Jaap Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 Dan weet ik het even ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2012 hellup!! Ik moet een bestand overzetten van een windows XP naar een windows 7. Er wordt geadviseerd dit met easy transfer te doen. Ik heb op de XP de easy transfer geinstalleerd maar nu wordt er op de windows 7 waar de gegevens op moeten komen om een netwerksleutel gevraagd van de easy transfer, En laat in die nu niet kunnen vinden? Wie oh wie kan mij uitleggen welke stap ik wellicht heb overgeslagen en hoe achterhaal ik de netwerksleutel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2012 Fibo????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2012 Fibo, tot zover bedankt. We Pben verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Albertina, wil je één bestand overzetten of alles? Lijkt me een beetje omslachtig dat easy transfer. Sowieso eigenlijk. Klein bestand kan je aan jezelf mailen. Op de andere computer je (web)mail openen en downloaden. Groter bestand met usb stick. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Een klein practisch vraagje. Hoe kan je een URL van een vroegere posting van jezelf (of eventueel van iemand anders) in je huidige posting plaatsen? Ik denk dat ik dat al gezien heb bij Jan. Het is gewoon de bedoeling om, als je wil verwijzen naar iets wat je in het verleden hebt gepost, niet heel die tekst terug moet kopieëren maar gewoon een link invoegen zodat lezers die daarop klikken terecht komen in die vroegere posting. Ik hoop dat ik mijn vraag duidelijk stel, anders laat maar weten. Groetjes en bedankt op voorhand, F. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 voorbeeld zoiets? Zo ja, kopieer dan de link waar je naar toe wilt. Ga naar Beantwoorden en klik op: http Daar plak je de link en klikt op OK In het volgende veld dat dan komt typ je een tekst (hier dus het woord voorbeeld) maar dat kan alles zijn en dan nogmaals OK. Vervolgens kun je verder met je eigen tekst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Alcoholdebaas - 0 nieuwe berichten nieuw onderwerp : profiel : dashboard : kalender : home : uitloggen laatste onderwerpen Alcoholdebaas » Alcoholdebaas » Tips en adviezen » Computer vragen. jane4 Verberg Privé berichten Geen nieuwe berichten Categorieën Alcoholdebaas · Spelregels · Wie is wie? · Thema's rondom alcohol · Tips en adviezen · Ditjes, datjes & dagdraad · Werking forum · Mededelingen · In de media · Vraag het de hulpverlener · Zoek een maatje Zoeken uitgebreid zoeken Onderwerp titel: Computer vragen. Discussie samenvatting: Misschien handig voor meerderen om je vragen te stellen. Aangemaakt op: 05-09-2009 14:39 Status Plaats en reageer Lineair : Draad maken: : Enkel : Aftakking << 7 8 9 10 Vorige Laatste ongelezen Onderwerp functies Snel antwoorden Abonneren op dit onderwerp Bookmark dit onderwerp Dit onderwerp afdrukken. 30-05-2012 19:13 Vlaamsmeisje Berichten: 6042 Aangemeld: 19-12-2009 Fibo????? ------------------------- Sommige mensen gaan blikjes om anderen blokjes!<BR>Nog anderen versnipperen wat moeilijker is dan blokjes! Dan moet je beginnen lijmen! Rapporteer dit naar de moderatorenBeantwoorden : Quote : Eerste bericht : Laatste bericht 30-05-2012 19:55 albertina Berichten: 11119 Aangemeld: 30-12-2007 Fibo, tot zover bedankt. We Pben verder. ------------------------- Geluk is de kunst een boeket te maken van de bloemen waar je bij kunt. ---------------------------------------------------------- 17 december 2010. Rapporteer dit naar de moderatorenBeantwoorden : Quote : Eerste bericht : Laatste bericht 01-06-2012 12:48 Jaap Berichten: 5452 Aangemeld: 19-01-2011 Albertina, wil je één bestand overzetten of alles? Lijkt me een beetje omslachtig dat easy transfer. Sowieso eigenlijk. Klein bestand kan je aan jezelf mailen. Op de andere computer je (web)mail openen en downloaden. Groter bestand met usb stick. ------------------------- 6 maart 2011 Panta rhei Nescio Rapporteer dit naar de moderatorenBeantwoorden : Quote : Eerste bericht : Laatste bericht 04-06-2012 22:55 Frodo Berichten: 145 Aangemeld: 09-05-2012 Een klein practisch vraagje. Hoe kan je een URL van een vroegere posting van jezelf (of eventueel van iemand anders) in je huidige posting plaatsen? Ik denk dat ik dat al gezien heb bij Jan. Het is gewoon de bedoeling om, als je wil verwijzen naar iets wat je in het verleden hebt gepost, niet heel die tekst terug moet kopieëren maar gewoon een link invoegen zodat lezers die daarop klikken terecht komen in die vroegere posting. Ik hoop dat ik mijn vraag duidelijk stel, anders laat maar weten. Groetjes en bedankt op voorhand, F. ------------------------- Begin nooit de dag met de scherven van gister (Phil Bosmans). Ben drankduivel Olog-hai de baas sinds 07/05/2012. Rapporteer dit naar de moderatorenBeantwoorden : Quote : Eerste bericht : Laatste bericht 05-06-2012 02:27 Dylan Berichten: 84 Aangemeld: 12-05-2012 voorbeeld zoiets? Zo ja, kopieer dan de link waar je naar toe wilt. Ga naar Beantwoorden en klik op: http Daar plak je de link en klikt op OK In het volgende veld dat dan komt typ je een tekst (hier dus het woord voorbeeld) maar dat kan alles zijn en dan nogmaals OK. Vervolgens kun je verder met je eigen tekst. ------------------------- ADB:1-5-2012 Rapporteer dit naar de moderatorenBeantwoorden : Quote : Eerste bericht : Laatste bericht Snel antwoorden Koppel : sluit venster Alcoholdebaas » Alcoholdebaas » Tips en adviezen » Computer vragen. << 7 8 9 10 Vorige Laatste ongelezen Topic Tools FuseTalk Standard Edition v3.2 - © 1999-2012 FuseTalk Inc. All rights reserved. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 ik dacht ik haak ook op Frodo's vraag in en leer Dylans lesje mee niet dus:( niet blond, toch dom:$ heb die link aangeklikt en toen moest ik alles selecteren, denk dat het daar fout ging? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Zo?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Nee dus. zo dan? ja dus, maar stel dat ik nu alleen wil verwijzen naar een bepaalde posting, hoe dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 shoot, jij bent al verder als ik en dat voor een Belse:D kan ik niet uitstaan hee ik ga oefenen wel elders shame shame Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Originally posted by: jane4ik dacht ik haak ook op Frodo's vraag in en leer Dylans lesje meeniet dus:(niet blond, toch dom:$heb die link aangeklikt en toen moest ik alles selecteren, denk dat het daar fout ging?quote> Jane, niet "alles" selecteren, maar de internetlink in de bovenste adresbalk van de pagina waar je naar toe wilt verwijzen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 http://forum.alcoholdebaas.nl/...rthread=y&STARTPAGE=10 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 "> Dead can dance: The Host of Seraphim thnx Dylan je hebt me erg blij gemaakt vandaag:) *! niet dus nog ff proberen met wat anders want die andere lukt wel. en dan nog hoe ik de titel als link krijg. wordt vervolgd:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Dead can dance: Cantara Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 ja, wrijf het er maar even in snelle leerlinge jij;) Hoe kun je die link nou jouw titel meegeven? Nu wil ik t weten ook! ik faal pas als ik opgeef:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 http://www.youtube.com/watch?v=f7Uy7p3y-us the promised womb ook erg mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Bedankt voor de moeite folks, Maar het lukt me nog steeds niet om een link te leggen naar één posting i.p.v. de hele draad of een hele blz. En het moet kunnen, want ben het al tegengekomen. Maar geen erg, er zijn erger dingen in het leven. En zonder drank vallen hoort daar gelukkig niet meer bij . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 alleen de bovenste balk met Rechtermuisknop kopieren en dan in beantwoorden-hok plakken Frodo. het meteen een naam geven leren we ook nog wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 http://forum.alcoholdebaas.nl/...=3343&filtmsgid=637053 YYYeeesssss! Thanks Jane! Zo blond ben je dan blijkbaar toch niet achteraf bekeken Aanpassing: aan nee je was niet blond schreef je, enkel dom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 mijn kat vond het voetbal zo spannend dat ze de 8 en de f8 uit mijn laptop heeft geklauwd. Er zitten minuscule haakjes achter de toetsen maar ik krijg de klik niet. lijmen is zeker geen optie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2012 Ik ben wel niet erg technisch maar het is een kunst apart om toetsen 8 en F8 met plakband zo aan de andere toetsen te plakken dat ze werken en eronder geen stof vangen. Knap he? (please, please pretty please...?) betere tips ook welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2012 Gelukkig kwam ik op het idee mijn pc mee te nemen naar de volleybal. 2 van mijn maatjes, dezelfde keien die me zo met de verhuis hielpen, hebben ook verstand van pc toetsen, en véél meer geduld dan ik. Na 1/2 uur, die van hun training efging, hebben ze het voor elkaar gekregen. yessss:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden