Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemorgen frummers, goedemorgen Mormel en Fonny... 
Om vijf uur vanmorgen heb ik alle deuren en ramen in huis opengezet, dat scheelt toch weer even wat. 
Beneden is het nu 22,5... we gaan het meemaken vandaag weer. 
Vandaag toch maar zoveel mogelijk in huis doen wat moét, dan hoeft dat morgen niet... 
En verder rustig aan, veel water drinken en dan wordt het vanzelf weer avond. 
Nu eerst even tijd voor een bakje
image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

Geplaatst

goeiemooiemorgen frummers

toch net nog snel de sauna geboekt
voor de moed me in de slippers zinkt.
Eenmaal daar is het n paradijsje, maar
de reis heen- en vooral terug, brrrrrr.
Maar ja zonder inspanning geen ontspanning vandaag;)

Geplaatst

Hoop dat iedereen het een beetje koel kan houden. Zo meteen even naar mijn vader bellen om te vragen of ik boodschappen moet doen voor hem want hij verplaatst zich met de motor en ik kan me voorstellen dat die beschermkledij niet zo comfortabel is nu. 

Daarstraks viel mij in dat ik deze drie dagen weinig ga kunnen verzetten in de tuin door de temperatuur en dadelijk kreeg ik de gedachte om een karton wijn te halen zodat ik de boel wat kan forceren. Het is een geniepig beestje dat duiveltje. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...