Jen Geplaatst 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2013 Goeiemorgen! Vandaag zou het gaan regenen. Maar klagen hebben we niet, de Indian Summer heeft heel lang geduurd. Ik ben op irritante wijze goed gezind. ALs ik nu ochtendhumeur zou hebben, dan zou ik mezelf kunnen wurgen. Koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2013 Goedemorgen Jen. Regen ja... begon hier gisteravond al. En inderdaad, we hebben een heerlijk najaar tot nu toe. Ik begin ook maar met een bakkie.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johanna01 Geplaatst 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2013 Goedemorgen, Wat zijn jullie lekker vroeg! Het was inderdaad steeds heerlijk weer. Ik heb de koffie al op. Jopie01 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2013 dag jopie01 en Yvonne. Leuke plannen voor vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2013 Je klinkt goed Agnieta. Eigenlijk is een mens een vreemd wezen. Kunnen leven met de zinloosheid van het bestaan, genieten van wat er is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2013 Dat is wel zo, A3, maar ik heb van die momenten dat ik er mee "kan" leven. Tijdelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2013 Goede morgen DAGPACT; Agnieta Albert Lytse fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2013 Fijn Agnieta dat je weer kunt genieten van de kleine dingen! Heb inmiddels de douche gezien en de hond uitgelaten. Was voorbereid op dikke druppels, dus grote plu mee, maar neen.... na de paar druppels van gisteravond toen ik uit mijn werk kwam niets meer gevallen volgens mij. Weinig/geen wind. Heerlijk dus weer. Zo mag het van mij tot het voorjaar blijven:D En nu snel boterhammen smeren en wegwezen richting werk. A3, hartstikke fijn dat je er weer bent. Moest trouwens erg lachen om jouw kuikentje piep.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2013 Dames en heren, ik ga er vandoor. Wens jullie een mooie dag. Maak er wat van. Laterrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2013 Goeie morgen kanjers. De herfst komt er nu echt aan. Zit met licht aan achter m'n p.c. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asje Geplaatst 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2013 Originally posted by: AlbertRemmoGoede morgenDAGPACT; Agnieta AlbertLytseAstridfijne dagquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asje Geplaatst 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2013 @Fruitvlieg: Erg gelachen om je cartoon! Een goed begin van mijn dag. Wat is iedereen er al weer vroeg bij! Ik heb vandaag een heerlijke vrije dag! Dadelijk eerst lekker wandelen met de honden in de bossen (in de regen, waardoor alles zo lekker geurt). Daarna de hele dag van alles of juist heerlijk niets. Allemaal heel veel plezier vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2013 Goeiemorgen. Hannah, nu ik je zie, even nog gauw... A3 heeft aan het eind van het draadje van gisteren nog even uitgelegd wat ik met jouw vergissinkje bedoelde. En gisteren maakte je in je berichtje over dat je géén vergissinkje maakte een nieuw vergissinkje. R.Waters is inderdaad 6 september 70 geworden, maar dat was 2 dagen vóórdat je naar z'n concert ging. Dat concert was 8 september. Ik was er ook.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2013 Heerlijk zo'n schemerochtend... DAGPACT; Agnieta Albert Lytse Astrid Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2013 Ja, overdonderend gaaf. Ik heb Pink Floyd 2x gezien nadat Roger al vertrokken was. Nu dan eindelijk ook Roger gezien/gehoord. Dus uiteindelijk Pink Floyd helemaal compleet zien optreden.. of zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2013 Originally posted by: Hannah1Domme fout.quote> Nee meis. Vergissinkje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2013 Goede morgen, pik ook ff een bakje van het zwarte goud mee:) Zowaar vannacht eens 6 uren achter elkaar geslapen, Maar dat zal komen omdat ik gisteren een belangrijke knoop heb door gehakt. Ik heb me aangemeld voor de skuul in texel ( http://deskuul.nl/ ) . Sinds mijn mijn meisje is opgenomen met haar kids in de Borch drink ik weer, en dat bevalt me voor geen meter. heb nu ook weer gemerkt dat als er iets tegen zit ik weer naar dat bier grijp. Tijd om actie te gaan ondernemen dus. Het ging weer een lange tijd goed, maar blijkbaar niet goed genoeg.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2013 Mark je bent mens hé????? Je mag dingen niet goed doen, als je maar altijd weer opstaat. Probeer, als je nu met trek zit, hier te komen en er over te praten. We zijn zo lang gewend om, als ons dingen tegen zitten, te grijpen naar de fles. Dat zit zo in ons systeem en dat is er zo nog maar niet uit. Heel veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2013 Mogguh, lijsters. Ik wist helegaar niet dat Water eigenlijk Roger heet! Wel dat ie guitaar speelt. Maar ik ga te bedde, hou 't zo droog als jullie willen, ouwe schuinsmarcheerders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2013 Trusten Haddie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2013 Weet ik Bolletje, maar ik wil gewoon weer de oude mark worden...En er straks klaar voor zijn als mijn meisje thuis komt. Ze heeft er niks aan als ik steeds terugval als er iets mis gaat. Heb even een goede schop onder mijn reet nodig geloof ik..... bedankt Hannah1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2013 DAGPACT; Agnieta Albert Lytse Astrid Joris Nicky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2013 Originally posted by: NickyLJ80DAGPACT; Agnieta Albert Lytse Astrid Joris Nickyquote> Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tsjeerd Geplaatst 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2013 Originally posted by: Asje Originally posted by: AlbertRemmoGoede morgenDAGPACT; Agnieta AlbertLytseAstridTsjeerdfijne dagquote> quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2013 goeiemorgen frummers hier is het nog droog gelukkig ik heb met hen daarboven afgesproken dat maatje en ik droog blijven vandaag op meerdere vlakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden