Gast Agnieta Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 (bewerkt) * 19 augustus 2016 bewerkt door Agnieta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Niwi, ik heb je leren kennen als een serieuze man, altijd behulpzaam in de zo kenmerkende Niwi-taal. die de kracht al ver vóór mij opbracht om de alcohol te laten staan. Een voorbeeld dus en ook het roken werd je de baas. Dat je zo onverwacht gestorven bent, heeft me diep geraakt en ik ben in gedachten veel met je bezig. Dankjewel dat je hier was:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Niwi, Man je hebt zoveel mensen geholpen, wat ga jij gemist worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Niwi, Dank je wel voor de steun die je gaf aan ons, je lotgenoten. Delen is helen. Je gaf me ook open ogen om de eenvoud van het AA-programma te zien. Vaarwel gewaardeerde fellow, Beste familie en naasten van Niwi, Gecondoleerd met het verlies van jullie dierbare Niwi. Sterkte, Gwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Familie, vrienden en bekenden van Niwi, Gecondoleerd met dit hele zware verlies. Ik wens jullie heel veel sterkte voor de komende tijd en in de toekomst. We leven hier allemaal met jullie mee. Hartelijke groeten: Emmaroos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 lieve niwi waarom? zo oneerlijk al ken ik je niet persoonlijk.... toch grijpt dit me heel erg aan je hebt me vaak per pb heel erg gesteund en daar ben ik je heel erg dankbaar voor rust zacht lieve niwi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Schrik hier van. Niwi was vaak op het forum. Voelde een beetje als een oude bekende. Heel veel sterkte en steun, voor familie en vrienden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Niwi, Rekel, Superkanjer. Ik zal je ontzettend missen. Je was een groot voorbeeld voor ons allemaal. Hoop dat je rust hebt nu je verdient het. Ik wens zijn familie, Borrie, maar op de eerste plaats zijn kinderen, heel erg veel sterkte met het verlies van een groot sterk iemand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 niwi ik zal je missen hier. rust zacht. voor familie en vrienden heel veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Niwi Ik ben hier erg van geschrokken.. Volhardend en als een rots in de branding Een grote steun omdat jij liet zien dat het mogelijk was te stoppen met drinken én met roken Je was een van de grote voorbeelden voor mij hier op dit forum Niwi ik zal je niet vergeten! Rust zacht Familie, vrienden, bekenden, lotgenoten en maatjes van Niwi, sterkte gewenst met dit grote verlies Coco Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Niwi, rust zacht:present: Liefs Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Familie, vrienden en bekenden van Niwi, Omdat ik nog niet zo lang aan het forum deelneem heb ik Niwi hier slechts een paar keer gelezen Ik wil jullie laten weten dat ik met jullie meeleef en jullie en Bor sterkte wensen Warme groet Bo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Ik wil iedereen die Niwi kende, op het forum of daarbuiten en natuurlijk alle naasten en dierbare, veel sterkte en kracht wensen. Liefs, Nova Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Niwi,Niwi wat maak je me nou. Je was mijn voorbeeld in alles en zeker het roken is me gelukt Ik had het genoegen je ook eens aan de telefoon te mogen spreken of op hotmail. Paul en ik wensen Nicolle, je kinderen en kleinkinderen veel sterkte toe in deze moeilijke tijd en de tijd die nog gaat komen. We zullen je ontzettend missen.... Desiree en Paul. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Onderstaand stukje heb ik vannacht geschreven ik wist al dat het erg slecht ging ik heb erg overwogen vanavond om het wel of niet te plaatsen weet niet waarom net thuis besloten om het toch te doen het is tenslotte aan Niwi en dit is tenslotte Niwi zijn draadje nu....helaas Donderdag 9 augustus 2012 – 02.00 uur @Niwi Hoe onwerkelijk om aan jou te gaan zitten schrijven in de wetendheid dat je over een aantal uren ons zult gaan verlaten het vertrouwen in en de hoop op… het heeft niet zo mogen zijn van onze lieve Heer Jij, die al menige strijd gewonnen had mocht deze oneerlijke strijd niet meer winnen Ondanks dat we in het begin van mijn forumtijd een meningsverschil hadden ben ik jou als een fijn mens gaan leren kennen zowel hier op het forum, als later buiten het forum om Zowel op drank als rookgebied kon je mij altijd goed een spiegel voorhouden vooral dat roken hè….dat eeuwige uitstelgedrag van mij! jouw vragen, waarop ik dan weer geen antwoord had en als ik dan eindelijk dacht een antwoord te hebben had jij daar wel weer een vraag overheen altijd weer van die nadenkertjes voor mij…. Ik heb een hoop wijsheid uit jouw ervaringen mogen opdoen daar ben ik je dankbaar voor helaas zal ik je dat nooit