Spring naar bijdragen

Dinsdag 13 augustus 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 76
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik heb eigenlijk altijd de binnenkant van mijn lichaam aangevallen. Op mijn 16e/17e was ik verslaafd aan laxeerpillen. Nachtenlang heb ik op het toilet gezeten. Soms half slapend. Maar zolang ik bezig was met buikpijn, was ik niet bezig met alles wat ik eigenlijk zou moeten voelen. Op mijn 18e ben ik ermee gestopt. Onder dwang. Maar ik ben er wel vanaf.

Niet wetende dat ik jaren later weer hetzelfde zou doen met drank. En roken is ook zoiets. Ik heb Bronchitis... Heb weleens nachten plat op de koude vloer gelegen, omdat ik geen adem meer kreeg. Maar gewoon weer een nieuwe sigaret aansteken.... :$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar Spud, had jij, voor dat je je begon te branden, ooit van automitulatie gehoord? Of is die behoefte helemaal spontaan gekomen.

Want als dat spontaan opgekomen is, zou dat betekenen dat wij als mens toch allemaal iets in ons karakter hebben wat het zelfde is n.l. onszelf verminken.

Alleen bij veel mensen komt dat niet naar boven terwijl het bij anderen weer wel aan de oppervlakte komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je zou dan toch denken dat het allemaal te maken heeft met opgekropte agressie Spud. Dat is toch iets wat bij mij iedere keer weer naar voren komt als ik dit zo lees.

Maar goed ik ga zo ff tv. kijken en zal je niet meer lastig vallen met al mijn vragen.

Bedankt voor al je antwoorden en je openheid, want ik wilde ook graag wat meer weten over dit onderwerp.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heftig allemaal, ik schrik ervan!

Rosa, ik weet hoe moeilijk het is, maar als je stopt met drinken wordt het leven ook weer de moeite waard. Ik wilde ook dood, niet door drank, maar ineens (wel onder invloed, anders zou ik niet durven).

Ik heb veel gesneden, mijn polsen ook, eerst om andere pijn te voelen (al voelde ik die niet eens al ik sneed), later werd het verslaving. Nu snijd ik al zeker 10 jaar niet meer en de littekens vervagen, maar zullen altijd blijven en blijven herinneren.

Ik heb gisteren een moeilijke dag gehad. Ik kon naar de fles grijpen, ik kon snijden, ik kon van een dak springen, maar i.p.v. dat alles heb ik me gefocust op vandaag en vandaag weer beter.

Per dag kijken lieve mensen, Rosa.

Geef niet op, het leven is mooiere dan je denkt, dat merk je zeker zonder drank!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zooooooo'n zin in morgen! Ik ga rennen met een onwijs lieve mooie meid in de bossen. Ik ook met de billen bloot: Ik ben bi. Mijn man vindt het ok, zolang ik maar niks met andere mannen uitvreet, met vrouwen mag wel. Ik ben waanzinnig verliefd op dat meisje en ik kan niet wachten om een dagje lekker met haar door te brengen, gewoon gezellig en tussen neus en lippen eens polsen of zij ook bi is.

Nadeel: Ik moet om 6 uur op en 3 uur reizen heen en drie uur reizen terug... Jakkiebah!

Maar dat mag de pret niet drukken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marika is dat dan niet riskant van dat wratje? Ja ik zou het ook doen hoor, er gewoon afknippen maar dan omdat het me dwars zit, en ik heb me nooit gesneden om pijn te verdringen. Heb me wel gesneden om aandacht.

Maar was het dan ook hetzelfde gevoel daarna als van vroeger of weer anders?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch grappig; De zorgverzekering declareert een bedrag van 7 euro bij mij. Het blijkt dat ik de medicijnen nooit heb gehad, dus zorgverzekering corrigeert voor 13 euro. Ik heb vijf euro winst. :P Wat ze nu gecorrigeerd hebben is me een raadsel, maar winst is nooit weg.

Heb een beetje last van mezelf. Dus even wat luchtigs erin gooien. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marika, heel herkenbaar, meis! Ik heb het precies zo gehad, snijden om het te kunnen handelen en geen idee wat automutilatie was. Heb je het nu helemaal onder controle?

:present:

Leeftijdsgenootje: Ik zeg altijd maar zo: Ik val op mijn man en op vrouwen, dus ja, eigenlijk op mensen, maar neig meer naar de vrouw, vind ik gewoon mooier :D

Ik ga zo slapen morgen vroeg dag, dag met een mooooooie meid!

Heb het droog gehouden.

Ga goed lieverds!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een openhartige verhalen! Mooi dat dat kan.

Ik heb het met belangstelling gelezen, maar weet niet zo goed hoe nu te reageren, dus dat doe ik maar niet.

Doe wat het beste voor je is.

@ RL: morgen een plezierige dag!

@ Wijfie: sterkte morgen.

Welterusten allemaal en slaap lekker. Ik heb het droog gehouden.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben weer eens misselijk van de Refusal. Het is toch elke keer weer een beproeving. Ik weet dat het niet al te lang duurt, dat het weer voorbij gaat, maar het is elke keer weer niet leuk.

Gisteren kreeg ik opeens uitslag en jeuk op mijn benen en voeten; Refusal. Vanmiddag was ik tegen mezelf aan het praten en kwam weer niet uit mijn woorden; Refusal. En er hangt een knoflookgeur om me heen, niet te zuinig; Refusal. Waarom krijg ik alle bijwerkingen die zeer zelden voorkomen?

Nou ja, doorbijten. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Superkanjers ik ga weer afsluiten. Tot morgen dan kom ik gauw ff een bakkie doen want we gaan daarna de papegaai weg brengen, de eigenaar wil hem niet meer terug, dus met een beetje pijn in mijn hart ga ik hem morgen naar een papegaaiencentrum brengen. Daar krijgt ie de verzorging die hij nodig heeft. En het is zo'n lieverd.

Trusten allemaal en slaap lekker.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gggg.......tja, automutilatie, in verschillende vormen,

ik weet er alles van. Liever pijn aan de buitenkant voelen

dan van binnen. Als er aan de buitenkant bloed vloeit, dus zichtbare pijn,

dan kun je er een pleister op plakken. Pijn van binnen valt niet te

verbinden....

Headbanging, mijn ding. Onder andere. Wat niet te verdragen valt in je

hoofd, dan maar kapot rammen.

Diepe zucht. Waarom zal ik dit hier nu plaatsen..of zal ik het niet?

Toch maar wel, pijnlijk onderwerp dit, maar vaak onderbelicht.

Tja...ik ga slapen nu, tot laterrrrrr...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ik sloeg mezelf blauwe ogen,

hoopte dat iemand dan zou zien dat ik pijn had.

Gebeurde ook, kreeg er opmerkingen over van

leraren, maar de waarom vraag kwam er niet...

Heeft geen zin dus, wees lief voor jezelf,

HEEL lief, waarom niet?? Teveel meegemaakt,

teveel pijn, vertrouw op jezelf, er zit zoveel kracht

in een ieder, vertrouw op de troostende kracht in jezelf.

En nu echt slapen, laterssszzzz...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...