Spring naar bijdragen

Woensdag 16 oktober

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 100
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen allemaal! Ik drink geen koffie en thee, iemand een kopje eikeltjeskoffie (of te wel 'oorlogskoffie')?

@Tsjeerd: Super een droge verjaardag! Goed gedaan! (Heb op mijn iPad geen smiley's, want anders hadden er hier een hele trits gestaan!)

@Madelief: We kennen elkaar vlgs. mij nog niet......... In ieder geval HIEPERDEPIEPHOERA (ja, ik moet wat zonder smiley's).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen lieve frummers,

@ Madelief van harte gefeliciteerd

:musicnote::moon::present::musicnote::moon::present::musicnote::moon::present:

@ Tjeerd, wat een goede verjaardag moet jij hebben gehad! Een wijze beslissing om niet te gaan drinken en dan nog doen ook. Geweldig :heart:

@ Lieve mensen ik kom erachter dat ik zo'n lange tijd niet meer op het forum ben geweest dat ik de draad niet goed kan volgen. Ongetwijfeld komt dat ook omdat mijn concentratie nog niet optimaal is.

Probeer maar niet meer alles terug te lezen want dat lukt gewoon niet dus probeer ik het maar bij vandaag te houden.

In ieder geval heb ik wel begrepen dat menig forumbezoeker een moeilijke tijd doormaakt en ik wens hen dan ook veel hoop en moed om de toekomst toch met vertrouwen tegemoet te zien. En een dikke knuffel van mij voor hen die het nodig hebben. :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Hotje, ik sta nog steeds droog maar het herstel gaat langzaam.

De leeftijd en het aantal terugvallen gaat wel degelijk meetellen.

De dag breng ik veel slapend door zeer tegen mijn wil maar zal het wel nodig hebben.

Ik begreep dat jij ook op een opname zit te wachten?

Overigens wilde ik even kwijt dat ik een p.c. heb die niet in de woonkamer staat en vaak ingelogd ben terwijl ik niet achter de p.c. zit. (heb een dom lang wachtwoord en vaak geen puf om in en uit te loggen).

Ik zal proberen om toch maar uit te loggen als ik niet achter de p.c. zit om te voorkomen dat mensen denken dat ik niet op hen reageer als ze met een probleem zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...