Fonny Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 uur geleden zei Mormel: DAGPACT: Mormel Fonny🌞 Goedemorgen. Â
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden DAGPACT: Mormel Fonny🌞 kaatje 🌺 goedenmorgenÂ
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen frummers, goedemorgen Mormel en Fonny... Om vijf uur vanmorgen heb ik alle deuren en ramen in huis opengezet, dat scheelt toch weer even wat. Beneden is het nu 22,5... we gaan het meemaken vandaag weer. Vandaag toch maar zoveel mogelijk in huis doen wat moét, dan hoeft dat morgen niet... En verder rustig aan, veel water drinken en dan wordt het vanzelf weer avond. Nu eerst even tijd voor een bakje
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden DAGPACT: Mormel Fonny🌞 kaatje 🌺 YvonneÂ
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden goeiemooiemorgen frummers toch net nog snel de sauna geboekt voor de moed me in de slippers zinkt. Eenmaal daar is het n paradijsje, maar de reis heen- en vooral terug, brrrrrr. Maar ja zonder inspanning geen ontspanning vandaag Kaatjemama reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 29 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 29 minuten geleden Hoop dat iedereen het een beetje koel kan houden. Zo meteen even naar mijn vader bellen om te vragen of ik boodschappen moet doen voor hem want hij verplaatst zich met de motor en ik kan me voorstellen dat die beschermkledij niet zo comfortabel is nu. Daarstraks viel mij in dat ik deze drie dagen weinig ga kunnen verzetten in de tuin door de temperatuur en dadelijk kreeg ik de gedachte om een karton wijn te halen zodat ik de boel wat kan forceren. Het is een geniepig beestje dat duiveltje.Â
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden