Smaragdie Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Fijn aan het Spaarne gezeten vanmiddag, wat was het heerlijk! Veel bootjes komen er dan langs. Een grote boot met wat dronken(aangeschoten mensen) Kwam langs en meerde aan en vroegen of ik ook even mee wilde varen. Heb ja gezegd maar ook dat ik niet drink ivm mijn gezondheid. Dat was prima. 2 uur heerlijk over het Spaarne geweest en ben netjes teruggezet bij het plekje waar ik zat met mijn e-bike. Wat was het gezellig en respectvol. Heerlijke muziek uit mijn tijd en lekker die wind op die boot op dat water. Dat was mijn leuke ding van vandaag. Fijne avond allemaal. rapilos, spirit en Lika reageerden hierop 3
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Leuke dingen vandaag wat een heerlijke dag @Smaragdie leuk dat je dat gedaan hebt stoer parasol voor me konijnen gekocht 😂  de dag liep soepel /vanzelf ik hoefde niet na te denken erover  of in te delen das lang geleden voor me.was erg fijn en ontspannen bijna zelfs Smaragdie reageerde hierop 1
Smaragdie Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden @Kaatjemama fijn dat ontspannen gevoel dat doet een mens goed! Ik heb dat ook als dingen meezitten en ik vooral niet drink ook. Wilde zeggen leukste van vandaag is misschien vandaag wel dat de arts belde dat mijn tumor markers waren gedaald. Maar ben voorzichtig hierin, kan over 2 weken weer anders zijn. Maar voor nu wel heel blij. Toen ik thuis kwam keken 16 kattenogen mij heel blij aan, heb ze goed verwend met wat snoepjes en ook mijn oude heks van bijna 15, mijn rode banjer, diva en kreng tegelijk😄Ow wee als de anderen aandacht krijgen, dan werpt ze zich ervoor. Heerlijke beesten. Nu wel genoeg gedeeld. Morgen nog een dagje vrij en dan 2 avonddiensten in de hitte komt ook goed. 38 graden zag ik pfff
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden @Smaragdiefijn nieuws van de arts zeg maar snap je voorzichtigheid. 16 kattenogen Allemaal van jou ?
Musashi Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Leuk ding van gisteren en vandaag: 2 grote vuilniszakken gevuld met kleding. Ik begin het konmari effect wel te begrijpen en zelfs te voelen. Bedoeling is dat je enkel spullen houdt die je blij maken of die ‘spark joy’. Het doet toch wel wat met me, allemaal dingen weg waar ook maar de minste slechte herinnering aan vast zit. Gewoon weg. Simpel. Je moet de weggooispullen wel bedanken voor hun diensten. Wat achter blijft, daar word je dan blij van. Ik vind wel dat het werkt precies. Nog een hele hoop te gaan wel. Benieuwd of ik het volhoud. Maar als ik er blij van word, moet dat wel lukken, toch? Mormel reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @Musashiheerlijk gevoel hè  heb het boek nog niet gelezen maar wel op deze manier me woonkamer opgeruimd en dat bevalt heel erg goed.super blij me kleren kast vindt ik stuk lastiger😓
Jannigje Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact Jane kaatje🌺 Yvonne Jannigje Miin leuke ervaring van vandaag: bij een fiets-nietje kwam ik tegelijk aan met een man wiens fiets daar ook aan vast zat. Dan zit je heel dicht bij elkaar onhandig met je fietsslot te klungelen. We raakten aan de praat en hadden een heel fijn gesprek. Meneer u maakt mijn dag, dank u voor dit fijne gesprek zei ik toen we ons weegs gingen. Insgelijks mevrouw zei hij. Hij blij, ik blij. lady jane en Kaatjemama reageerden hierop 2
Lika Geplaatst 32 minuten geleden Rapport Geplaatst 32 minuten geleden 🙂 Leuke ding: heel lekker hazelnootijs gegeten Kaatjemama en spirit reageerden hierop 2
spirit Geplaatst 10 minuten geleden Rapport Geplaatst 10 minuten geleden 3 uur geleden zei lady jane: @spirit kun jij wel je eigen grenzen aangeven vraag ik me steeds af. Je hebt de neiging het goed te praten voor hem, maar hoe is de relatie zo voor jou? Natuurlijk is er nog liefde zoals ik je lees, maar hij gaat echt niet in therapie op deze manier.  Het doet voor mij de relatie niet ten goede. Ik erger me er kapot aan. Nu heeft hij vandaag niet echt heel veel gedronken en wel gegeten, maar ik vertrouw hem niet meer. Vandaag was ik totaal niet lekker en huilerig. Een knoop in mijn maag. Hij heeft blijkbaar geen idee dat dit door hem komt. Gisteren heeft hij gewoon de hele dag geslapen. Ik moet er dan alles aan doen om het huishouden draaiende te houden, plus dat er natuurlijk niets uit zijn handen komt. Net nog een flinke ronde met de hond gelopen. Alleen. Was trouwens wel even lekker zo in de natuur. Moest huilen. Ben teleurgesteld en die bende blijft maar. De zolder nog vol met spullen van zijn overleden vrouw. Uiteindelijk heb ik ervoor gezorgd dat haar scootmobiel is verkocht. Nu heeft een andere vrouw er heel veel plezier van, maar dat heeft nog veel voeten in de aarde gehad.Â
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden