Lonster1 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Och wat naar Yana, eerder las ik juist zulke hoopvolle berichten van je. Wat een leuke nieuwtjes over de forummers die elkaar hebben gevonden. Smaragdie, sterkte man. Van mij hoeft het niet weer zo warm te worden, maar voor de vakantiegangers is het heerlijk natuurlijk. Er mag ook wel weer een flinke bui vallen. Het gras is overal compleet geel uitgeslagen.
Lonster1 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Om de een of andere reden denk ik dat Bumperjim eruit ziet als Tom Hanks. Klopt dat, @lady jane? Hoe jij eruit ziet weet ik nog van de meet.
Yana Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 minuut geleden zei Lonster1: Om de een of andere reden denk ik dat Bumperjim eruit ziet als Tom Hanks. Zo'n soort beeld heb ik ook voor ogen 😁.
Yana Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 7 minuten geleden zei Lonster1: Och wat naar Yana, eerder las ik juist zulke hoopvolle berichten van je. Ja, ik had de beste periode tot nu toe, ik voelde me per dag opknappen en kon een paar km lopen, stukje autorijden, eten koken, zelfs bij vrienden op bezoek. Dat komt ook vast weer terug, het is belangrijk om vertrouwen te houden maar niet makkelijk.
Yana Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 25 minuten geleden zei Quinn: Grinn, deze helft van de betrokkenen bevestigt bij deze. Stapelverliefd en erg gelukkig. Wauw! ❤️
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) 33 minuten geleden zei Yana: Geen pijn. Ik kan 's avonds goed in slaap vallen maar dan word ik na een paar uur wakker met stress in m'n lijf, iedere keer als ik bijna weer in slaap val, word ik overspoeld door een golf adrenaline / cortisol (???), een afschuwelijk gevoel trekt dan door m'n lichaam en hoofd, ik word heel misselijk en ik moet er vaak vreselijk van huilen. Het is niet uit te leggen, ik wist niet dat zoiets bestond. Het heeft te maken met mijn ontregelde zenuwstelsel denk ik. Zo'n gevoel dat je je ineens bedenkt dat je iets heel belangrijks vergeten bent of zo? En dat dan keer duizend? Tis niet moeilijk te snappen maar wat doe je eraan. Dat is vast een stofje dat ergens in je hersenen (of in 1 of andere klier) gemaakt wordt. Een klier die een beetje hyperactief is geworden sinds je corona. Sprak de medisch ondeskundige. 1 uur geleden bewerkt door bumperjim
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 17 minuten geleden zei Lonster1: Om de een of andere reden denk ik dat Bumperjim eruit ziet als Tom Hanks. Klopt dat, @lady jane? Hoe jij eruit ziet weet ik nog van de meet. Even vlug naar het toiletgebouw voor een spiegel Senna34 reageerde hierop 1
Musashi Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goeie morgen/ middag bijna, Voor mij ziet @bumperjim er zo uit. Maar dan in een versie van minstens 2 meter lang. 😁 Senna34, Kaatjemama en bumperjim reageerden hierop 3
Senna34 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Mijn voorstelling is, is dat hij kaal is en een bril draagt
Musashi Geplaatst 53 minuten geleden Rapport Geplaatst 53 minuten geleden @bumperjim maar de rest klopt dan wel?
Kaatjemama Geplaatst 2 minuten geleden Rapport Geplaatst 2 minuten geleden Mijn beleving is @bumperjim195 lang haard en een baard 😂😱
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden