Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nachtpact: Q kaatje 🌺 leuke dingen koffie gedronken met iemand van therapie en klikt zo goed heel gezellig en fijn dat iemand je gelijk begrijpt als je iets verteld !omdat ze het zelfde meemaken Quinn reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Doe ik @Yana hij is het al helemaal met je eens. Ja, ik heb nu wandelend therapie. Zo kom je nog eens ergens. Pun intended. Yana reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden @Ludovica heel veel succes wel doorzetten hoor ❤️neem van mij aan je voel je straks zoveel beter.
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden O en ik heb paprika chips. En c had alleen maar Twix in de diepvries, dus daar heb ik er drie van gekregen. spirit reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden 2 minuten geleden zei Quinn: O en ik heb paprika chips. En c had alleen maar Twix in de diepvries, dus daar heb ik er drie van gekregen. Lieverd die c ik net lekkere magnum gekregen van man lief zo lekkker moet er echt mee stoppen. Maar lukt me nog niet
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Noteert Magnum op het boodschappenlijstje. Toch lief van je man.
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Hij is ook heel lief voor me en bijzonder hoe hij het met me uit houdt engelen geduld
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Vlak jezelf niet uit Kaatje, jij bent de helft van de relatie hè.
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Das eigenlijk wel waar @Quinn maar toch ik kan flink lastig zijn 😂😂 maar goed hij is pas nog met me getrouwd dus zit wel goed denk
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Hoeveel dagen ben je nu bij c ? En hoeveel daar nog @Quinn
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik ben nu van vrijdagmiddag tot zondagavond thuis en de woensdagmiddag tot donderdagochtend.
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Heerlijk zeg echt fijn dat schiet al op.
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Eigenlijk wel hè? Het voelt niet echt zo als je er middenin zit, maar het is wel waar ja. lady jane reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Misschien voelt dat zo ! maar je gaat vooruit of het nu kleine stappen is of wat grotere stappen of de ene keer een kleine stap en de andere keer een groote. je gaat vooruit en dat telt Quinn reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden heb ik in de super stoer de ijs daar gelaten krijg ik hier enorme zin in ijs. ik koop het zelden. Maar mijn griekse yoghurt met blauwe bessen staat klaar als beloning als ik de gegrilde rode paprika's op heb. Ik stel mn groenten tegenwoordig uit, zo raar. Kaatjemama reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 43 minuten geleden Rapport Geplaatst 43 minuten geleden Nou, ik hen de hobbel genomen en ben gegaan vanochtend. Zo’n circuit met gewichten enzo. Maar aardige mensen, geen hip fancy gebeuren en het was buiten. Dus ik heb een abonnement genomen. Ik voelde me welkom. En iets van spieren houden op oudere leeftijd is belangrijk. Werd wel twee keer misselijk. Maar hoe dat komt is me ook uitgelegd. Dus ik ga ervoor. Nu jij @Mormel🙂 Naar de badminton. lady jane reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 17 minuten geleden Rapport Geplaatst 17 minuten geleden Wij hebben pannenkoeken en patat met salade gegeten. Vanmiddag kwam mijn zoon m'n kleindochter afzetten bij het zwembad. De hele middag dus in het zwembad geweest. Nu nog even gezellig op de bank Film aan het kijken. Mijn vriend zonderd zich af. Misschien is hij jaloers dat alle aandacht naar mijn kleindochter gaat. Hij moet maar zien. Wij hebben het gezellig.
renaldo61 Geplaatst 17 minuten geleden Rapport Geplaatst 17 minuten geleden De voetbaldroom is uit. Sommige teleur gesteld?
lady jane Geplaatst 13 minuten geleden Rapport Geplaatst 13 minuten geleden @Lika niet schrikken als je van dat sporten niet meteen afvalt hoor, het soortelijk gewicht van spieren is hoger dan dat van vet. Maar je gaat zien hoe snel je je goed gaat voelen van sporten en dat is dan de eerste beloning, de rest komt later.
lady jane Geplaatst 12 minuten geleden Rapport Geplaatst 12 minuten geleden spoiler alert; het kan verslavend werken
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden