Tatum Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Ik geef het op. Ik ga naar bed. Heeeerlijk slapen. Morgen uitslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 welterusten Tatum! Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 oh weer een band lastig hoor tussen losse zangers kun je toch niet vergelijken straks in de battles? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 En dat is...........(reclame)........ en dat is........ Anouk??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Slaap ze Tatum! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 ik ga naar Canvas lees jullie wel terug voor wat ik mis nu fijne avond verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Misschien moet ik even gaan staan zingen daar, dan waarderen ze die armen mensen wat meer. nancy en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 welterusten Tatum, Lady, moet jij ook niet weg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Fijne avond Lady! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 ik word even klaar gemaakt voor de nacht zo terug nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Fijne avond nog Jane! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Ik ga met de hondjes lopen en hier afsluiten. Veel plezier nog met het vervolg. Welterusten alvast. En waarschijnlijk tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Tot een volgende keer Koh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Welterusten Koh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Lang leve Netflix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Oh dit zijn de ‘blind auditions’ ! Nu begrijp ik dat die jury met hun rug naar die mensen toe zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Zojuist zei kruidenthee67: Lang leve Netflix Geen reclames! Heeeeeerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Ik vind dat ze erg onvriendelijk zijn, die jury mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Klinkt mooi dit... Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Kun jij niet in die jury Nancy nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Jazeker! Jullie veel plezier met de Voice. Ik ga pitten..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Slaap ze Kruidenthee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Slaap lekker Kruidenthee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Ik trek al die reclame niet Hartje we zoeken een ander programma dat we met zijn allen leuk vinden, maar dan op Nederland 1 2 of 3. Ik stel het journaal voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Fijne avond Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden