Musashi Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact Musashi Fonny en Kaatjemama reageerden hierop 2
bolletje Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goeie morgen Musashi. Hey stelletje luiwammesen komen jullie je bed eens uit. Hup, hup. Kaatjemama, MaryArt, spirit en 2 anderen reageerden hierop 1 4
Senna34 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goedemorgen allemaal, Lika beterschap, is het een beetje te doen? Lika reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Dank @Senna34. Dit is totaal geen probleem. Het is denk ik heel goed gegaan. MaryArt reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Wat fijn @Lika Lika reageerde hierop 1
MaryArt Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden DAGPACT: Musashi kaatje🌺 MaryArt Goeiemorgen allemaal!
spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Zie je dat het achteraf meevalt @Lika. Is het dik en blauw of valt dat mee? Mijn bloeddruk is nog steeds aan de hoge kant en mijn cholesterol ook. Ik heb voor beiden medicijnen gekregen. Aan mijn beweging zal het niet liggen. Vriend komt om 12 uur thuis. Hij kon alleen deze middag vrij nemen en dat moet benut worden. Er moet nog steeds heel veel naar het grofvuil vanmiddag. Heb mezelf afgelopen dinsdag een paar wandelschoenen cadeau gedaan. Daar zit me toch een een vering in. Het lijkt wel of ik op de wolken loop. Ze weten ook niets. Heb al mijn sportschoenen weggegeven aan mijn kleinkids. Nu hebben ze dezelfde maat nog. Ik vrees mijn oudste straks niet meer. Die groeit behoorlijk door. Dus vanmiddag weer ontspullen hier. Ook spullen die nog uit mijn huis komen, kan veel van weg of anders op marktplaats.
Senna34 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dankjewel voor het vragen ladyjane. Het is te doen. Ik heb het verband er al af, en volgende week op controle en de hechtingen eruit. Dan start de handtherapie lady jane reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 1 uur geleden zei MaryArt: DAGPACT: Musashi kaatje🌺 MaryArt Fonny🌞 Goeiemorgen allemaal!
Senna34 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Succes Spirit! Handig dat je vriend vrij heeft. Bij ons staan er altijd lange rijen voor de ingang van het stort in het weekend. Dat jullie maar een eind op weg mogen komen vandaag
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Sterkte @Senna34 en succes vanmiddag @spirit hoop dat je een hoop kan doen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden