fofies Geplaatst 23 april 2013 Rapport Share Geplaatst 23 april 2013 Is er dit jaar weer een bijeenkomst zoals vorig jaar bij margriet ( die mis ik overigens al een poosje) ik woon in zeeland, ik wil de kar wel trekken maar tis danwel niet erg centraal. Of is er iemand anders die het wil ,,regelen,,. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 23 april 2013 Rapport Share Geplaatst 23 april 2013 Ik woon ook in Zeeland Fofies. Dus voor mij zou het ideaal zijn. Ben zelf niet iemand die de kar zal trekken. Ben vorig jaar ook niet geweest. Was me te ver. Dus........ een keer in Zeeland. Dan ben ik van de partij. Liefs Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 23 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 april 2013 Hoi jootje, ik wacht even wat meer reakties af......t was wel een leuke dag vorig jaar ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 23 april 2013 Rapport Share Geplaatst 23 april 2013 Jootje, vorig jaar was het toch niet zo ver van Zeeland af als ik me goed herinner? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 23 april 2013 Rapport Share Geplaatst 23 april 2013 Hoi hoi!! Fofies, het was bij mij, Madelief dus... Ik weet nog dat je hak van je schoen gebroken was! Moet ik steeds nog aan denken. En ik woon zowat in Zeeland. Goeree Overflakkee, dus dat zou niet zo ver geweest zijn voor jou Jootje! Veel plezier met het organiseren! Het was absoluut de moeite waard! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 24 april 2013 Rapport Share Geplaatst 24 april 2013 Zomerbijeenkomst lijkt mij ook heel leuk maar mijn flatje is piepklein om iedereen op te vangen. Woon in Apeldoorn wat dan wel weer redelijk centraal ligt en een prachtige omgeving heeft. Misschien is het mogelijk om wat te organiseren hier maar dan zal het wel gedeeltelijk buitenshuis worden. Misschien een mooie wandeling over de Veluwe of naar de Apenheul met z'n allen een picknick ergens in deze mooie omgeving als het weer het toelaat of in een van de parken hier voor en naast de flat. Mogelijkheden te over zou ik zeggen. Als iemand dat leuk lijkt wil ik wel wat organiseren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 24 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 april 2013 Hola aicha, ik heb het aangezwengeld omdat ik de bijeenkomst afgelopen jaar bijzonder vond. Ik schreef dat ik de kar wel wilde trekken.....iets te voorbarig ! Ik heb sinds een paar maanden last van paniek en angstaanvallen. Er zijn veel veranderingen gaande in mijn leven, de belangrijkste is dat we onze heerlijke woonplek afgestaan hebben aan onze dochter met het oog op een verblijf van ons in spanje voor een groot deel van het jaar. Een geschikte woning daar hebben we nog niet kunnen vinden, dat heeft met mijn tinnitus en overgevoeligheid voor geluid te maken. Al met al overweeg ik hulp in te roepen om mij te helpen met mijn angsten om te gaan. Ik ben bang voor het nzekere! Een lichtpuntje voor mij is dat ik de alco kan laten staan.....ik denk er zelfs niet meer aan! Goed van jou dat je meedoet aan het jaarpact, je zult er ongetwijfeld veel steun aan hebben.....het was voor mij mjin grootste hulp! Suk6..aicha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 24 april 2013 Rapport Share Geplaatst 24 april 2013 Ik vind dit een heel goed idee. Elkaar eens in het echt ontmoeten. En ik wil dan ook graag wat doen, net als Jopie. Ik ben niet van het organiseren, de kar trekken zeg maar. Maar een helpende hand die heb ik altijd. Ik ben afhankelijk van het ov, dus Zeeland is voor mij te ver. Apeldoorn zou natuurlijk ideaal zijn (daar woon ik ook), maar een ander goed te bereiken plek is ook goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 24 april 2013 Rapport Share Geplaatst 24 april 2013 Zeeland is voor mij ook veel te ver. Apeldoorn daarentegen, voor mij zo'n 165 km, is goed te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 24 april 2013 Rapport Share Geplaatst 24 april 2013 Ik heb een klein flatje, dus ook niet veel plaats. Maar iets in de buurt moet te regelen zijn, wil ik best organiseren. Ik woon in Zuid Holland. Apeldoorn is voor mij wat te ver. Zeeland zou nog kunnen. Laat maar weten! Enne Fofies, sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 april 2013 Rapport Share Geplaatst 24 april 2013 Vorig jaar hebben we voor een aantal mensen kunnen regelen dat ze met elkaar meereden. Wie weet is dat nu ook weer een optie. Ik ben van het meerijden, omdat ik niet kan rijden. Ik woon zelf in Flevoland en vorig jaar reed ik mee met Emmaroos. Het was ook heel bijzonder de mensen in het echt te zien. Sommigen waren precies zoals ik verwachtte en anderen juist weer heel anders. We hebben toen ook allemaal lekkere dingen om te eten en te drinken meegenomen. Wie weet? Wat gaan doen is natuurlijk ook leuk. Ik hou het in de gaten. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 april 2013 Rapport Share Geplaatst 24 april 2013 ik "volg" met intresse...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 25 april 2013 Rapport Share Geplaatst 25 april 2013 Apeldoorn lijkt me helemaal geweldig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 26 april 2013 Rapport Share Geplaatst 26 april 2013 Hoi frummers, Voor mij is ver reizen ook niet echt een makkelijke optie maar inderdaad er zijn natuurlijk altijd mensen die met elkaar kunnen meerijden dat is altijd een mogelijkheid. Zelf ben ik een beetje een doener en om een paar uur in 1 ruimte met elkaar te zijn en te praten lijkt mij een beetje onhandig (teveel rumoer) als je een tuin hebt is dat natuurlijk veel handiger. Maar ik heb een grote tuin voor en naast mijn flat en zoals ik al zei er is hier een hoop te doen. De tuinen van het Loo bezoeken is ook prachtig en zo kan ik zoveel bedenken Zo kan iedereen lekker rustig met elkaar babbelen en af en toe eens even van de 1 naar de ander lopen (wilde zeggen wippen maar dat leek me niet zo'n goede opmerking). Er zijn hier plekken te over waar we zoals ik al zei kunnen picknicken. In het bos of ergens anders. Natuurlijk lijkt mij het wel het leukst als we eerst bij mij thuis beginnen met een lekkere bak koffie met wat lekkers erbij. (moet ik voor die tijd wel even mijn huis verbouwen). Ook zouden we iets met een barbecue kunnen bedenken ook daar zijn gelegenheden voor. Mensen met beperkingen daar kan rekening mee gehouden worden. Honden kunnen ook mee. We hebben op loopafstand een paar hondenlosloopbossen waar ze lekker kunnen dollen. Iedereen met een idee plaats het. Het lijkt me echt fijn om mijn forumgenoten eens in het echt te zien. Ook sta ik open voor anderen die het willen organiseren hoor. EN FOFIES: HARTSIKKE BEDANKT DAT JE HET WEER EENS ONDER DE AANDACHT HEBT GEBRACHT. :present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 26 april 2013 Rapport Share Geplaatst 26 april 2013 Campingplekje voor Jopie: Je kan kiezen: of bij mij thuis (binnen of buiten op 1 van beide balkons) of een stay oke adres hier drie minuten vandaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 26 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 april 2013 Hoi aicha, graag gedaan...t was eigenlijk mijn opzet om iets aan te zwengelen. Ik tob enorm met mijn angsr en paniekaanvallen en steven af op een depressie dus zelf iets organiseren zit er voor mij niet in dit keer. Mooi dat jij het wel zit zitten.. knuf uit zeeland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 26 april 2013 Rapport Share Geplaatst 26 april 2013 Ik hoop ook niet dat het Zeeland of weer z.holland wordt. Marika: jou zou ik in elk geval zo op kunnen pikken onderweg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 april 2013 Rapport Share Geplaatst 26 april 2013 @ Marika: je hebt indertijd beroerde dingen geschreven, maar inmiddels ben je bezig AdB te worden en zien we ook een andere kant van je. Wat mij betreft dus geen enkel probleem. We zien wel hoeveel mensen ook echt willen en kunnen komen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 26 april 2013 Rapport Share Geplaatst 26 april 2013 Hoi Marika, Ik lees je berichten wel. Niets zeggen hierover betekent niet dat ik ze onzin vind of iets dergelijks, integendeel zelfs. Ik ben pas lid van het forum, weet ook niet wat je in het verleden allemaal hebt geschreven. Tot nu toe heb ik niets van je gelezen waar ik me aan heb gestoord. Ik reageer nog niet vaak rechtstreeks op berichten omdat ik nog niet de woorden kan vinden en ik moet even een drempel over. Dit heeft met mijn eigen onzekerheid te maken. Dus vertel je verhaal en ik zou je ook graag, net als de anderen, willen ontmoeten op de zomerbijeenkomst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 26 april 2013 Rapport Share Geplaatst 26 april 2013 Eerst maar eens wachten of er iets van doorgaat Marika. Zo ver is het nog niet. En wat dat hondje betreft, tja, dat zal ik toch eerst even moeten vragen... momentje ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 26 april 2013 Rapport Share Geplaatst 26 april 2013 Mijn hondje zegt: geen probleem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 april 2013 Rapport Share Geplaatst 26 april 2013 Marika!! als jij gaat kom ik ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 april 2013 Rapport Share Geplaatst 27 april 2013 marika, ik voor mezelf was heel voorzichtig naar jou toe want je kon echt lelijk uit de hoek komen, maar nu zie ik dat je jezelf begint te worden . uit die lelijke cocon kruipt een schitterende vlinder. meisje hou het droog want je bent het echt waard. en als je nuchter bent kun je er ook nog van genieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 19 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2013 Hier is niet veel beweging meer. Beetje weggezakt ook in de lijst. Zou dit betekenen dat er over het algemeen te weinig interesse is dit jaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2013 of niemand heeft zin/tijd/durf/mogelijkheid om te organiseren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden