Spring naar bijdragen

Woensdag 19 juni 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

Madeleine, je schreef net we vinden elkaar leuk,

van de week schreef je dat je verliefd bent op hem.

Logisch dat daar ook twijfels en onzekerheden bij horen.

Denk je dat hij dat niet heeft? Dat wij mensen dat niet

hebben, waarschijnlijk zelfs allemaal bij tijd en wijle. Met en zonder drank.

Ga die niet wegdrinken nu. Ga er dwars doorheen. Praat er met hem over

vanavond en zorg dat je dat nuchter kunt doen. Je wilt diep in je hart al heel

lang iemand/hem om iets mee op te bouwen. Ga dr voor meid en geniet!!!

En geniet ook van de dingen die op je pad komen en die misschien op het

eerste gezicht moeilijk of eng lijken. Dat zijn juist de dingen waardoor je elkaar echt

leert kennen; weet og je van elkaar op aan kunt enz. Deze man heeft zorg voor jou!

Maar jij moet voor jezelf zorgen:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 151
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dag allemaal,

Ik kan maar heel even inloggen en heb niets bijgelezen.

Hier gaat alles goed. In het begin was de drank nadrukkelijk overal aanwezig, en dan een andere situatie en mijn man die iets meer dan normaal drinkt. Inmiddels ben ik weer helemaal gewend aan mijn alcoholvrije leven. Ik probeer allerlei drankjes uit, ook alcoholvrije bieren.

De fysiotherapeut die ik hier heb gevonden bevalt wel. Ze is niet zo goed als degene thuis (ook al omdat ze mijn lijf niet zo goed kent) maar ze geeft toch wat verlichting.

De helft van de vakantie zit erop. Als ik nog weer eens kans heb om in te loggen doe ik het.

Sterkte en veel liefs voor jullie allemaal.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog een fijne vakantie Lytse!

Tatum, een broodje kroket? :P

Nee, ik heb even niets te doen. Ik ben al zo verschrikkelijk druk geweest. Ik ben echt verliefd, maar probeer mezelf nu wijs te maken dat ik hem gewoon leuk vind. Dat klinkt voor mezelf beter. Ik sta op, spurt naar het balkon om de balkondeur op te zetten, stiekem kijk ik of ik hem zie en zo niet, dan zet ik mijn gehoor open. Als ik hem zie of hoor dan heb ik een glimlach van oor tot oor. Ik begin de dag met een ontbijtje en kop koffie, sprint onder douche, kleed me aan, stofzuig (hekel aan stofzuigen, maar ik hoor het hem elke dag doen en moet bijblijven) poets, ga naar de winkel, hoor hem in en uit lopen of zie hem op het balkon zitten en dan zie ik hem stiekem naar mij kijken om te bepalen wat ik aan het doen ben. Gisteravond was ik zelf even op het balkon gaan zitten en toen kwam hij goedendag zeggen. Nodigde me uit voor het weekend en toen hij weer naar binnen ging beefde ik verschrikkelijk. Hij maakt iets in mij los wat geen man in lange tijd heeft gedaan. Maar ik ben zoooo verschrikkelijk onrustig dat ik wel kan janken. Heb kriebels over mijn hele lichaam en ben continu bezig. En dan komt als enige oplossing; Bier. En een hele hoop ook.

Maar is dat echt wat ik wil? Verliefdheid heb ik lang niet meer gevoeld. Misschien moet ik er gewoon doorheen. Maar heb ik dit nou ook als puber gehad? Ik kan het me niet herinneren.

Zelfs als ik even op mijn bank lig om domme programma's te kijken dan lig ik in de houding om meteen te kunnen opstaan. Ik weet dat hij niet thuis is en dat dat ook nog wel even duurt, maar sjees. Pfft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank jullie wel!

Ik heb besloten het droog te houden. Net met mijzelf afgesproken dat als ik dan zo nodig geld wil uitgeven ik nog maar een 4 pack cola light moet halen in de Bonus. En een knabbeltje, want ondanks dat het broodje kroket het niet wordt na de zoveelste bord kippensoep met stokbrood (sjees, dat is ook een verslaving waar ik eens af moet) heb ik wel zin in iets te knabbelen. Dat ga ik maar doen, dat lijkt me een goed plan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Madeleine: spannend hoor allemaal, maar ook genieten. Top keus gemaakt: niet drinken en een alternatief bedacht. Petje af.

@Spud: het zou maar zo kunnen een tekort aan vitamines of iets dergelijks. Ik wacht nog op de uitslag van het uitgebreide bloedonderzoek (vrijdag maar eens bellen). Ondertussen al wel begonnen met het slikken van vitamine B1.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, even naar de winkel geweest voor mijn Cola (en gezonde koekies) en daarna met keihard muziek door de dorpen om mij toe gereden. Muziek was alleen tien keer niets. Zomer top nogwattes? Kreeg er geen zomer gevoel van, al plakte mijn stoel wel aan mijn kont. :P (heb lederen bekleding. Koud in de winter, heet in de zomer.)

Ben wel weer blij dat ik toch gewoon doorzet. Het is niet goed om weg te lopen. Ook al lijkt het nog zo makkelijk om te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo, er is hier weer het een en ander gebeurd, zie ik.

Tonny, Geertje en Kastanje behalen hun nieuwe mijlpalen,

Madeleine is pril in de liefde

wat fijn!!!

Jaap en Joris vormen een gelegenheidsduo tegen de zilvervisjes onder

aanmoediging van Soothe

dat zal de zilvervisjes leren! HA!

Tatum en Wijfie houden stug vol

en voor Ietje hoop ik dat ze die moeilijke woensdag goed is doorgekomen.

en hier hebben we het letterlijk en figuurlijk droog gehouden en het was best een fijne dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gula, wat prachtig om te lezen. Ik ben even heel kort ingelogd, ik ga er ook zo weer uit.,jullie steun geeft me het voldane gevoel om er ook voor jullie te zijn mits positief gestemd. Of behulpzaam...

En echt iedereen bedankt, dikke knuf van een liefdevol persoon... Wat jullie voor mij hebben betekend is heel waardevol. Een eyeopener, ik heb er vandaag heel goed met dierbare vriendinnen over gehad. Nu liever met mijn liefste lief.... Maar ja. Dat heeft tijd nodig, of nooit meer. Ik wil geen jojo zijn. Trust allemaal, droom fijn en hou t droog. Ik ook....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een heerlijk dagje Gula.

Zat ik me daar druk te maken over mijn zilvervisjes.

Maar ik heb ook nuttig werk verricht hoor. Ik heb weer

muren opengehakt en stroomleidingen verlegd en ik heb

een heerlijke maaltijd gekookt en net, na het eten, toen

het wat koeler werd de heg gesnoeid.

En weer een nieuwe buurman en vrouw leren kennen. Het wemelt hier

echt van de buren. Ik woon zeg maar tussen 2 nauwe doodlopende

straatjes in en iedereen aan die twee straatjes is eigenlijk wel een buur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als we over iemand iets lelijks zouden zeggen, iemand die hier niet op het forum zit,

maar iemand die alleen meeleest en het voor een van ons onveilig maakt om zich hier te uiten.

ik noem ver der geen namen, hoor...

zou dat dan wel mogen, van Tactus?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welterusten allemaal.

En tja, meelezers, het enige wat we kunnen doen is er rekening mee houden. Iemand

die mij goed zou kennen en een tijdje meeleest herkent mij zo. Daar helpt een schuilnaam

niet tegen.

En waar je denk echt mee moet uitkijken is inloggen op je werk. Dat heb ik wel eens

gedaan. Maar ik zou het niet weer doen. (Tenzij ik op mijn werk eerst als iemand anders

inlog)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bij mij zit adb op het werk al onder de favorieten, shame shame

en in tegenstelling tot thuis, kan ik daar het niet verwijderen

nu maar hopen dat ik de enige ben die daar kijkt.

voor alle zekerheid werk ik daar altijd nu op mijn eigen laptop

dus de verdenking zal niet gauw op mij vallen:D

ik ga lekker mijn boekje meenemen

en naar bed.

slaap lekker:lips:

(en Jaap ik denk dat het een geborduurd kussen is)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hier begrijp ik dus helemaal niks van!

voor alle duidelijkheid: ik las hier vandaag iets over een meelezende ex en dat vond ik een behoorlijk naar idee.

leek me erg onveilig voelen voor Stientje, terwijl ze aangeeft erg veel steun aan het forum te hebben.

het liefste zou ik die ex dus iets naars zeggen, maar ja, dat mag dus niet al te duidelijk.

geen idee, dat ik daarmee aan het onrustzaaien of iets anders was.

muggen en olifanten, denk ik maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...