bumperjim Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Mogge! 38 voorspeld vanmiddag dus nu maar ff eruit nu het nog fris is, want fris wordt straks een zeldzaam ding 🥵
Mormel Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden DAGPACT: Mormel Inderdaad profiteren van de ochtend om iets te doen.
Yvonne Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Goedemorgen heren, goedemorgen frummers, Vanmorgen om 5 uur heb ik alles tegen elkaar opengezet, het is nu lekker in huis. En ook lekker buiten nog even. Geen regen en onweer vannacht, dus geen paniekerige hond gelukkig. Mooi, een bakje maar even nu. Fonny reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Goedenmorgen allemaal hier zo even beetje opruimen nu het nog te doen is.temperatuur.vanmiddag even varen met manlief zonder kinderen. Proberen beetje de drukte te ontwijken. Zal lastig worden vandaag want zal druk zijn op het water . Voor iedereen die vader is fijne vaderdag en voor iedereen die die vader al verloren is sterkte vandaag❤️.
Lika Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Goedemorgen. Ik ga lunchen met een vriendin. Gezellig. Fonny en rapilos reageerden hierop 2
Kaatjemama Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Veel plezier @Lika Lika reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden En ik ga weer lekker op het jaarpact. Veel beter voor mij. rapilos reageerde hierop 1
rapilos Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Een hele goede morgen allemaal, Wordt alweer warmpjes. Gelukkig nooit geen zon in de huiskamer in de zomer. Binnen 27, buiten 24 graden momenteel. Dus balkondeur nog lekker even open en sluiten zodra het buiten warmer gaat worden Goed van je dat je op het jaarpact gaat staan @Lika Hoewel ik bijna de drie jaar aantik, durf ik niet meer Ben er al zo vaak afgevallen, dat ik het gevoel heb dat het de goden verzoeken is (Hoewel ik me echt niet kan voorstellen dat ik er ooit weer aan begin
Lika Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Ja, @rapilos. Dan val ik maar. Ik heb mijn lesje de afgelopen periode weer geleerd. rapilos reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden (bewerkt) 3 uur geleden zei Kaatjemama: Voor iedereen die vader is fijne vaderdag en voor iedereen die die vader al verloren is sterkte vandaag❤️. Dank je 2x! De kids zijn nog op hellfest, laatste dag. Denk niet dat ze eraan denken. Is niet erg, ik hecht niet zo aan 1 bepaalde dag. Ze mogen ook morgen aan me denken 😁 7 uur geleden bewerkt door bumperjim
bumperjim Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden Haha te vroeg gesproken, krijg net een vaderdagappje 💝
Kaatjemama Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden O heerlijk toch idd hoeft niets groots te zijn. Appje is al leuk vanaf een festival @bumperjim bumperjim reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden @Likastoer van je dat je weer op het jaarpact gaat. Voor mij geldt eigenlijk een beetje hetzelfde als voor @rapilos. Over 3 dagen 8 maanden alcoholvrij, gisteren had ik ineens enorm veel zin in een koud biertje (terwijl ik eigenlijk bijna nooit bier dronk). Kwam denk ik door een combinatie van dingen: overal in de stad bierdrinkende oranje fans, ik had nog niet gegeten, had bier meegenomen voor vriend, het was warm, en ik heb al een tijdje een wat onbestemd gevoel. Ging bijna overstag maar dacht ineens: 'het hoeft niet.' Dat hielp gelukkig. @Likaheb je afgelopen tijd af en aan gedronken, dat je nu deze stap weer neemt?
Fonny Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 5 uur geleden zei Kaatjemama: DAGPACT: Mormel Yvonne kaatje 🌺 Fonny🌞
Lika Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden @Roseedat klopt. En dat gaat dan toch weer meer worden en onprettig. Dus nee. Been there, done that etc. Ik gun mezelf beter. Rosee reageerde hierop 1
rapilos Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @Rosee Ik heb net een ijskoud 0%biertje op Uit dat groene flesje, echt heerlijk als je trek in bier hebt en ik proef het verschil nauwelijks
Rosee Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Das een goeie @rapilos, heb dat een paar keer gedronken en vond het echt lekker. En toch een beetje meedoen 😛 rapilos reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Vind het af en toe bijna 'jammer ' dat ik niet meteen in een binge kom als ik drink, dan was het tenminste duidelijk dat ik echt nooit meer kan drinken. Maar juist omdat het zolang goed kan gaan als ik drink, en het best lang bij 2 drankjes kan houden is het zo verraderlijk. Dan ga ik weer denken dat het best meevalt, maar vroeg of laat gaat het toch weer helemaal mis. Bovendien ben ik het zat om weer te onderhandelen, wanneer wel/niet, is mijn glas wel vol genoeg (immers ik 'mocht' er maar 2) etc. Dus dat zegt al genoeg.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden