lady jane Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 Ook van mijnentwege mijn oprechte deelneming aan de familie en vrienden van niwi En een steuntje aan Borretje: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 Wat een mooie kaart van Niwi. Zo rustig als hijzelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 Kaarsje brand... het ga je goed Niwi... R.I.P. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 Niwi In gedachte bij jou. Hier brandt een kaarsje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 Lieve mensen! Wat een vreselijk droevig bericht! Wat een mooi mens is heen gegaan! Niwi, bedankt voor al je goede steun! Hier brandt een kaarsje...... Liefs Tine:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 Hier ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 Niwi: Mijn kaarsje hier is uitgebrand.. bloemetjes uit de tuin blijven nog even staan.. Dat je moge rusten in vrede.. Primula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 Hee den Niwi se Doordat ik een miljoen vragen aan je had, kregen we een mooi contact. Je wilde al mijn vragen aan jou, met liefde beantwoorden. Je hebt ze niet allemaal kunnen beantwoorden, die tijd is je helaas niet gegeven. Maar bij die gedachte moet ik niet al te lang stil blijven staan. Nee ik blijf liever stilstaan bij alle antwoorden die ik wel van je gekregen heb, gelukkig waren dat er heel veel. Lieve Niwi een miljoen keer bedankt, dat je me in een periode van twijfel de juiste zet hebt gegeven naar de juiste plek. Hier heb ik op een goeie manier geleerd hoe ik op dit soort momenten moet omgaan met de oneerlijkheid van het leven. Ik heb nog ff gezocht naar een paar stomme stomme stomme oneliners van je. Heel langzaam ging ik ze waarderen en vanaf deze week ben ik ze gaan koesteren.. * het is vrij simpel...alleen vandaag maar... *"Het glas is maar een armlengte ver" Een dag per keer,niet moeilijker maken dan het is.... ik hou het vandaag maar eenvoudig, vandaag drink ik niet nuchterheid kent geen tijd..... Laterzzzzzzzzz den Witte se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 Witte....wat mooi gezegd! Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 Den Niwi se... Dag Niwi:heart: Ga goed jongen, ga goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gestopt Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Niwi, Goede reis gewenst. Het ga je goed... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Niwi, vastberaden, man uit een stuk: maak 'n goede laatste reis. Vaar Wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2012 Niwi, Maak deze laatste reis, zoals je was in mijn ogen, rustig met een duidelijk doel. Rust zacht waardevolle vriend voor velen. Sterkte voor je gezin en familie. Vrienden, bekenden en al die je na waren. Voor de vele mensen hier, waar je veel voor betekende, Borrrie bijvoorbeeld. Bedankt, het ga je goed. Niwi geniet van waar je nu bent en sta de mensen, die je na zijn hier soms nog eens bij, ze weten het dan wel dat jij er weer even was. Grthnx, Draak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Borretje, Dank voor het delen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Dank je wel Bor. Goed te lezen. Wat fijn dat de familie ook aan dit aspect van Niwi's leven aandacht gaf tijdens het afscheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Hoi Borretje! Mooi en fijn wat je hier hebt geschreven. Heel veel sterkte met het verlies van je maatje! Liefs Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Bor, fijn dat je dit gedeeld hebt en ook fijn dat de familie op deze wijze hier steun uit kunnen putten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Dank je Bor, Goed te lezen dat de familie ook steun heeft gehad aan ons. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 mooi..borretje:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Borretje, bedankt voor het delen. Warm zo. Voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Borretje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Borrie thanx voor het delen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden