Spring naar bijdragen

dinsdag 30 juli


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 66
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

We noemen dat hier de keukenwekkermethode. Je kunt dat altijd in moeilijke situaties gebruiken. Avonden en dagen inkorten tot uren en halve uren. Moeilijke momenten gaan altijd weer voorbij. En daarna komen er betere tijden. Dan kun je alles veel beter aan. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren een beetje teveel gedaan. En schilderen en uren in de tuin werken en zwemmen met mijn dochter dat was een beetje veel van het goede. Was vandaag dan ook heel moe, down, humeurig en een lijf dat voelde als dat van een niet fitte 80-jarige :angry:

Maar door wel lekker te koken (iets wat ik eerder niet zou doen omdat ik te moe was) ging langzaam weer een klein zonnetje in mij schijnen. En als ik terugkijk op gisteren dan voel ik me ook trots, ik heb het wel allemaal gedaan.

Zo ik ga nu even de dagdraad bij lezen.

Tot later.

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Kastanje: dat klinkt inderdaad als heel veel. Vannacht goed slapen en morgen ben je weer een beetje meer in evenwicht (hoop ik).

@ Willem: goed dat je ons hier gevonden hebt en ik drink ook vanavond niet! Hou vol hoor. De eerste dagen zijn het ergste.

@ Marika: wat een geluk dat ik niet rook! Dat niet drinken en aan de lijn doen zijn al erg genoeg!

Ik ben ook een beetje trots op mezelf: heb vanavond een uur opgeruimd in mijn kamer. Het is daar een puinzooi en mijn kleine nichtje moet er volgende week slapen. Morgen proberen weer een uurtje bezig te zijn.

Ik heb het droog gehouden en ga bijtijds naar bed. Tot morgen allemaal en welterusten.

Lytse.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...