Lika Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Oh! Wat een goed plan @lady jane. Ik weet niet hoe gemakkelijk Albanië is. Ik bedoel of je je daar een beetje eenvoudig alleen van a naar b kunt bewegen. Maar leuk om zoiets te gaan plannen. Met oudste wil ik ook graag even een keer op pad, maar ze is zo druk (leuke dingen hoor). Ik wil me vooral niet opdringen, maar dat is soms best lastig…. lady jane reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Heerlijk klinkt het allebei Hier net een leuke filmpje gekregen van de middelste 18j voor eerst zelf op vakantie ❤️
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Dat is ook fijn @Kaatjemama. lady jane reageerde hierop 1
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ander leuk ding: lekker gezwommen in de plas. Kaatjemama en lady jane reageerden hierop 2
Kaatjemama Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 2 minuten geleden zei Lika: Ik wil me vooral niet opdringen, maar dat is soms best lastig…. Vooral dit dus zo lastig
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ja, dat is het. Nog een leuk ding: blije hond die zo blij rent dat hij bijna gaat zweven… lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s het is ook best lastig om de ander te laten, en toch samen te zijn. Maar goed communiceren helpt wel veel. Ik hield mijn idee vorige week dus voor me, maar kreeg net haar vluchtgegevens door en toen begon het bij mij te kriebelen. Maar ik laat het even zakken hoor, ben als de dood dat mijn hersens weer raar gaan doen, zo ver weg, en dat ik haar danopzadel met de verantwoordelijkheid naar mij toe. Maar even dromen dus. En volgend voorjaar samen is ook leuk, dan ben ik weer even langer zonder enge momenten. En heb dan misschien wat meer vertrouwen opgebouwd. Lika en Kaatjemama reageerden hierop 2
Kaatjemama Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ach gos heerlijk zo blij hond Onze hond mist z’n baasje me zoon die is er niet hij beestje is alles behalve blij
Kaatjemama Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 2 minuten geleden zei lady jane: het is ook best lastig om de ander te laten, en toch samen te zijn. Maar goed communiceren helpt wel veel. Ik hield mijn idee vorige week dus voor me, maar kreeg net haar vluchtgegevens door en toen begon het bij mij te kriebelen. Maar ik laat het even zakken hoor, ben als de dood dat mijn hersens weer raar gaan doen, zo ver weg, en dat ik haar danopzadel met de verantwoordelijkheid naar mij toe. Maar even dromen dus. En volgend voorjaar samen is ook leuk, dan ben ik weer even langer zonder enge momenten. En heb dan misschien wat meer vertrouwen opgebouwd. Lastig zeg misschien idd volgende voorjaar wel leuk om naar uit te kijken lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s het lijkt me een prachtig land, en die trumpfamilie heeft de kust nu nog niet verpest.
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) teckelpupje woont sinds vandaag bij mn jongste broer, speelt beter met zn bal, dan Messi vandaag. %s om %s bewerkt door lady jane Kaatjemama reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s yessss eindelijk gerechtigheid, Spanje wereldkampioen sorry voor je weddenschap @Quinn maar ik denk dat ook jij tevreden mag zijn. Quinn reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 22 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 22 uur geleden Ben ik hoor @lady jane lady jane reageerde hierop 1
Kohtje Geplaatst 21 uur geleden Rapport Geplaatst 21 uur geleden 10 uur geleden zei lady jane: teckelpupje woont sinds vandaag bij mn jongste broer, speelt beter met zn bal, dan Messi vandaag. Er is hier vlakbij, om de hoek van om de hoek (1x linksaf en 1x rechtsaf) een heuse teckelwinkel. Onze honden zijn in hun verleden/afkomst verwant aan de teckel,ze worden vaak aangezien voor blonde teckels, maar ja, omdat het geen teckels zijn gaat het me te ver om teckeldingetjes te kopen, hoewel ze wel vaak erg leuk zijn.. Teckels zelf ook. Lika reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 20 uur geleden Rapport Geplaatst 20 uur geleden 12 uur geleden zei Lika: Oh! Wat een goed plan @lady jane. Ik weet niet hoe gemakkelijk Albanië is. Ik bedoel of je je daar een beetje eenvoudig alleen van a naar b kunt bewegen. Maar leuk om zoiets te gaan plannen. Met oudste wil ik ook graag even een keer op pad, maar ze is zo druk (leuke dingen hoor). Ik wil me vooral niet opdringen, maar dat is soms best lastig…. Meestal kan je in (ex) communistische landen makkelijk met het ov van A naar B, gewoon geimproviseerd. Lika reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 20 uur geleden Rapport Geplaatst 20 uur geleden 11 uur geleden zei lady jane: yessss eindelijk gerechtigheid, Spanje wereldkampioen sorry voor je weddenschap @Quinn maar ik denk dat ook jij tevreden mag zijn. Het voetbal heeft gewonnen. Wat een vervelend team zeg, die Argentijnen, tijdens en na afloop. Zijn dit nou professionals joh? Na Paraguay de zoveelste antireclame voor Zuid-Amerika. lady jane reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden 16 uur geleden zei Senna34: Spirit wil je met zo’n iemand onder één dak blijven wonen, laat staan een relatie hebben? En morgen, is het dan weer ziek melden, of brak naar het werk gaan en even tijdelijk opknappen van je huisgemaakte soep? Ik wil echt niet lullig klinken, maar als je geen actie onderneemt wordt dit jouw leven. Een moeder Theresa van een drankorgel. Het spijt me voor mijn directe woorden. Maar nogmaals, dit gaat niet veranderen! ❤️ Je hebt helemaal gelijk. Dit is geen leven voor mij. Had niet verwacht dat dit zo erg was. In ieder geval ga ik over een paar weken op vakantie. Er is niets aan om met een dronken lor te leven. Ook het huis en de rommel gaat nooit veranderen. Ik zorg dat het hier netjes blijft. Hij doet werkelijk niets meer. Drinken en slapen. Niet gezellig. Nauwelijks aanspreekbaar. We leven een soort langs elkaar heen. Ga me maar eens inschrijven voor een woning. Gisteren was ook zeer chanant moet ik zeggen. Ik schaamde me dood voor hem tijdens de repetitie. bumperjim, Senna34 en lady jane reageerden hierop 2 1
Lika Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden Wat verdrietig voor je @spirit. Maar wel heel realistisch. Je inschrijven voor een woning in sowieso verstandig. Je kunt altijd ‘nee’ zeggen, maar misschien voelt het wel okay als puntje bij paaltje komt. spirit, Senna34 en bumperjim reageerden hierop 3
spirit Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Het vervelende is dat niemand nog tot het doordringt. Hem aanspreken op zijn gedrag is nutteloos geworden. Nu in slaap gevallen in de hottub. Al een paar keer gezegd dat hij eruit moet komen. Vind dit nogal gevaarlijk. Ik kijk steeds of zijn hoofd nog boven water is. Gewoon helemaal lamgezopen. Ik ga echter wel op vakantie over een paar weken. Dan is er geen toezicht meer van mij. Hij moet dan maar zien. lady jane reageerde hierop 1
Senna34 Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Dat moet echt verschrikkelijk zijn, en ook niet al te best voor zijn gezondheid lijkt me 😔
Lika Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Gevaarlijk idd. Hottub leeg laten lopen? ( heb geen verstand van die dingen)
bumperjim Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Stop eruit trekken en ergens verstoppen. Of zoiets 😏 lady jane reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Het is ironisch want lamzuipen hebben we natuurlijk allemaal regelmatig gedaan, maar als je jezelf met veel moeite uit die ellende hebt gewerkt, heb je ook het recht om er niet meer mee geconfronteerd te willen worden elke dag. Mormel reageerde hierop 1
Senna34 Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Als je dat maar weet. Vreselijk om te moeten lezen en voor Spirit al helemaal
Kaatjemama Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden O @spiritwat onwijs naar zeg vindt echt vreselijk voor je🥹weet hoe het voelt. Kan je niet iets kleins particulier huren bij je zoon in de buurt ?❤️
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden