Yvonne Geplaatst 27 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2013 Goedemorgen frummers. Koffie en thee staan klaar. Het weekend kan beginnen. Buiten is het heerlijk op dit moment, maar het ziet er naar uit dat de hitte straks wel weer terug zal komen. Tot nu toe slechts een paar druppen regen.... we wachten maar weer af. Eerst maar eens een bakje koffie en een beschuitje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2013 Goedemorgen Von Het weekend kan beginnen???? Hier gewoon de avonddienst nog in hoor Maar....daarna wel vrij tot woensdag. Hier in het westen benauwd buiten toch lijkt er geen echte bui te komen zag ik dus mooi zo de was aan de lijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 27 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2013 Goedemorgen, Ook hier (Veluwe) zijn er nog maar een paar druppels regen gevallen. Van mij mag het wel wat minder met die warmte. Straks naar de kapper en dan een rustig weekend voor de boeg. De verfbus blijf dicht, maandag weer verder. Nu is het tijd voor een ontbijten en een kop koffie. Heb het goed allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2013 Hoi Kastanje, wat ga je goed he? Heerlijk. Mag van mij ook een stukkie koeler hoor, nu nog heerlijk hier: 19 graden, heb lekker alles tegen elkaar open staan.. Tsja Sha, je hebt werkpaarden en je hebt luxepaarden he? Maar dan heb je daarna lekker een verlaat maar ook verlengd weekend... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2013 En voor mij tijd om aan de slag te gaan. Ik hoop dat Gula nog een keertje vertelt hoe het nu gaat daar. Of ze het er toch wat meer naar haar zin heeft uiteindelijk. Luitjes, Mooie dag, Later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2013 Ohohoh, lees ik zomaar over Adam heen.... jij ook een goedemorgen uiteraard Adam. Ook jouw dier is niet te benijden...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2013 Goede morgen, bijna negen uur en niemand ingelogd!!!! Hier in de Kempen nog steeds "tropisch". En naar het schijnt (zegt mijn "persoonlijke" weerman K.), wordt het nog heter! Gisteren was het in de auto dus (stond wel in de zon, ramen open ) 58 graden. Fijne dag nog allemaal. ps. ik vraag me ook af of Gulla het naar haar zin heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2013 goeiemorgen frummers:rose: hier staat ook alles open, maar om nou te zeggen dat het afkoelt, nee, niet echt helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2013 Goeie morgen frummels. Heb vanochtend de honden uitgelaten en dacht, ik duik er nog ff in, werd ik om 8.25 wakker. maar wel lekker hoor na dagen van hitte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 27 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2013 Goedemorgen. Ik zit al aardig in mijn subtropisch vakantie-rooster Dagpact: Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2013 Ik heb gisteren 's avonds voor het eerst mijn ventilator staand in de bank en pal op me gericht, aangehad. 's nachts wil ik daar nog niet aan. Maar nu zie ik op buienradar dat er een giga regenbui aan komt, dus ik ga eerst maar naar de bieb en boodschappen doen. Dat wordt weer de 2e niet-stranddag en de 1e kostte me al een kilo snaaien:(:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 27 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2013 Dagpact: Tatum Lydia heb een fijne zaterdag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 27 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2013 Originally posted by: LydiaDagpact:TatumLydiaAcerheb een fijne zaterdag, allemaal! Jaaa!!quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2013 Oelala................. groot-dik onweer plots!!! Mush bang! Enneeee krijg ik geen knuf meer tegenwoordig Joops!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2013 Yeps! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2013 Ik zit ook te wachten op het zware weer A3. Volgens de berekeningen zou het zo rond 11.00 11.30 hier zijn. Heerlijk het wordt al donker hiero. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2013 Hier ook donkere lucht. Net snel boodschappen gedaan Was hangt buiten. Nou ja, zolang het nog droog blijf.. Zie af en toe wel lichtflitsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 27 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2013 Hannah, volgens mij wordt er geen plekje in Nederland overgeslagen Hier duurt hier nog ruim een uur voordat het komt. Misschien valt het dan mee, omdat er al veel water gevallen is onderweg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2013 Heb me net op het weekeindepact gezet. Vanavond een verjaardag, waar ongetwijfeld het een en ander geschonken gaat worden Hoop, dat het dan droog is, want het zou een tuin feest worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2013 lekker buitje, zeiden de mensen toen de zondvloed begon, tegen elkaar:moon: Herman van Veen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albatros Geplaatst 27 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2013 Koekoek, Tijdje geleden e. Heb hier nog bijna dagelijks meegelezen. Niet alle berichten maar toch de grote lijnen. Niet meer gepost want weinig bijzonders te melden. Gisteren en eigenlijk ganse weekend is een sleutelmoment. Aantal goede vrienden zijn weer thuis na een 3-weekse vakantie. Gisteren eerste avond samen. Eerst in de tuin, daarna nog even naar stamkroeg. Heb het fris gehouden :-) Bere-gezellig en de gedachte van 'laten we genieten van het moment' toch een beetje moeten uit het hoofd zetten. Kreeg wel vrij direct de vraag of ik uit de alco was. Om niet in een face-to-face situatie te komen met iemand die al wat op heeft, gewoon weggewuifd in de zin van we zien wel ... nu even niet zo'n behoefte aan. Na +55 dagen merk ik echt een verschil. Je neemt beslissingen bewusten en gaat doordachter om met emoties. Je staat precies bewuster in het leven. Maakt ook wel dat je de boel wat minder laat lopen. Hier niet een kanjer van een onweer te pakken. Even ademen :-) grtjs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2013 Goed Albatros, dat je zo lekker gaat. Fijn, dat je al zo'n verschil merkt, dat houdt je ook lekker gemotiveerd he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2013 Mooi albatros, hoe je je koppie erbij kunt houden zo nuchter he, als je nu de discussie was aangegaan, zou je een heel ander soort kater hebben gehad. Ik verzeilde in zoiets tijds ons fam.weekend en heb spijt toen niet vroeger naar bed te zijn gegaan. Ik ben de enige die nog weet wat er besproken is, maar het contact is nog niet hersteld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2013 Hier is het ergste alweer voorbij meer regen dan onweer gelukkig en de katten lopen weer door de kamer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 27 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2013 Goh, rapilos, goed dat ik nog even voor een tweede keer keek naar je berichtje. Was net iets in elkaar aan het flansen van: "Hoezo? komen daar dan mensen met een trechter die je neus dicht knijpen om .... ? Maar ik had dus foutief gelezen: Heb me NIET op het weekendpact.... enz" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden