Mariposa Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 1 uur geleden zei Mormel: Kan iemand mij even uitleggen wat ze in Nederland bedoelen met pammetjes? Ik zit te denken in de richting van Xanax en Tranxene maar weet niet of ik juist zit. Vet verslavend, daar wil je eigenlijk zover als mogelijk vandaan blijven.
Kaatjemama Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 6 minuten geleden zei Mariposa: Vet verslavend, daar wil je eigenlijk zover als mogelijk vandaan blijven. Klopt helemaal met je eens maar bij bipolair kan het een redmiddel zijn.maar idd verslavend
Quinn Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Nachtpact: Quinn Leuk vandaag: vandaag, de wolken, de enorme high (ja, ik pas op voor de down). Hell, luckiest guy alive. Kaatjemama reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Zojuist zei Quinn: Nachtpact: Quinn Leuk vandaag: vandaag, de wolken, de enorme high (ja, ik pas op voor de down). Hell, luckiest guy alive. Geniet er maar lekker van! Quinn reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Nachtpact: Quinn kaatje 🌺 leuke dingen hele boven verdieping geordend 👏 Lika reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Heb bami gemaakt voor mezelf. Straks mijn avondwandeling maken met de hond. Ik ben gewend om mezelf te vermaken. Dat is mijn enige redding. Het is soms een eenzaam bestaan. Gelukkig vind ik Brabant mooi en woon ik nu vlakbij mijn zoon. Ik zie mijn kleinkinderen veel. Morgen weer naar het zwembad.
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Nachtpact: Quinn kaatje 🌺 Reacher Geen woorden, zo blij. Quinn en Kaatjemama reageerden hierop 2
Ludovica Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) 45 minuten geleden zei Kaatjemama: @Ludovicahoe gaat het ? Wat lief dat je het vraagt, ben het helemaal niet gewend. Therapie gehad. Ik hoef geen detox meer want dat ben ik al dus nu vinger aan de pols bij de arts. En vit B1 slikken. Maar verder gaat het heel goed. Ondanks de 2 of 3 uur slaap ben ik hyper. Herkent iemand dit? Jaren onder een sluier van katers en onder invloed geleefd en ineens is dit het echte leven waar ik weer in sta en het is zo raar. Het filter is weg en ik word er helemaal druk van. Ben weer begonnen met werken en ik kom helemaal bij. Ik ben geen thuiszitter. Ik wil gewoon echt nooit meer alcohol drinken. Ik wil het echt niet meer. Ik wil mijn leven terug. Mijn gezondheid. Het is me alles waard. 3 uur geleden bewerkt door Ludovica spirit reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Nachtpact: Quinn kaatje 🌺 Reacher Jane
lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Blij om wat ik hiervoor allemaal lees. nou ja het meeste dan toch. Reacher, spirit, Kaatjemama en 1 andere reageerden hierop 4
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 5 minuten geleden zei Ludovica: 6 minuten geleden zei Ludovica: Verder gaat het heel goed Mooi zo veder kwa herkenning je vraag zeker ja kreeg ook veel energie de sluier van moeheid was weg
spirit Geplaatst 43 minuten geleden Rapport Geplaatst 43 minuten geleden Leuke dingen; tijdens mijn avondwandeling heeft mijn hond kunnen spelen met een joekel van een hond. Ben het merk vergeten, maar was een schat van een hond. Nog wel wat wild. 1 jaar. Hij sprong tegen me op en ik viel op m'n kont. Gelukkig in het gras.Zachte landing dus.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden