Musashi Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nachtpact: Quinn kaatje🌺 Jane Musashi Kaatjemama reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nachtpact: Quinn kaatje🌺 Jane Musashi Reacher Kaatjemama reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Zo’n zin in morgen eindelijk weer een keer naar de kapper me haar is gezonder en voller nu ik niet drink.morgen laagjes laten knippen en high lights das echt al 15 jaar geleden. een plus punt voor het niet drinken zin in 👏 Reacher en Musashi reageerden hierop 2
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Leuke dingen Dat @Quinn er nog is, dat @Kaatjemama zo goed gaat en iedereen daar blij mee maakt, dat we @Musashihier weer vaker lezen, dat @lady janezo lief empathisch is. Musashi, Quinn en Kaatjemama reageerden hierop 3
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact: Quinn kaatje🌺 Jane Musashi Reacher Yvonne Reacher reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Heel Lief weer @Reacher probeer me op de leuke dingen te focussen.omdat ik anders bang ben dat ik weer terug val.er zijn zoveel negatieve dingen nu hij me hand.het is zeker niet makkelijk allemaal. Reacher reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 21 minuten geleden zei Reacher: Leuke dingen Dat @Quinn er nog is, dat @Kaatjemama zo goed gaat en iedereen daar blij mee maakt, dat we @Musashihier weer vaker lezen, dat @lady janezo lief empathisch is. Dat Reacher het allemaal zo leuk vindt Reacher reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Mooi vandaag: ondanks alle ellende staat Quinn dan toch weer fier op het nachtpact! Grappig vandaag: het begon te druppen toen we het winkelcentrum uitkwamen vanmorgen, we moesten een meter of 50 overbruggen naar de auto's Plots gingen de sluizen open en waren we binnen tien tellen tot op het bot doorweekt. Morgen maar een groot stuk plastic over de bestuurdersstoel leggen want het duurt wel een paar dagen voor al dat water is verdampt... Reacher reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden En ik duik mijn bed in, hoogste tijd voor mij. Trusten luitjes...
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Leuks: ik trein dwars door Nederland op dit moment en ik zie alle dakkapellen (net iets groter dan die van de buurman!) en ik denk aan @Oskar De Nederlander naast me kijkt naar flauwekul op Zn telefoon. De fransman tegenover slaapt. En het mooie meisje aan de overkant is Vlaams. Vaak zijn ze Vlaams 😜 Ik kan niet horen van welke hoek, ik ben niet zo thuis in de accenten in Vlaanderen. 1 uur geleden bewerkt door bumperjim Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 29 minuten geleden zei Kaatjemama: Heel Lief weer @Reacher probeer me op de leuke dingen te focussen.omdat ik anders bang ben dat ik weer terug val.er zijn zoveel negatieve dingen nu hij me hand.het is zeker niet makkelijk allemaal. Des te mooier dat je dan toch de positieve dingen nog probeert te zien.
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden En ik vind het leuk dat @bumperjim het leuk vindt dat ik alles leuk vind. 😁 Welkom in Nederland! 😃 Trusten @Yvonne bumperjim reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden En ik stap straks heel even over bij @lady jane op het perron en dan gauw weer door 😘 Lika reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 53 minuten geleden Rapport Geplaatst 53 minuten geleden Leuk: tranen van ontroering. Twee keer vandaag.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden