Spring naar bijdragen

Woensdag 9 oktober 2013


Jen

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen!

Vandaag zou het gaan regenen. Maar klagen hebben we niet, de Indian Summer heeft heel lang geduurd.

Ik ben op irritante wijze goed gezind. ALs ik nu ochtendhumeur zou hebben, dan zou ik mezelf kunnen wurgen.

Koffie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn Agnieta dat je weer kunt genieten van de kleine dingen!

Heb inmiddels de douche gezien en de hond uitgelaten.

Was voorbereid op dikke druppels, dus grote plu mee, maar neen.... na de paar druppels van gisteravond toen ik uit mijn werk kwam niets meer gevallen volgens mij.

Weinig/geen wind. Heerlijk dus weer.

Zo mag het van mij tot het voorjaar blijven:D

En nu snel boterhammen smeren en wegwezen richting werk.

A3, hartstikke fijn dat je er weer bent.

Moest trouwens erg lachen om jouw kuikentje piep....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Fruitvlieg: Erg gelachen om je cartoon! Een goed begin van mijn dag.

Wat is iedereen er al weer vroeg bij! Ik heb vandaag een heerlijke vrije dag! Dadelijk eerst lekker wandelen met de honden in de bossen (in de regen, waardoor alles zo lekker geurt). Daarna de hele dag van alles of juist heerlijk niets.

Allemaal heel veel plezier vandaag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen.

Hannah, nu ik je zie, even nog gauw... A3 heeft aan het eind van het draadje van gisteren nog even uitgelegd wat ik met jouw vergissinkje bedoelde.

En gisteren maakte je in je berichtje over dat je géén vergissinkje maakte een nieuw vergissinkje. R.Waters is inderdaad 6 september 70 geworden, maar dat was 2 dagen vóórdat je naar z'n concert ging. Dat concert was 8 september. Ik was er ook..:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen, pik ook ff een bakje van het zwarte goud mee:)

Zowaar vannacht eens 6 uren achter elkaar geslapen, Maar dat zal komen omdat ik gisteren een belangrijke knoop heb door gehakt.

Ik heb me aangemeld voor de skuul in texel ( http://deskuul.nl/ ) . Sinds mijn mijn meisje is opgenomen met haar kids in de Borch drink ik weer, en dat bevalt me voor geen meter. heb nu ook weer gemerkt dat als er iets tegen zit ik weer naar dat bier grijp. Tijd om actie te gaan ondernemen dus. Het ging weer een lange tijd goed, maar blijkbaar niet goed genoeg....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mark je bent mens hé????? Je mag dingen niet goed doen, als je maar altijd weer opstaat. Probeer, als je nu met trek zit, hier te komen en er over te praten.

We zijn zo lang gewend om, als ons dingen tegen zitten, te grijpen naar de fles. Dat zit zo in ons systeem en dat is er zo nog maar niet uit.

Heel veel sterkte.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet ik Bolletje, maar ik wil gewoon weer de oude mark worden...En er straks klaar voor zijn als mijn meisje thuis komt. Ze heeft er niks aan als ik steeds terugval als er iets mis gaat. Heb even een goede schop onder mijn reet nodig geloof ik.....

bedankt Hannah1 :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...