Spring naar bijdragen

Woensdag 24 juli 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

goede morgen frummels. ik kom even de bijl brengen.

ik leef nog hoor ;). maar ben een beetje druk druk druk. totdat het te druk wordt, en ik hier weer dagelijks kom te zitten ;)

nee hoor ik pas wel op.

ik zag dat jullie weer een meeting hebben georganiseerd. voor diegen die twijfelen gewoon gaan. het is leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moghu Igie.:sun: K&B. last van de hitte? Mijn hondjes vinden het heerlijk. Ja komen oorspronkelijk ook uit Megico, dus hebben nergens last van.

Vandaag ga ik niet werken. Veel te warm. Bovendien gaat het misschien onweren en weet ik niet hoe Mojo reageert dus blijf ik thuis.

Ben bezig met m'n binnenvijvertje. Heb daar zo'n 15 jaar geleden leisteen tegenaan gemetseld, maar er is her en der wat afgekomen. Nu haal ik het er maar af en ga het witten. Net zo mooi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook goeie morgen frummers.

Zit hier met een raam wijd open,

dat katten vechten om het plaatsje in de vensterbank

en af en toe verdwijnt er één naar buiten en die komt

dan via de voordeur weer naar binnen.

t zijn net mensen he, kom je aan hun territorium dan

wordt het een beetje oorlog. Maar elk afzonderlijk zijn ze lief.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb even een triest bericht.

Olivier Ameisen overleden

"De bekende Franse topcardioloog Olivier Ameisen is op 18 juli in Parijs aan een hartaanval overleden. Ameisen verwierf bekendheid met een boek over de strijd tegen verslaving.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker Tatum, begint hier wel onderhand te spetteren, mini-spetters dan :(

Mijn buurkatje van 1-hoog zat/zit gevangen op 2-hoog, waarvan de bewoners

op vakantie zijn en zijn baasjes zijn ook niet thuis. Heb maar een provisorische

ontsnappings ladder van ouwe doeken aan elkaar geknoopt. Ze begrijpt het

wel, maar durft niet... :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Heerlijk uitslapen hier tot half 9. Voor mij is dat lang. Hier aan zee is het heerlijk nu. Een goed geplande vakantie. De vermoeidheid lijkt vandaag minder. Vooruit te branden ben ik niet, maar dat hoeft ook niet.

Dag 4 alweer. Ik heb nog een grote motivatie door de vermoeidheid die ik graag te boven kom. Ik ben nu all angstig voor wanneer ik mij weer fit voel. Maar zoals iemand hier zei; deze keer gaat het mij wel lukken (hoop ik).

Een prettige dag voor een iedereen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen,

Hier idem een vermoeiende nacht door de hitte. Gelukkig geen onweer en hagel gehad.

Nu een paar stippeltjes regen en betere temperaturen.

Ik ken de boeken van Ameisen niet, maar hoop dat zijn goede werk wordt voortgezet.

@ Stella: zet hem op hoor. Bekijk het per dag en vandaag nemen we de eerste niet!!!!!

@ Stien: van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Laat nog eens weten hoe het met je gaat!

:moon::moon::rose::present::musicnote::moon::moon::rose::present::musicnote::moon::moon::rose::present::musicnote::moon::moon::rose::present::musicnote::moon::moon::rose::present::musicnote::moon::moon::rose::present::musicnote::moon::moon::rose::present::musicnote::moon::moon::rose::present::musicnote:

Ik hoop dat Tatum toch lekker een terrasje kan pikken met haar dochter.

@ Bollie: succes met klussen. In ieder geval is het niet zo warm.

Voor allen: maak er een goede dag van.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Stella,

Dé bekenden zijn H.A.L.T. (hungry, angry, lonely en tired), maar je kunt

daar ook euforie en verveling aan toevoegen. Zorg dat je bewapend bent

tegen deze triggers. Hoe verderop in het traject, des te beter dat het

zal gaan. En van de uitglijders en uitvallen leren we van.

Uiteindelijk heb je genoeg vertrouwen om op de weekpact en jaarpact

in te schrijven.

Hou vol! Een leven zonder die troep geeft zoveel meer rust! B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en onderschat beloning niet Joris/Stella

Stientje meis gefeliciteerd!

:musicnote::present::sun::musicnote::present::sun::musicnote::present::sun::musicnote::present::sun::musicnote::present::sun::musicnote::present::sun::musicnote::present::sun::musicnote::present::sun::musicnote::present::sun::musicnote::present::sun::musicnote::present::sun:

je mag mijn gebak weggeven, ben eindelijk aan het afvallen en heb wat minder eetlust nu.

Heb een fijne dag meis!

Lekker gefietst, ontbijtje bij de ameH toen het spetterde en verder was het heerlijk weer.

strandweer weer dus,

heb het goed frummers.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer even hier op het forum...

Komende zondag ben ik 1000 dagen ADB om die reden dus meer met mijn gedachten bij het niet meer drinken.

Met mij gaat het prima en ik ben nog steeds hartstikke blij dat ik me ooit hier met hangende pootjes heb gemeld. Dronk al jarenlang teveel en ik kwam op het punt dat ik echt hulp in moest schakelen. Dronk bijna iedere avond en wist dan de volgende dag niet meer hoe en wanneer ik in mijn bed was beland...

Al vaak geprobeerd om zelfstandig te stoppen, maar dan begon ik na een paar weken toch weer...

Hier ben ik middels een pact gestopt.

Hoop dat mijn verhaal een steuntje is voor andere forumleden.

Iedereen die mij nog kent van vroeger: bedankt en de groetjes van Ekstertje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1000 dagen alcohol vrij. Dat is erg knap. Ik ben dan benieuwd wat bij jou heeft gemaakt dat het deze keer wel lukte? Ook ik heb al zoveel stoppogingen gedaan dat ik opzoek ben naar d goeden tip, gouden sleutel of wat dan ook!

Mijn dag ging al een stuk minder vermoeid. Dan begint het bij mij al weer wat te knagen. Ik heb hier geen drank en kan niet drinken. Maar wil juist daarom bij mezelf nagaan wat er gebeurd en het hier opschrijven. Misschien dat het dan lukt het zwakke moment straks te lijf te kunnen. Ik heb mezelf nu 2 weken alcohol vrij opgelegd. Ik weet dat ik dat kan op wilskracht. Misschien een paar dagen meer of minder, maar dat lukt mij.

Daarna ben ik zo trots, verheugd, voel me sterk en vind allang niet meer dat ik een probleem heb. Irriteer me tegen die tijd aan de verveling, onrust en vindt allang dat ik het verdiend heb. Dus alles wat jullie hiervoor schrijven komt bij mij dan in 1 x.

Nu eerst maar eens de BBQ aan fikken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow! Zoveel rozen heb ik nog nooit gehad Spud...bloos..

Lief!

Bedankt allemaal! Weet je wat mij ook helpt trouwens (en daarom weet ik ook precies op hoeveel dagen ik zit) een ticker op mijn mobieltje. Zie elke dag een dag erbij komen op mijn schermpje:) Hier op het forum hielp die ticker bij mijn handtekening me ook op die manier. Vraag me niet hoe ik die eronder heb gekregen want het was een heel gedoe met codes en zo:(

Maar zo'n App-je op je mobiel is peanuts!

Alle goeds iedereen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...