jani Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 Wel is een ander woord voor bron, waar je, je dorst kan lessen, maar dan wel met water. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 water bij de wijn doen we hier niet, water bij de theezakjes weer wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 april 2013 Rapport Share Geplaatst 23 april 2013 Wel heet water dan anders duurt het wel erg lang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 23 april 2013 Rapport Share Geplaatst 23 april 2013 langzamerhand wordt alles beter, dat hoop ik tenminste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 april 2013 Rapport Share Geplaatst 23 april 2013 tenminste eenmaal in je leven moet je als Sloveen de berg Triglav beklimmen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 23 april 2013 Rapport Share Geplaatst 23 april 2013 beklimmen ga ik de hoogvlaktes van spanje:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 24 april 2013 Rapport Share Geplaatst 24 april 2013 Spanje ben ik nog nooit geweest zelfs van Nederland heb ik weinig gezien alleen eenmaal in Oostenrijk geweest zo'n 35 jaar geleden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 24 april 2013 Rapport Share Geplaatst 24 april 2013 geleden heb ik daar niet onder want ik had toen elke dag vakantie omdat ik mij een eigen paard had aangeschaft DAAR had ik tenminste het hele jaar veel plezier van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 april 2013 Vandaag kriebelt het al als ik naar dat zonnetje kijk; zal ik dan deze week toch het strand eens kunnen bezoeken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 april 2013 Rapport Share Geplaatst 25 april 2013 bezoeken kan altijd, maar vaak is het te koud om je te ontkleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 25 april 2013 Rapport Share Geplaatst 25 april 2013 Ontkleden waar de huisarts bij staat vind ik erg genant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 25 april 2013 Rapport Share Geplaatst 25 april 2013 genant, is dat nu niet, met of zonder arts, ongemakkelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 april 2013 Rapport Share Geplaatst 25 april 2013 ongemakkelijk bij je meissie ook, nee toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 april 2013 toch fijn wat oude gabbers hier tegen te komen, al zijn dan al weer weg:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 26 april 2013 Rapport Share Geplaatst 26 april 2013 weg is niet erg als ze dan maar wel weer terugkomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 april 2013 terugkomen op een belofte is soms pijnlijk en toch nodig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 april 2013 Rapport Share Geplaatst 26 april 2013 Nodig heb ik zo ondertussen een fakirmat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 27 april 2013 Rapport Share Geplaatst 27 april 2013 Fakirmatten zijn echt super, ik val regelmatig op de mijne in slaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2013 slaapproblemen zijn sinds ik m heb helemaal foetsie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 april 2013 Rapport Share Geplaatst 27 april 2013 Foetsie is nog steeds mijn zaterdagse zwemles niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2013 nietzsche: dat wat me niet doodt, maakt me sterker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 april 2013 Rapport Share Geplaatst 27 april 2013 sterker nog, dat wat mij doodt, dood ik wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2013 welpotjandosinogantoe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 27 april 2013 Rapport Share Geplaatst 27 april 2013 Toestanden maak ik mee tijdens mijn spaans avontuur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 april 2013 Rapport Share Geplaatst 27 april 2013 Avontuur is , volgens , sarte, al hielden we ons stil en koest als kiezelstenen, dan nog zou zelfs onze passiviteit een vorm van handelen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden