Yvonne Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 Goedemorgen luitjes. Koffie en thee staan klaar. Tuurlijk is het nog hartstikke donker. Maar er is weer een nieuwe dag aangebroken, en dat op zich is al iets wat lang niet iedereen mag beleven. Ik ga genieten van mijn bakje koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 Ik zat al te wachten op de koffie.....ff heel snel en nu naar mn werk. Thnx Yvonne en goede morgen @all. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 Jij ook een fijne dag Erik.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 En dan nog net even tijd om de slingers op te hangen. Madelief, van harte. Ik hoop dat je een hartstikke fijne verjaardag hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 En nu als een haas de douche opzoeken..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 Goede morgen Pc deed raar gister, had geen zin meer in de computer Droog naar bed gegaan dat wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 DAGPACT Albert Lytse Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 Madelief van harte gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tsjeerd Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 Goedemorgen, hier ook weer present na een droge avond op mijn eigen feestje, mijn 1e (!!!) alcoholvrije verjaardag sinds mijn 17e... Jemig, wat zit alcohol toch overal in verweven. Droge dag allemaal, ook qua regen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tsjeerd Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 Heej Sowhat, ja joh, enorm trots op mijzelf, en inderdaad: het beste kadootje (en dat had ik thuis al onder de douche besloten) . Hoe is het met jou dan, lukt het een beetje? Espressootje erbij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tsjeerd Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 Originally posted by: AlbertRemmoDAGPACTAlbertLytseTsjeerdFijne dagquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asje Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 Originally posted by: Tsjeerd Originally posted by: AlbertRemmoDAGPACTAlbertLytseTsjeerdAsjeFijne dagquote> quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 Tsjeerd Megagoed. Doet me een beetje aan m'n eigen eerste echte overwinning denken. Dat voelde erg goed! Groet en hou vol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asje Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 Goedemorgen allemaal! Ik drink geen koffie en thee, iemand een kopje eikeltjeskoffie (of te wel 'oorlogskoffie')? @Tsjeerd: Super een droge verjaardag! Goed gedaan! (Heb op mijn iPad geen smiley's, want anders hadden er hier een hele trits gestaan!) @Madelief: We kennen elkaar vlgs. mij nog niet......... In ieder geval HIEPERDEPIEPHOERA (ja, ik moet wat zonder smiley's). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asje Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 Nu eerst even de mist in met de honden...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 Goeie morgen. Madeliefje van harte gefeliciteerd Tsjeerd wat knap joh. Daar krijg je een kick van hé?:present::present::present::present::present: Stop die roosjes maar gauw in een vaas, die zijn voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 Goedemorgen lieve frummers, @ Madelief van harte gefeliciteerd @ Tjeerd, wat een goede verjaardag moet jij hebben gehad! Een wijze beslissing om niet te gaan drinken en dan nog doen ook. Geweldig @ Lieve mensen ik kom erachter dat ik zo'n lange tijd niet meer op het forum ben geweest dat ik de draad niet goed kan volgen. Ongetwijfeld komt dat ook omdat mijn concentratie nog niet optimaal is. Probeer maar niet meer alles terug te lezen want dat lukt gewoon niet dus probeer ik het maar bij vandaag te houden. In ieder geval heb ik wel begrepen dat menig forumbezoeker een moeilijke tijd doormaakt en ik wens hen dan ook veel hoop en moed om de toekomst toch met vertrouwen tegemoet te zien. En een dikke knuffel van mij voor hen die het nodig hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 Originally posted by: miranda Originally posted by: Asje Originally posted by: Tsjeerd Originally posted by: AlbertRemmoDAGPACTAlbertLytseTsjeerdAsjemirandaTineFijne dag:present:madelief PROFICIAT!!!!quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 Originally posted by: Tine Originally posted by: miranda Originally posted by: Asje Originally posted by: Tsjeerd Originally posted by: AlbertRemmoDAGPACTAlbertLytseTsjeerdAsjemirandaTineTatumFijne dag madelief PROFICIAT!!!!quote> quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 Goeiemorgen allemaal. Madelief, gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 Lieve Hotje, ik sta nog steeds droog maar het herstel gaat langzaam. De leeftijd en het aantal terugvallen gaat wel degelijk meetellen. De dag breng ik veel slapend door zeer tegen mijn wil maar zal het wel nodig hebben. Ik begreep dat jij ook op een opname zit te wachten? Overigens wilde ik even kwijt dat ik een p.c. heb die niet in de woonkamer staat en vaak ingelogd ben terwijl ik niet achter de p.c. zit. (heb een dom lang wachtwoord en vaak geen puf om in en uit te loggen). Ik zal proberen om toch maar uit te loggen als ik niet achter de p.c. zit om te voorkomen dat mensen denken dat ik niet op hen reageer als ze met een probleem zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Browneyes Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 Goedemorgen iedereen, zo ik doe mee, maandag alles afgesloten met een laatste drankje en een laatste sigaretje. Gisteren niet gedronken, niet gerookt! Vandaag op naar dag 2 van de hoop vele dagen. Fijne dag iedereen. Browneyes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 DAGPCT: Albert Lytse Tsjeerd Asje Miranda Tine Tatum Agnieta Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 Ja Aggie, verder durf ik niet te kijken. Het is al te vaak mis gegaan. Maar van iedere terugval leer ik weer dat is dan ook wel weer een pluspunt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 Blijven opstaan Aicha dat is alles wat je moet doen. En dat doe je dus heb vertrouwen in jezelf. Hot. ik hoop voor jou dat het gauw woensdag is en de week snel voorbij gaat. Aggie, geslapen vannacht na de moeilijke avond gisteren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden