Gast Geplaatst 28 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2014 Zonnebloemen zijn mijn favoriet. Deze zijn wel heel erg groot, 3,5 meter denk ik? Mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2014 OMG....wat een reuzebloem! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 30 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2014 (bewerkt) Verwijderd 18 maart 2015 bewerkt door Acanthus kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 30 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2014 Zijn de kleine dingen die het doen..arcanthus Van de week een vlinder naar buiten gedaan op werk Ook al leeft deze maar 1 dag..dan heeft hij toch een mooier leven gehad...met die gedachte kan ik weer blij worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 (bewerkt) Verwijderd 18 maart 2015 bewerkt door Acanthus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Mooie plaatjes weer Acanthus. Zijn de druiven lekker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 en de zonnepitten zijn voor de vogels straks? vruchtbare aarde gekombineerd met groene vingers; komplimenten Acanthus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 (bewerkt) Verwijderd 18 maart 2015 bewerkt door Acanthus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2014 Wauw, wat ontzettend mooi die zonnebloem. Acanthus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 21 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2014 Zonnebloem..je word er altijd vrolijk van als je ze ziet. En we groeien maar door..soms een veld vol..soms in hun eentje Bij mij komen er graansoorten en mais omhoog van het wintervoer. Altijd spannend met dat vogelvoer Acanthus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 2 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2015 Heerlijk een tuintopic, en wat een prachtige foto's van Acantus! Ben gek op tuinieren, al is het op de vierkante meter, van mij mag het rap zomer worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 31 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2015 Dank je JaNina. Voor mij kan het niet snel genoeg lente worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 31 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2015 Kijk uit naar je mooie foto's...vandaag zag ik knoppen...en ik dacht aan jou Acanthus! Het wordt al lichter. Acanthus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 31 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2015 Hee acanthus Acanthus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 8 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2015 Leuk, deze tuinhoek draadje! Zal hier komende lente/zomer mijn permaculture balkon moestuin perikelen plaatsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 8 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2015 Ja leuk Joris, graag! Begreep ik uit de dagdraad nu dat je al bezig bent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 8 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2015 Ja klopt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 9 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2015 Zit je op het zuiden Joris? En wat zit er allemaal in de planning? Kan je dat permaculture ook wat verduidelijken? Ik ben ook klaar voor de zomer Heb tomaatjes, herfstframbozen, Japanse wijnbes en diverse kruiden op het balkon. Heb ook diverse slasoorten gekweekt, maar dat nam me teveel ruimte in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 9 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2015 Vandaag de rucola naar buiten verpot, maar hoor net van Gerrit Hiemstra dat er nog wat nachtvorst komt, dus de potjes nog even binnen zetten. Verder een deel van de Roma tomaatjes gespeend en nog steeds binnen in de broeikas. Heb overigens veel gekiemde Roma plantjes over voor de liefhebber, PU in A'dam. Wilde nog een derde broeikas aanschaffen bij de Blokker, maar mijn favoriete met luchtgaten, op wieltjes, en transparant deksel is uitverkocht. Ziet er naar uit dat ik mini kas op mijn balkon verder moet afbouwen. Op de planning om onder het glas te gaan zijn: Maart: basilicum, citroenmelisse, kruizemunt, kamille, oregano. April: Komkommerkruid (borage) en Afrikaantjes. Allebei eetbare bloemen, De eerste een bijen trekker en de afrikaantjes zijn goed tegen allerlei Ongediertje. Borage stimuleert de groei van aardbeien ( heb ik Ook in de kweek). http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Permacultuur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 10 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2015 Hahaha...mijn tuin ligt nu vol bouwafval....cement...stenen...bomen gerooid...maar het gaat allemaal goed komen op termijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 11 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2015 Ha, vandaag een mooie ruil met zwager: Courgette en komkommer plantjes ontvangen en geruild tegen tuinbonen en Roma tomaatjes. En ik kreeg van hem (we waren bij de Praxis) een struikje zwarte bes en rode bes. Waren maar 3,99 per struik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 11 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2015 Zo, zeven tuinboon plantjes buiten in grote potten geplant. Ik heb bij een achterbuurman wilgentakken van het trottoir opgeraapt en nu hergebruikt als wigwam constructie rond de boontjes. En ook de zwarte en rode bes struik geplant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2015 Vandaag tuintegels getracht te schonen, met half-half resultaat! Iemand nog tips wat betreft coating? Tuincentrum bleef vaag. Ja, nieuwe tegels leggen met coating... Duhhhh.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2015 Ik accepteer dat groen, ik vind het wel mooi zo'n algencoating. Ik heb dit jaar rode uien, knoflook, sugar snaps, bloemkool, en natuurlijk weer tuinbonen. Die laatse zijn nog nooit mislukt sind ik groente teel. Dit wordt het vijfde jaar geloof ik . Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden