Spring naar bijdragen

Zondag 3 november 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 91
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik las net op Wickypedia dat okt. 2013 deel II uit zou komen,

maar dat het uitgesteld is. jammer.

De schrijven was op 15 jarige leeftijd getuige van een groepsverkrachting.

Kon niets doen om haar te helpen en hield er een traumatische ervaring aan over.

En een obsessie met vrouwenhandel en mishandeling. Vandaar de serie. Echt spannend

Joris, de Zweedse versie is nog beter dan de Amerikaanse vind ik zelf.

De boeken zijn dikke pillen, op MP te koop en in de bieb te leen. Een aanrader!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kwam nog weer heel even binnenwaaien....

Heerlijk met de hond naar het bos geweest.

De zon schijnt uitbundig, het waaien viel in het begin nog mee.

Maar op een gegeven moment ging het zo tekeer dat ik toch maar zo snel mogelijk richting uitgang ben gegaan, had weinig zin in een boom op de kop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Agnieta, van harte, meis. Voor jou de mooiste slinger die ik hier op het forum ooit ben tegengekomen:

 ?? ??????????????????✨??????????✨????⭐✨⭐✨ ✨??⭐????

Met dank aan Asje. Hoe je dit gedaan hebt, weet ik niet, maar ik vind hem prachtig minimalistisch. Meer heeft een mens soms niet nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allen toch nog maar even posten hiero.

Lang geleden dat ik op een zondag zo "vroeg" wakker ben maar voel me prima goed geslapen en voel me fit

Straks alleen verjaardag van m'n nichtje toevallig zelfde dag als Agnieta (nogmaals gefeliciteerd hier ook) zie er wel een klein beetje

tegen op dat hoef ik niet uit te leggen denk ;) Mjaaa tis s'middags en niet s'avonds/s 'nachts dat scheelt.

Fijne dag allen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kohtje toen ik alcohol nog niet als een probleem zag was het vooral voor mij s'avonds eerst het bekende indrinken dan naar een party en de hele nacht door, jaren zo gedaan

en ook jaren op die manier alleen thuis zo gedronken probeerde meestal nooit voor 2100 te drinken. Denk dat s'middags al drinken me altijd een soort van schuldgevoel heeft gegeven

dat het gewoon niet kan tijdens werktijd of ik dan wel of niet werkte/naar school ging en probeerde me zelf een beetje in de hand te houden door me aan die 2100 te houden (niet dat dat altijd gelukt is....)

Nu s'middags een b-day op zondag is toch zeg maar nog aan de koffie maar in onze familie lusten ze em graag en kunnen goed al om 1500 aan de drank gaan maar ik heb eigen vervoer en kan gaan wanneer ik wil

ben ik tenminste toch nog even langs geweest

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allen,

Ik heb gemist wanneer Albert precies vertrok naar Frankrijk, maar zoals de vorige keren, zetten we hem ook op het dagpact.

Miranda als jij eerst bent, wil je Albert en mij er dan opzetten?

DAGPACT:

Joris

Miranda

Asje

Nadia

Albert

Lytse

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het hagelde hier net ook. Wat was het donker! Elke 5 minuten ander weer is wel afwisselend.

@ Aggie: van harte gefeliciteerd. Vandaag een leuke, goed geslaagde dag toegewenst en vooral ook een fijn jaar!

:moon::heart::):sun::sun::moon::heart::):sun::sun::moon::heart::):sun::sun::moon::heart::):sun::sun::moon::heart::):sun::sun::moon::heart::):sun::sun::moon::heart::):sun::sun::moon::heart::):sun::sun::moon::heart::):sun::sun::moon::heart::):sun::sun::moon::heart::):sun::sun::moon::heart::):sun::sun::moon::heart::):sun::sun::moon::heart::):sun::sun::moon::heart::):sun::sun::moon::heart::):sun::sun:

@ Asje: aparte slinger! Enig in zijn soort.

@ Fade: koffie of thee zijn altijd te krijgen. "Ik moet nog rijden!"

@ Nadia: fijn je hier weer meer te zien!

We moeten het vandaag maar binnen gezellig maken. Hierbij alvast een zonnetje.:rose:

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: FadetoNothing
..... (niet dat dat altijd gelukt is....)

quote>


Fade, ik stikte ook altijd van de goede voornemens en afspraken met mezelf. Hiermee wilde ik tonen dat ik van goede wil was, maar ze lukten steeds minder vaak, en op het laatst helemaal niet meer.
Ze zeggen wel dat je op pure wilskracht ver kunt komen. Zolang je het zo nog min of meer redt, wens ik je veel wilskracht.

(Mijn wilskracht is uiteindelijk te breekbaar geworden om me van de drank af te houden.)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: FadetoNothing
Goede morgen allen toch nog maar even posten hiero.
Lang geleden dat ik op een zondag zo "vroeg" wakker ben maar voel me prima goed geslapen en voel me fit
Straks alleen verjaardag van m'n nichtje toevallig zelfde dag als Agnieta (nogmaals gefeliciteerd hier ook) zie er wel een klein beetje
tegen op dat hoef ik niet uit te leggen denk ;) Mjaaa tis s'middags en niet s'avonds/s 'nachts dat scheelt.

Fijne dag allenquote>


Fade weinig tot niks uitleggen , eerlijk zijn is het makkelijkst dacht ik .

Stel als ze je wat vragen de volle toko de vraag of ze je een alcoholist of nu een raar persoon vinden .

Zo ja alcoholist , dan zeg je gewoon dat je vanaf nu een " herstellend alcoholist" bent .

En dat net als b.v. iemand die net aan een andere kwaal is geopereerd , en hij / zij dit of dat NIET meer mag / kan nuttigen .

B.v. een diabetes die geen suiker meer in zijn koffie / thee mag .

Jij dus voor de rest van je leven GEEN druppel alcohol meer mag drinken , ze je kunnen stimuleren door er verder geen vragen over te stellen .

En ook verder er GEEN discussies over aan te gaan .

En Fade het allerbelangrijkste komt nog , ga dus ook absoluut geen discussie aan met het in jou gewortelde alcomonstertje ( die jou trek geeft , en poogt over te halen )

NEE , NEE , NEE , en nog miljoen malen NEE .

Want alleen jij kent de pijn en ellende van jouw strijd , en alleen jij kunt trots zijn op jezelf voor het feit dat je nu al zo ver bent gekomen .

Zie het als een goede test , en als advies wat ik je geven kan , hou het bezoek misschien wat korter dan je gewend was .

En het beste kun je de toko verlaten wanneer de eerste slap begint te brallen , of gaat ruzie zoeken .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Agnieta gefeliciteerd en heb een fijne dag!

Laat het maar lekker over je heen komen.

Jane, vanwege het expliciete seksuele geweld kon ik die film niet aanzien.

Heb hem niet afgekeken.

Ik heb bedacht om vermindering aan te vragen van de omvang van mijn werk. Minder werken dus. Mijn man vindt het een prima idee.

Nu mijn baas nog. Vind het wel spannend of het mag.

Duimen jullie voor me?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...