Kaatjee Geplaatst gisteren om 16:50 Rapport Geplaatst gisteren om 16:50 20 minuten geleden zei lady jane: 0% hergstbok Deze heb ik ook ontdekt had er een gehaald voor in de stoofvlees maar ga ook zeker ze ook in huis halen voor het weekend soms 1 🍁 spirit reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst gisteren om 16:53 Rapport Geplaatst gisteren om 16:53 Had ik net de g voor n f verbeterd Kaatje🙃het las als hengstbok😊😇 spirit en Kaatjee reageerden hierop 2
Kaatjee Geplaatst gisteren om 16:55 Rapport Geplaatst gisteren om 16:55 Als het maar lekker is 😅 lady jane reageerde hierop 1
Yana Geplaatst gisteren om 18:02 Rapport Geplaatst gisteren om 18:02 6 uur geleden zei Jannigje: Heel goed van jou! Ik hoop voor je dat je het níet vergeet, dat het ook écht mag van jezelf en dat het goed voelt en je kunt genieten van het aangeven van wat goed en nodig is voor jou. 🩷 Dankjewel, dit ga ik ter harte nemen. Oskar reageerde hierop 1
Yana Geplaatst gisteren om 18:06 Rapport Geplaatst gisteren om 18:06 2 uur geleden zei Oskar: Maar goed. Dat is ook wel weer belangrijke vooruitgang eigenlijk. De boog kan niet altijd gespannen staan. Misschien is het ook een belangrijke vooruitgang dat je ons vertelt over de waardeloze dag? ❤️ Oskar reageerde hierop 1
Oskar Geplaatst gisteren om 18:19 Rapport Geplaatst gisteren om 18:19 10 minuten geleden zei Yana: Misschien is het ook een belangrijke vooruitgang dat je ons vertelt over de waardeloze dag? ❤️ Verrek. Ja. Dat is wel zo. Normaal houd ik dat altijd geheim. Ongemerkt. Onbewust. Dank voor het inzicht. Yana reageerde hierop 1
Yana Geplaatst gisteren om 19:15 Rapport Geplaatst gisteren om 19:15 53 minuten geleden zei Oskar: ...Normaal houd ik dat altijd geheim. Ongemerkt. Onbewust. ... Ik herken altijd veel van mezelf in jou. Bij mij heeft covid nogal aan de deur staan rammelen.
spirit Geplaatst gisteren om 19:20 Rapport Geplaatst gisteren om 19:20 2 uur geleden zei lady jane: @spirit dirk heeft goede 0% herfstbok v Grolsch. Daarbij kan ik het wel bij 1 laten want het triggert niets. Meer. Jij drinkt ook wel 0%, toch? Drink zelden 0% Lady Jane. Wil de herfstbok 0% best proberen. Het is alweer over gelukkig. Het komt en gaat. Belangrijk is dat hier niets meer in huis is wat alcohol bevat. rapilos, Kaatjee, Momentum en 1 andere reageerden hierop 4
Luz Geplaatst gisteren om 20:22 Rapport Geplaatst gisteren om 20:22 Nachtpact kaatje 🌺 Jane💐 Luz 🐀 lady jane reageerde hierop 1
Oskar Geplaatst 22 uur geleden Rapport Geplaatst 22 uur geleden 6 uur geleden zei Yana: Ik herken altijd veel van mezelf in jou. Bij mij heeft covid nogal aan de deur staan rammelen. *geeft Yana een onhandige knuffel*
Yana Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Liefff ❤️ Wat loop jij midden in de nacht te spoken?
hub02 Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden 13 uur geleden zei spirit: Belangrijk is dat hier niets meer in huis is wat alcohol bevat. Nou, dan kom ik maar niet bij je op bezoek. Ik snap de subtiele hint wel. Maar, los van die flauwe humor van mij, alcohol in huis hebben is dodelijk voor mij. Ik ga dan altijd voor de bijl.
spirit Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden 2 uur geleden zei hub02: Nou, dan kom ik maar niet bij je op bezoek. Ik snap de subtiele hint wel. Maar, los van die flauwe humor van mij, alcohol in huis hebben is dodelijk voor mij. Ik ga dan altijd voor de bijl. Voor mij dus ook. Er is hier echt niets meer in huis, maar het huis is groot en buiten hebben we ook nog een schuurtje en mancave waar altijd alcohol stond. Alles is weg maar na de laatste zuipperiode van mijn vriend zou er zomaar een vergeten blikje kunnen staan. Laat dit mij nu net vannacht getwittert hebben. Kon er niet van slapen. Wilde wat gaan zoeken. Een een craving vannacht zeg. Moet goed op mezelf passen dit weekend.
lady jane Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Dat gaat niet gebeuren @spirit als jij mag dan hij ook en dat kan niet anders dan fout aflopen. Laat hem maar beter zien hoe je een trigger voorbij laat gaan en morgen dankbaar bent dat je sterk was. Soort van dubbele verantwoording dus.toitoitoi.
spirit Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden 25 minuten geleden zei lady jane: Dat gaat niet gebeuren @spirit als jij mag dan hij ook en dat kan niet anders dan fout aflopen. Laat hem maar beter zien hoe je een trigger voorbij laat gaan en morgen dankbaar bent dat je sterk was. Soort van dubbele verantwoording dus.toitoitoi. Klopt helemaal. Gebeurd ook niet. Heb het net nog gezegd voordat hij de deur uitging na zijn middagpauze. Hier geen drank en het word ook niet gehaald. Hij zou dan ook weer gaan drinken. Weg fijn weekend voor die paar uurtjes "plezier". Laat dat plezier maar weg, het valt nooit goed en het smaakt altijd naar meer. Doen we lekker niet!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden