweldig nummer. En nu twijfel ik weer enorm over wat ik moet doen. 
Over muziek: ik weet dat je niet moet discussiëren over smaken, maar ik vind het echt wel spijtig dat een muziekdraad gedomineerd word door nummers die bijna een halve eeuw oud zijn. 

Geplaatst (bewerkt)
12 minuten geleden zei Mormel:

@Sanity: geweldig nummer. En nu twijfel ik weer enorm over wat ik moet doen. 
Over muziek: ik weet dat je niet moet discussiëren over smaken, maar ik vind het echt wel spijtig dat een muziekdraad gedomineerd word door nummers die bijna een halve eeuw oud zijn. 

Ja maar je zit hier dan ook op een forum met deelnemers die ook minimaal een halve eeuw oud zijn.

Off the record: heb jij ook strafpunten gehad omdat je het over het rechtzetten van mijn tandjes had en ik het over jouw geklaag van uitkering huis etc. had? 😁

We hebben volgens moddereters te weinig respect voor elkaar.
Nu moet ik er wel eerlijk bij zeggen dat ik hoop dat die foto bij je profiel niet een echte selfie is....🤣

bewerkt door Sanity
Geplaatst
9 minuten geleden zei Sanity:

Ja maar je zit hier dan ook op een forum met deelnemers die ook minimaal een halve eeuw oud zijn.

Off the record: heb jij ook strafpunten gehad omdat je het over het rechtzetten van mijn tandjes had en ik het over jouw geklaag van uitkering huis etc. had? 😁

We hebben volgens moddereters te weinig respect voor elkaar.
Nu moet ik er wel eerlijk bij zeggen dat ik hoop dat die foto bij je profiel niet een echte selfie is....🤣

Lap, nu laat je mij nog zaken opzoeken? 

Geplaatst
4 minuten geleden zei Mormel:

@Sanity: ik heb geen idee wat je bedoelt met strafpunten.

Ik kreeg een bericht dat ik respect moest hebben en strafpunten kreeg.
En daarna werden berichten verwijderd.

Geloof niet dat ik zoveel bedreigends gezegd heb.

Gezien mijn eerdere optredens hier, geloof ik gerust dat het halve forum (net zoals als bij jou) echt de schurft heeft aan mij.
En zeker ook maar iets meldt.

Moddereter heeft toch op mij voorzien geloof ik. Recent nog werd het engelse woord voor poep vervangen door een sterretje (daar komt toch die boodschap door naar buiten).

Maar jij bent dus bespaard gebleven.Mazzel voor jou.
Ik heb in paniek alweer mijn advocaat ingeschakeld hoe ik dit vreselijke onrecht weer moet bestrijden.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...