Dylan Geplaatst 15 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2013 Bingo! Zojuist geregeld dat ik op 4 aug voor een afspraak op een stal in Den Ilp moet zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2013 Onder voorbehoudt of echt Buuf? En dan jou auto of de mijne? Ik geef de voorkeur voor de mijne. En als Bol toch zin heeft te komen, wil ik best omrijden. En als er mensen zijn die liggen op de baan van Tilburg/Breda wil ik ook nog wel oppikken. Kunnen jullie mij allemaal door Amsterdam loodsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 18 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2013 Laatste versie onderaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 18 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2013 Joris, wat is dat nou? Ik denk dat je iets verkeerd begrepen hebt. I.p.v. verwijderen betekent mijn vorig bericht dat je me gerust bij de deelnemers mag zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 18 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2013 Hoi Dylan, Als ik lees dat je ergens anders bent die dag, dan trek ik de conclusie dat je er dan niet bij kunt zijn. Hoe lees je het dan? Inmiddels bij de deelnemers gezet. Leuk, zie je dan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 18 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2013 Aha. Wel, dan leg ik het even uit Den Ilp is toch in de buurt? Tenzij mijn aardrijkskundige kennis mij nu helemaal in de steek laat. Dan heb ik even een probleem Die afspraak heb ik bewust zo gepland zodat ik niet die honderden kilometers enkel voor de meeting hoef te rijden. Nu verdien ik in elk geval de kilometerkosten terug haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 18 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2013 Aha, dan is het duidelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 18 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2013 Ik heb trouwens nog wel een vraagje. Je hebt het over parkeren in de buurt, maar wat moet ik me daar precies voorstellen? Er liggen nogal wat spullen in mijn auto die ik toch ook graag op de terugweg nog op z'n plaats zou zien liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 20 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2013 Ik heb Dylan in een PB extra info gegeven over het parkeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2013 Graag voor mij ook dan, want ik ben van plan om met de auto te komen. Alsjeblieft? En mochten er twijfelaars zijn die ook graag willen gaan maar geen vervoer hebben de eerste bepaald waar ik de grens overga. Dat is iets wat ik wel kan en koken niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2013 Gaaf! Joop! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2013 En gaaf PietjeParel, ik herinner jou ook nog vaag. Ban ofzo zekers? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2013 Hear, hear. Adam heeft gesproken en ik sluit me daar bij aan. Ik kom zelf niet, ga de dag erna een weekje op vakantie en dat wordt me teveel. Maar je kunt niet zomaar mensen meenemen die niet op adb schrijven. En zeker PietjeParel/Katrina die mensen via mails heeft lastiggevallen en weet ik veel wat meer niet. Je zou ook kunnen zeggen let bye gones be by gones maar bij mij rijst weer de vraag waarom Katrina adb niet loslaat. Maar goed, Adam heeft alles al gezegd en dit is/was mijn duit in t zakkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2013 Ps; Adam is echt bijna 2 meter en heul groot:angry::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 20 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2013 Normaal gesproken bemoei ik mij niet zo gauw met dit soort gedoe. Maar van Adams bericht krijg ik toch even kippenvel. Toevallig bedacht ik mij vandaag dat ene Katrina in het verleden zei: het zijn steeds dezelfden, en ze komen steeds weer onder een andere naam terug. Dat idee bekruipt mij steeds vaker de laatste tijd en doet mij me hier ook minder thuis voelen. Het schoolpleingedoe, de clubjes, de verwijzingen naar van alles achter de schermen, het verleden en de verwijzingen naar een ander forum. Daardoor denk ik weleens, wat doe ik hier eigenlijk nog. Neemt niet weg dat er ook velen met oprechte bedoelingen zijn, zoals onze Bolleke, Jane, Lytse, en allerlei anderen die hier langer of korter zijn. Sorry dat ik dit draadje hiervoor gebruik om dit te uiten. Hoop dat jullie wel een leuke meeting hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 20 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2013 Adam is een hele grote teddybeer maar maak hem niet boos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2013 Oh ja, nog even dit. Naar eigen zeggen is Katrina, Pietje Parel, Storm of Donder en de andere namen die ze gebezigd heeft geen alcoholiste. Ze drinkt zo nu en dan een glaasje witte wijn aangelengd met spa. Wat zou zij dan te zoeken hebben op een bijeenkomst van alcoholisten? I'm just wondering. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2013 Het is waar wat je zegt Jopie dat niemand voor eeuwig veroordeeld zou mogen worden. En dat hoeft ook niet. En ik ben altijd één vd eersten die zegt dat een mens moet onderzoeken wat iets met je doet. Point taken. Gezien de heftige reacties zou je echter ook kunnen bedenken dat iemand nogal wat onrust heeft gezaaid. En niet alleen onrust. Ik persoonlijk heb inzicht gekregen in bepaalde gevoelens die de confrontaties met Katrina bij me opriepen. Dat neemt niet weg dat ik bepaald geen positieve gevoelens bij me op voel komen als ik lees dat zij op een meeting van adb wil komen. En als zij het echt goed meent zou ze niet moeten willen komen. Ze heeft haar kansen hier verspeeld. En iemand die inzicht krijgt in eigen gedrag zou dan kunnen respecteren dat ze het hier met een aantal mensen niet goed zal kunnen maken. Dat is jammer maar niet het einde vd wereld. Misschien zal niemand alles recht kunnen zetten maar dat is dan wat het is. Verantwoordelijkheid nemen voor de dingen die je gedaan hebt en de consequenties daarvan accepteren. Maar goed, dat wil niet zeggen dat jij niet zou kunnen gaan toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 20 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2013 Beste allen, ik kom morgen met een antwoord op de ontstane onrust. Zit nu op een mini schermpje . Lees en antwoord ook alle pb'en. Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 21 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2013 Laatste versie onderaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 21 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2013 Mooi Joris! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 21 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2013 Er is onrust ontstaan over het meenemen van mensen van buiten het Forum die hier in het verleden onrust hebben gezaaid en een ban zouden hebben. Ik heb daarom gemeend de spelregels van dit Forum toe te passen op de bijeenkomst. Deze is uitsluitend voor actuele Forummers die hier positief en ondersteunend meeschrijven. En daarmee bedoel ik niet alleen de aanpak van met 'de mantel der liefde', maar ook de meer 'kritische' c.q. 'provocerende' aanpak (met een emphatische grondhouding). Ik hoop dat dit voor een ieder een acceptabele aanpassing is om de ontstane onrust weg te nemen. Mijn intentie is dat een ieder zich veilig en vertrouwd gaat voelen. Het is ook voor mij een beetje eng om dit te organiseren. groetjes, Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 21 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2013 Nogmaals mooi Joris zoals je dit omschrijft. En ja, dat het een beetje eng is dit te organiseren snap ik. Het gaat vast leuk worden! Ik wens jullie alvast veel plezier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 21 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2013 We gooien de 4e wel een klodder roze verf op het doek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden