Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Fijn aan het Spaarne gezeten vanmiddag, wat was het heerlijk! Veel bootjes komen er dan langs. Een grote boot met wat dronken(aangeschoten mensen) Kwam langs en meerde aan en vroegen of ik ook even mee wilde varen. Heb ja gezegd maar ook dat ik niet drink ivm mijn gezondheid. Dat was prima. 2 uur heerlijk over het Spaarne geweest en ben netjes teruggezet bij het plekje waar ik zat met mijn e-bike. Wat was het gezellig en respectvol. Heerlijke muziek uit mijn tijd en lekker die wind op die boot op dat water. Dat was mijn leuke ding van vandaag.

Fijne avond allemaal.

Geplaatst

Leuke dingen vandaag 

wat een heerlijke dag @Smaragdie leuk dat je dat gedaan hebt stoer 

parasol voor me konijnen gekocht 😂

 de dag liep soepel /vanzelf

ik hoefde niet na te denken erover  of in te delen das lang geleden voor me.was erg fijn en ontspannen bijna zelfs 

Geplaatst

@Kaatjemama fijn dat ontspannen gevoel dat doet een mens goed! Ik heb dat ook als dingen meezitten en ik vooral niet drink ook. Wilde zeggen leukste van vandaag is misschien vandaag wel dat de arts belde dat mijn tumor markers waren gedaald. Maar ben voorzichtig hierin, kan over 2 weken weer anders zijn. Maar voor nu wel heel blij. Toen ik thuis kwam keken 16 kattenogen mij heel blij aan, heb ze goed verwend met wat snoepjes en ook mijn oude heks van bijna 15, mijn rode banjer, diva en kreng tegelijk😄Ow wee als de anderen aandacht krijgen, dan werpt ze zich ervoor. Heerlijke beesten. Nu wel genoeg gedeeld. Morgen nog een dagje vrij en dan 2 avonddiensten in de hitte komt ook goed. 38 graden zag ik pfff

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...