nancy Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 beurt van Sinterklaas begint zaterdag, dan komt de stoomboot aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Aan het eind van die dag ga ik mijn schoentje zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 zetten van die schoentjes blijft altijd leuk, helaas hier thuis niet meer, maar wel op mijn werk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 werk wordt stukken leuker met allemaal schoentjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 'hands in your pants' past beslist niet in mijn beroep bij het zien van vele schoentjes, ik werk in het onderwijs... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Halen gebeurt hier pas om tien voor vier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Vieren we vandaag weer een dag droog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 een dag droog... een maand!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 een maand verdient ook hier een slinger:musicnote::sun::sun::sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 slinger:musicnote::sun::sun::sun:, zou ik ook wel willen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Willen is kunnen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 kunnen eindigen met een nieuw woord dat ik vandaag op de dagdraad geleerd heb is de kunst, en dat woord, met dank aan Madelief, is codependency Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 encyclopedie gebruik ik niet veel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Vangen van dromen was iets waar indianen zich mee bezig hielden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 indianen in reservaten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Reservaten zijn nodig voor de natuur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 natuurlijk zou er ook eentje moeten komen voor onverbeterlijke alcoholisten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Alcoholisten moeten verzopen worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 worden wij al niet genoeg gestraft?, trouwens alcoholisten hebben zichzelf al verzopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Verzopen worden? Wat een radicale bezopen mening over mensen die de weg kwijt zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 zijn alcoholisten sowieso al niet verzopen - het was maar een onnozel cynisch woordgrapje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 woordgrapje of niet, 't zou de zorgkosten lekker drukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 drukken van zorgkosten en survival of the fittest! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 fit testen maken geeft meer kans op een nieuwe baan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 aannemelijk dat dit een steek is onder water Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden