Yvonne Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goedemorgen frummers. De zon schijnt alweer gul, vanmiddag bewolking en wat regen en niet echt warm vandaag, prima zo. Eerst maar even een bakje. spirit en Fonny reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) Goeiemooiemorgen frummers. In elk geval weet ik weer waarom ik zo weinig de boel open zet om te luchten. Ik erger me dood aan de vliegen die dan op bezoek komen steeds. Die snappen er ook niets van dat ik met bezoek liever eerst afspreek. 4 uur geleden bewerkt door lady jane spirit, Senna34 en Kaatjemama reageerden hierop 3
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goedemorgen allemaal even koffie heerlijk geslapen zo weer naar de dermatoloog voor de psoriasis. Vreselijk geen zin heb het beetje opgegeven na zoveel pogingen maar goed we gaan toch maar kijken of ze iets anders weten dit keer.Â
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 46 minuten geleden zei lady jane: Goeiemooiemorgen frummers. In elk geval weet ik weer waarom ik zo weinig de boel open zet om te luchten. Ik erger me dood aan de vliegen die dan op bezoek komen steeds. Die snappen er ook niets van dat ik met bezoek liever eerst afspreek. Idd zo vervelend hier ook en ook de  vliegen en muggen nu op de slaapkamer had plekken van 10 cm op me been.Â
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden de muggen snappen mijn ongastvrijheid dan weer wel, inteilligente beestjes. spirit reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden     Hoe bedoel je dat @Oskar? Ik vind nu ik ziek ben en er ook al zoveel mensen om me heen zijn doodgegaan steeds meer dingen pietluttig. Eigenlijk vooral de ergerlijke dingen; ik maak me minder druk om de irritante buurvrouw en om het stof in huis. De vogels en natuurlijk de liefde en vriendschap zijn nog belangrijker voor me geworden. spirit reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ben je weer klaar met die therapie @Oskar? Je schreef dat je er tot je verbazing zelfs naar uitkeek om te gaan, heb je het gevoel dat het je iets heeft opgeleverd?
Fonny Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 2 uur geleden zei Kaatjemama: DAGPACT: Yvonne kaatje🌺 Fonny🌞 Â
Senna34 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 2 uur geleden zei lady jane: Goeiemooiemorgen frummers. In elk geval weet ik weer waarom ik zo weinig de boel open zet om te luchten. Ik erger me dood aan de vliegen die dan op bezoek komen steeds. Die snappen er ook niets van dat ik met bezoek liever eerst afspreek. Ja dat is irritant hè. Tegenwoordig lijken ze wel hand tam geworden, zijn nergens meer bang voorÂ
Musashi Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden DAGPACT: Yvonne kaatje🌺 Fonny🌞 Musashi Een goeie late morgen, Zonder alcohol te drinken, toch opstaan met een katerkop. Alsof m’n systeem anticipeert op iets dat normaal gebeurd zou zijn. Of zou het de weerbots zijn van de emotionele uitputting van de laatste tijd? Anyway, vandaag wel een afspraak op de planning die me een positieve boost kan geven voor de toekomst dus daar heb ik wel zin in! spirit reageerde hierop 1
rapilos Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen allemaal, Hier regen en wind, maar vind het stiekem helemaal niet erg 😊 Vliegjes heb ik zelden in huis. Misschien omdat ik zo hoog woon ?
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Voor de deuren heb ik van die vliegengordijnen hangen in de zomer. Bij de ramen trek ik de vitrage dicht als ze open staan. En zo komen er gelukkig zelden vliegen of muggen binnen, heb er ook een vreselijke hekel aan.. Hier nog geen regen, wel wind. De was hangt buiten, hoop dat hij droog is als het rond 12 uur ook hier gaat regenen. Ik geniet van de koelte momenteel... Â
spirit Geplaatst 54 minuten geleden Rapport Geplaatst 54 minuten geleden Hier even geen zon en lekker fris. Kom helemaal bij. Wij hebben heel veel last van vliegen maar hebben sinds kort een vliegenlamp. Zo eentje die ze in de horeca ook hebben. Het geeft een enorme klap als ze erin vliegen. Omdat wij vlak bij de kinderboerderij wonen zijn er veel vliegen. De hordeur is ook in de maak. Ondank het slechte weer ga ik vandaag toch een duik nemen in het zwembad. Even de openingstijden bekijken. Anders ben ik na de koffie weg. Gisteren lekker rustig aan gedaan. Was ff nodig. Wel een eind met de hond gelopen met mijn zere voeten. Ach, daarna lekker met de voetjes omhoog. Â
Kohtje Geplaatst 15 minuten geleden Rapport Geplaatst 15 minuten geleden 1 uur geleden zei Senna34: Ja dat is irritant hè. Tegenwoordig lijken ze wel hand tam geworden, zijn nergens meer bang voor Handtam inderdaad, maar nergens meer bang voor is jammer genoeg niet waar... als ze heel tam op m'n ene hand gaan zitten, zijn ze toch weer als de dood voor die andere hand die ze dan probeert te vangen of dood te meppen... 🥺
Yana Geplaatst 3 minuten geleden Rapport Geplaatst 3 minuten geleden Ik stel me vaak voor hoe het zou zijn als er wezens waren die qua formaat tot ons zouden staan als wij tot een vlieg en dat er dan zo'n enorme hand op je af komt om je dood te meppen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden