Spring naar bijdragen

Zaterdag 9 november 2013

Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen lui.

Terwijl het merendeel waarschijnlijk nog op één oor ligt staat hier de koffie klaar.

Ook de thee is gezet.

Ik hoor de regen tegen de ramen kletteren en de wind om het huis gieren.

Maar vertrouw er helemaal op dat dat over een uurtje voorbij is.

Mag namelijk het grootste deel van de dag buiten doorbrengen:P

Eerst maar eens een beker koffie inschenken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 73
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Môin,

Woman: Gefeliciteerd. Probeer er een fijne dag van te maken.

@Hot: Een paar keer heb ik een berichtje van je voorbij zien komen. Nogal neutraal voor wat het jezelf betreft tenzij ik iets gemist heb?

Daarbij denk ik toch dat velen erg benieuwd zijn hoe het nu met je gaat en hoe de opname verlopen is. Heeft het iets gebracht dat in de buurt komt van je verwachtingen?

Nogmaals, het kan zijn dat ik iets gemist heb en het staat je natuurlijk vrij om er iets over te vertellen maar ik waag het er toch maar op om het rechtstreeks te vragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi

Mn koelkast ligt vol sap en 0% bubbels en 0,0 bier. Daar mag ik net zoveel van drinken als ik wil :-)

Groen pilletje geslikt gister.

Bezoek neemt vanmiddag zelf drank mee en ook weer naar huis.

Voor het eerst sinds mensheugnis dat ik wel zin heb in mn verjaardag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Vandaag wordt het voor mij een rustige dag, na mijn uitstapje van gisteren.

Allereerst Woman van harte gefeliciteerd! In alle opzichten een goed jaar toegewenst.

:rose::musicnote::present::sun::sun::rose::musicnote::present::sun::sun::rose::musicnote::present::sun::sun::rose::musicnote::present::sun::sun::rose::musicnote::present::sun::sun::rose::musicnote::present::sun::sun::rose::musicnote::present::sun::sun::rose::musicnote::present::sun::sun::rose::musicnote::present::sun::sun::rose::musicnote::present::sun::sun::rose::musicnote::present::sun::sun::rose::musicnote::present::sun::sun::rose::musicnote::present::sun::sun::rose::musicnote::present::sun::sun::rose::musicnote::present::sun::sun::rose::musicnote::present::sun::sun:

@ Sowhat: succes met het verhuizen. Je klinkt heel sterk in beide betekenissen.

@Miranda: bedankt voor het regelen van het dagpact. Al lezend zag ik dat het niet klopte, maar nu is alles weer oké. Als ik je een dag niet zie, heb je het dan te druk, of is er een andere reden?

Het schiet alweer op voor AR in Frankrijk. Hij redt het wel.

@ Hannah: ik hoop dat het eruit komt bij de second opinion, als je op een verantwoorde manier kunt rijden.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hola Dylan,

Waarom heb je er twee gekocht? Niet liever een tablet gehad..kan je veel meer mee. wij hebben een E reader ergens verstopt..nooit wat mee gedaan. Het geheugen is ook vaker beperkt. Je kunt op de black-market leuke boeken..verhalen etc downloaden voor weinig..

Maar hoplijk heb jij er wel concrete iet aan..success ermee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dylan, ik heb veel plezier van mijn e- reader.

Als ik ermee overweg kan kun jij dat zeker :)

Woman, fijne verjaardag, weer een mooie mijlpaal op het droge pad.

Ik heb vanmorgen een printer om het leven gebracht.

Heb het ding nooit gemogen.

Eens per jaar moet ik blijkbaar iets mollen.

En dan bedoel ik ook echt in barrels.

Heb er niet eens spijt van.

Goed weekend allen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat ik het gevecht met zo'n ding wel ga winnen ben ik niet zo bang voor :) maar het zit zo.

Ik was al langer van plan om zoiets eens te proberen en opeens begon mijn moeder er ook over. Op marktplaats kwam ik toen een advertentie tegen van iemand die er 2 (dezelfde) te koop had. Toevallig ook nog in haar woonplaats. Ik kon ze voor 60 euro op de kop tikken en dat leek me geen geld voor 2 van die dingen Nieuw!. En omdat ze hetzelfde zijn kan ik haar er dan ook nog wat wegwijs op maken. Dat is dus zo ongeveer het idee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...