meer persoonlijk kunnen vertellen ik kan alleen maar waarmaken wat ik uit jouw wijze lessen heb geleerd en hoop hiermee dan ook weer een ander te kunnen steunen op moeilijke momenten zodat de dingen die ik van jou geleerd heb ook goed terecht komen En ook jouw maatje Bor, zal er nu niet alleen voor komen te staan we zullen haar door deze moeilijke tijd heen slepen en steunen en zoals jij al jaren deed ik zal mijn eerste glas laten staan…. Voor jou nu beter dat je rust krijgt, vrede vindt en naar een mooiere wereld gaat Dag Niwi..... Liefs Sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Familie en vrienden van Niwi, veel sterkte en kracht gewenst in deze en vooral ook de komende tijd. Liefs Zonnetjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 De Niwi se, toen ik pas op dit forum kwam was verslaafd zijn aan alcohol nog iets "raars" en onbekends voor mij. Onwennig "stond" ik hier. Mezelf verschuilend achter hoogdravend gebral en vooral ook ontkennend, onwetend. Jij was een van de eersten die me "onder zijn vleugels "nam, zoals je later ook steeds probeerde te doen voor alle nieuwelingen die ervoor open stonden. Vaak heb ik me ook geergerd aan je "gepredik". Maar ook heb je me geleerd dat we allemaal gelijk zijn in onze strijd tegen verslaving. Tegenstand kwam er natuurlijk ook, zowel door mij als door anderen. Maar dat mocht en kon. Hoewel het je vast ook vaak heeft pijn gedaan, de opmerkingen. Je bedoelde het in alle geval alleen maar goed. Hoewel ik het vaak niet eens was heb jij en juist jij me doen inzien wat het wil zeggen, bereid zijn om iemands "peter" te worden. Onvoorwaardelijk, zolang er eerlijkheid is. Nooit opgeven. Wat hebben we samen ook gelachen, jij als semi Belg! Gekke hollanders... en even gekke belgen. Genietend van een super optreden van Woman bij ons in den hof.. Want grappig was je (misschien daarom dat ik steeds vond dat je op Groucho marx leek). Maar vooral respect, voor je volhoudendheid, niet oordelend, Je was een vechter. Maar soms en dat is ooit voor iedereen zo is een gevecht niet te winnen en sterker nog misschien is dit net wel overwinnen. Want zeg nu zelf Niwi, een leven zonder nog te kunnen zijn wie je was (in de kop dan) of een leven zonder nog te kunnen bewegen, zonder nog te kunnen genieten van je geliefde Spanje, je famillie... is dat nog een leven? Dus voor mij heb je ook dit gevecht met geheven hoofd gewonnen!!! Dikke kus!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Niwi, ik heb je jammer genoeg slechts kort gekend hier. Rust zacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Niwi, ik heb je jammer genoeg niet gekend. Maar door al deze postings te lezen krijg ik een idee wat een warm mens je bent geweest voor velen. Wat een mooie sporen laat je na. Stuur maar heel veel steun aan al diegene die je liefhebben en graag ook een grote zak inspiratie aan alle geweldige mensen hier op het forum om verder te kunnen gaan in jouw trend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Niwi.... Dank voor je constante wijze lessen. Het spiegelen en soms de confronterende vragen. Pas toen ik echt stopte met drinken, ben ik je gaan waarderen. Helaas maar een korte tijd, 5 maanden. Vlak voor je ziek werd, hebben we nog ge-pb-'t. Dat was goed en fijn. Dank je wel. Rust zacht. Familie, Gecondoleerd en heel veel sterkte in deze moeilijke en verdrietige tijd. Borretje, Lieverd, heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Blijf maar dicht bij jezelf en ons. Een dikke kus, Madelief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Familie van Niwi: Oprecht gecondoleerd met het overlijden van Niwi. Wat is dit snel gegaan. Ik wens jullie moed, kracht en sterkte toe. Voor nu, maar vooral in de toekomst. Ik heb Niwi op dit forum leren kennen als een standvastig iemand, rustig voor zijn stanpunten uitkomend. Eens hebben we een mooie, rustige "tweespraak" hier op het forum gehad, waar we elkaar voor bedankten. Een fijne herinnering voor mij. Graag schrijf ik hier een gedicht wat mij na aan het hart ligt: Afscheid Afscheid nemen is met zachte vingers wat voorbij is dichtdoen en verpakken in de goede gedachten der herinnering. Is verwijlen bij een brok leven en stilstaan op de pieken van pijn en vreugde. Afscheid nemen is met dankbare handen weemoedig meedragen al wat waard is niet te vergeten. Is moeizaam de draad losmaken en uit het spinrag der belevenissen loskomen en achterlaten en niet kunnen vergeten. Dietrich Bonhoeffer Met een liefdevolle groet van Primula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Familie en vrienden van Niwi, heel veel sterkte met dit verlies. Heb net nog even de pb's gelezen die Niwi me soms stuurde, hij is heel behulpzaam voor mij geweest. Lieve Niwi, Goede Reis, Bedankt en Rust Zacht X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden