Yvonne Geplaatst 18 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2013 Goedemorgen luitjes, De koffie loopt door, de thee staat te trekken, de dag kan beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2013 Goedemorgen Yvonne. Ik kom even bij je aan de keukentafel zitten wachten tot de koffie klaar is. Onderwijl zal ik de nieuwe dagpact starten: Dagpact: Tatum Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juni 2013 Goedemorgen Tatum. Koffie staat inmiddels voor je neus hoor. Lees net dat Caro er niet meer is. Pfff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2013 Ja, gecondoleerd en sterkte voor nabestaanden, vrienden en kennissen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2013 Carolien, verbijsterd heb ik vernomen dat je bent overleden. De wereld is een mooie en kleurrijke vrouw armer. Voor mij ben je een grote steun geweest hier op het forum. Daar ben ik je dankbaar voor. Een mooi laatste reis toegewenst en ik hoop dat je mag rusten in vrede. Vaarwel Carolien. . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juni 2013 Ja, daar wordt je stil van. Ik wens Drup veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tonnyw Geplaatst 18 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2013 Goeiemorgen allemaal, Dagpact: Tatum Albert Lytse Tonnyw Ik ken die persoon niet maar voor een ieder die het raakt veel sterkte gewenst... Groetjes Tonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2013 Goede morgen Gecondoleerd voor de nabestaanden en vrienden van Carolien:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2013 Goeie morgen mensen. Caro rust zacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 18 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2013 Originally posted by: SowhatDagpact: Tatum Albert Lytse Tonnyw miranda SowhatGeertjegeert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 18 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2013 Voor eenieder die Caro gekend hebben: sterkte toegewenst. Vandaag gaat mijn 12 dag adb in. Het voelt goed. Ik begin erg benieuwd te worden welke weg er voor mij in het verschiet ligt: zal ik er echt iets mee opschieten? Wie zit er verborgen in mij?? Hier laat ik het bij, al teveel gezegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 18 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2013 Dagpact: Tatum Albert Lytse Tonnyw miranda Sowhat Geertjegeert Lydia sterkte voor wie het nodig heeft, maak er een mooie dag van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 18 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2013 DAGPACT: Tatum Albert Lytse Tonnyw miranda Sowhat Geertjegeert Lydia Joris Goedemorgen en geniet van die langverwachte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 18 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2013 Caro, ik heb je niet gekend. Maar begrijp hier wel dat je een steun bent geweest voor velen. Dankjewel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 18 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2013 Dagpact: Tatum Albert Lytse Tonnyw miranda Sowhat Geertjegeert Lydia Acer Sterkte allemaal vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2013 goeiemorgen frummers:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2013 piep even snel tussen door, ik ben er een paar dagen niet...ga lekker weer een autorit maken richting Polen. tot over een paar dagen! Drup... sterkte, xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2013 Heb het goed Lenie:rose: ik ben naar het strand ook niet verkeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2013 veel plezier Jane.. dag dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 18 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2013 Originally posted by: acerDagpact: Tatum Albert Lytse Tonnyw miranda Sowhat Geertjegeert Lydia AcerStientjestientjestientjeSterkte allemaal vandaag!quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 18 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2013 Originally posted by: stientje Originally posted by: acerDagpact: Tatum Albert Lytse Tonnyw miranda Sowhat Geertjegeert Lydia AcerStientjestientjestientjeIetjefietjeSterkte allemaal vandaag!quote> quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 18 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2013 Sorry, had ietje eraf gegooid... Weer hersteld... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 18 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2013 Lenie, wat een weer kies je uit om helemaal naar polen te rijden... Mag ik mee jane??? Op mijn werkkamer is t nu behoorlijk heet... Pffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2013 Caro, Van druppel in de badkuip vol water die wij leven noemen door het afvoerputje dat wij dood noemen nu als druppel in de oceaan die wij... hemel, hiernamaals, de andere kant, niets meer... noemen Fijn dat ik heel even naast je mocht zwemmen in deze badkuip. Geniet van de oceaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 18 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2013 Goedemorgen, Ik ben gisteren erg geschrokken van het bericht van Carolien. Verschrikkelijk. Sterkte voor hen die het nodig heeft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden