lady jane Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 dat maakt van jou een Bootje:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 :moon:Schuitje varen, theetje drinken...; hoe toepasselijk:). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 was eigenlijk al weg, maar bootje kan ook boke zijn he? En hoe groot ben je dan? Of wordt daar hier geen rekening mee gehouden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 16 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 Ik wordt weer DIK....killiewiellie moet eraf......buikje zichtbaar en rest ook.....verhoudingen weer nie goei.... Ik meld me maar opnieuw aan hi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Sinds maart al 5 kilo kwijt ...hoera Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Jan, ik ben wat laat, wat toestanden hier. Maaarrr: laatste uppiedate: 78,5. Kijk, dat gaat in ieder geval goed. Veel succes allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Jan, Op welke dag moeten we onze weekupdate doorgeven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 Bo, meestal op zondag of maandag. Maar waar is Jan nu? Jaaannn!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 Ha Fibo Thx dat je me hebt toegevoegd:sun: Streefgewicht: 60 kg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Jan/Fibo Update: 63,5 kg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 61.6 :$ Sinds ik weer (met mate) drink, maar wel sport gaat mijn gewicht weer omhoog. Later meer over deze donkere tijden. (don't worry, I'll manage) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Fibo ook aan de BBQ geweest gisteren? Lui, dit is echt the bloody limit: 80. Ik geef toe: ik heb genoten voor tien kilo, maar dit wordt / is TE gek. Vanaf vandaag wordt ik het toonbeeld van..... uhm, dat geef ik volgende week wel door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 72,8 ook niet wat ik wil maar ja elk pondje gaat door mijn mondje:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Hier 78, toch weer een pondje eraf. Maar ja, nu 6 weken vrij, daganiegoenie!!!!! (ben ik bang voor...) Erg he, 12 kilo in een half jaar aangekomen, hoe krijg ik dat toch voor elkaar, maar ja, elk pondje ging ook door mijn mondje.. Fibo, bedankt voor de aanpassingen!! En Jan, nog op vakantie?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 75,4 ik ben me bewust dat ik veels te veels eet maar het is zo lekker en deze weken is mijn gewicht bijzaak o leuk, lees ik plots dat Campral gewichtstoename kan veroorzaken, zucht... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 23 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Hey Fibo, fijn day je het zo overneemt dat scheekt. Mijn gewicht intikken op 94.2. Veel gelopen hi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Maar Fibo, jij gaat nog steeds als een trein, oké, effe wat aangekomen, maar toch al 12 kilo kwijt! Ook Jan, toppie hoor, en alle anderen ook: veel succes! We gaan ervoor! En tja, mag het effe tijd nodig hebben, we dealen met meerdere verslavingen, toch?? :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Dag kilokillers, Vanwege de emoties op de dagdraad gisteren, helemaal vergeten mijn gewicht door te geven. Zoals verwacht na het logeren van nichtje, een pond aangekomen. Nu dus: 74,5 kg. Komt weer goed! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 25 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Hoi Fibo, fijn dat je het bijhoudt zo. Voelt goed dat anderen het ook bij houden :present:Inderdaad even vakantie....raad maar...trap op...trap af...metro in en uit...mona lisa.....rodin....champs......notre dame...eifell ....... En bij vijf euro voor twee bolletjes ijs moet je wel lijnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Jan, met al dat geklim en geklauter en gesightsee bij temperatuurtjes van 30 graden is het een soort "super-bikram-yoga" Veel plezier in Paris! Hier zijn de ijsjes helaas in de aanbieding.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 t zal vast rustig zijn Jan bon journé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Fibo, ik ben onder de indruk. Wat een prestatie, het fietsen en je doorzettingsvermogen toch de draad weer op te pakken. Ik doe het je niet na, 250km fietsen op een dag, tjonge, daar moet je toch wel een groot doorzettings vermogen hebben. Ik weet niet of het extreem is, al moet ik zeggen ik herken er wel iets in. Bij mij kan ook niet iets een beetje, ik kan ook bijvoorbeeld niet denken, nu ben ik verhuisd en de rest komt later, nee het moet en zal allemaal in orde komen, het liefst gisteren. Het moet af! Net zoals ik ook niet een beetje kan drinken merk ik dat ik ook in andere zaken, zoals iets regelen of plannen, tot het uiterste kan gaan. Op mijn werk is het hetzelfde, ik moet mijn eigen grenzen bewaken anders wandel ik er zo overheen of er wordt door een ander overheen gewalst. Ik neem je tip om meer te bewegen zeker mee, de laatste tijd veel te veel de auto gepakt, mede door het verhuizen en ook door gemakzucht. Ik ga nu weer op de fiets, neem in mijn nieuwe huis de trap en ga niet met de lift. Volgende week ga ik weer aan het werk, daar beweeg ik ook veel. Ik merk dat het mij ook beter doet voelen met meer bewegen. Dank voor het delen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Fibo, petje af! Die discipline die jij hebt zo vroeg al en zo geregeld, wow. Ik ben ook wel een beetje sportverslaafd denk ik. Gek op spinnen, fietsen en volleyen. Mijn gezondste verslavingen zeg ik altijd. Ooit in een dag het IJsselmeer rond, 330,nogwat km en mijn monstertocht. Toen ze me het jaar erop weer vroegen heb ik bedankt, maar mijn kick had ik binnen. Vandaag onmatig gevolleyed ook, tot ik er duizelig van werd, en maat doorgaan, heerlijk. Vannacht nachtdienst en morgen weer naar het strand, slapen worden korte power-naps. Dus ik ben en blijf onmatig ook. We kompenseren nog steeds misschien, maar alles beter dan drank. En misschien een troost voor je: je vet zet zich steeds meer om in spierweefsel en die hebben een hoger soortelijk gewicht. Dus het is niet alleen water, maar ook spieren. dat zul je merken als je kleding losser gaat zitten, je strakker in je vel komt en je de energie die je spieren nodig hebben om die omvang te houden, met meer (gezond) eten aan de gang kunt houden. Is ook kicken hoor. Je kunt een weegschaal kopen die het water en vetgehalte ook meet, dat stimuleert ook. sAvonds is je gewicht hoger en smorgens je vet juist want dan heb je een poos niet bewogen en is er weer vet aangemaakt; s avonds is je vet% soms wel 5 lager, een hele rare gewaarwording. Als ik niet snoep of gek doe en ik sport goed, kan ik eigenlijk eten wat ik wil/nodig heb. zet m op Fibo op naar een evenwichtig leven:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Pet af Fibo! Dat ga ik nu niet nadoen, maar het stimuleert wel om ook terug de sportdraad op te pikken. Wordt vervolgd....;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Lieve Fibo, dank je wel voor je verhaal! Ik sta helemaal achter je overtuiging om de onmatigheid van een verslavingsgevoelig-persoon (zoals ik) om te turnen in positieve acties. De lanen in ,de paden op....(of zoiets)! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden