Kaatjemama Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Nachtpact: Quin kaatje🌺 niets leuks vandaag
Quinn Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 3 uur geleden zei Kaatjemama: laat de zomer vakantie maar lekker beginnen 😁ik ben ing voorbereid Jawel @Kaatjemama je bent voorbereid.
Reacher Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Waarom niets leuks vandaag @Kaatjemama🥺
Kaatjemama Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 1 minuut geleden zei Quinn: Jawel @Kaatjemama je bent voorbereid. Oké 👌🏼das waar
Kaatjemama Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 1 minuut geleden zei Reacher: Waarom niets leuks vandaag @Kaatjemama🥺 Stomme dag te veel nieuws waar ik niet op zat te wachten druk om heen te veel prikkels
Quinn Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden En een goede dag Kaatje, weer eentje zonder drank.
Kaatjemama Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Oké onder het mom van delen is helen 🤷🏼♀️ donder van me wolkje af (noodmedicatie werkt) en de schade is te veel geld uitgeven. Te veel dingen gepland veel te veel gedaan fysiek. UWV maand bedrag valt meer tegen dan ik dacht. Mis me zoon andere zoon is autistisch en das soms lastig nu dus. Morgen weer vrolijke kaatje 🙈
spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Het emmertje loopt over @Kaatjemama. Niet zo gek. Er spelen veel dingen. Je bent nu ook moe. Wellicht zie je het morgen heel anders. Je kind missen is niet leul. Een autistisch kind is ook niet altijd even leuk. Best lastig. Hoe oud is je autistische zoon?
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden De zoon die ik mis is 18 woont bij z’n vader en de autistische 22 jaar maar loopt eigelijk zo’n 4 jaar achter heeft ook sorliose en wordt over 2 weken aan zn oog geopereerd. Zorgen kindje
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Kun je als je een keer tijd hebt uitleggen hoe dat precies werkt dat naar beneden komen na een hyper? Nachtpact: Quin kaatje🌺 Reacher Ik ben Cloud 100 ☁️ Quinn en Kaatjemama reageerden hierop 2
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 1 minuut geleden zei Reacher: Kun je als je een keer tijd hebt uitleggen hoe dat precies werkt dat naar beneden komen na een hyper? Nachtpact: Quin kaatje🌺 Reacher Ik ben Cloud 100 ☁️ Tuurlijk doe ik Reacher reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Nachtpact: Quinn kaatje🌺 Reacher Jane 2 uur geleden bewerkt door lady jane Quinn en Kaatjemama reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Leuke dingen; heerlijke dag met dochter aan de Maarsseveense Plassen ènnnn er zit een uitknop aan mn TV, want dat voetbal is niet om aan te zien Lika, Quinn en Kaatjemama reageerden hierop 3
Jannigje Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact: Quinn kaatje🌺 Reacher Jane Jannigje Leuk? Niet echt, maar wel goed: Situatie: een lastig groepsgesprek waarin iemand in mijn ogen zeer heftig en onterecht iemand anders aanviel. Ik wilde dat niet laten gebeuren en heb “krachtig ingegrepen” (heel correct hoor, maar o zo duidelijk). Ik schrok er zelf een beetje van, maar het werkte wel. Volgens de “geredde persoon “ schuilt er blijkbaar ergens een tijgertje in mij. Zij voelde zich gesteund door mij en dat was fijn om te horen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden