kunsie Geplaatst 15 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2013 Vet goed gaat het ook met mij op fietsvakantie en nog geen spat vin gedronken:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2013 gedronken heb je vast liters water en dat is heel goed voor jou en je verdere reis:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 15 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2013 Reis iderdaad op veel water, ik lijk wel een kameel:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2013 kameel heeft iets grotere bulten:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 15 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2013 Bulten van mij zijn ook wel aardig en zwabberen ook zo mooi:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2013 mooi gezwabber is niet lelijk;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2013 Lelijk zijn zwabber-dingen absoluut niet, integendeel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juli 2013 integendeel in de betekenis van juist niet; dus Nina houdt wel van zwabberdingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2013 Dingen die ik nooit gebruik breng ik na verloop van tijd naar de kringloopwinkel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2013 kringloopwinkelen is ook een van mijn hobbies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2013 Hobbies zijn leuk, jammer dat het tijd kost Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2013 kost tijd ĆØn geld, maar zo investeer je wel mooi in je zelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 18 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2013 zelf denk ik: wat heb je aan een hobby die gƩƩn tijd kost? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2013 kostbaar zijn hobbies, dus als het je passie ook nog is: koesteren die hap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 20 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2013 hapsnap antwoorden zijn zelden weloverwogen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 20 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2013 Weloverwogen heb ik besloten vandaag maar weer eens ijs in mijn sinaasappelsap te gooien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2013 Gooien met woorden is leuk he kapitein? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juli 2013 kapitein koek heeft bijna fekansie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 20 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2013 kapitein Haddock, Asterix, BamBam, zie ik hier een patroon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2013 Patroon in fekansje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juli 2013 fekansje betekent dat alle patronen en structuren even losgelaten mogen worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2013 Worden we vandaag toch nog verblijd met een stralende zon en hoge temperaturen, ik ga aan de slag voor het mij echt te heet wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juli 2013 wordt het wel 30 graden in het binnenland dan betekent dat dat ik naar zee mag voor een klein beetje verkoeling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2013 Verkoeling zoek ik achter in de tuin onder de parasol met mijn pootjes in het zwembadje van de hond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juli 2013 hond in de pot ga ik vanavond niet vinden; mijn eten is al voorbereid, dus ik kan zo aanschuiven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden