bumperjim Geplaatst 16 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 16 uur geleden 12 minuten geleden zei Kohtje: Het ritme van de hond, @rapilos.. Dat poepie van 6 uur was eigenlijk nog een restantje van gisteravond. De flinke poep van na je ontbijt is, blijkt uit de zachte 'woef..woef' gewoon de mededeling: 'laten we nu weer gewoon doen en de dag beginnen met een ochtendpoepie'... Hier zitten we met een eergisteren gecastreerd reutje van 10 jaar. In een zebraprint rompertje. Hij knapt al weer aardig op, alleen moet ie even apart uitgelaten worden omdat ie niet erg snel gaat en ons iets jongere meisjeshondje zich rot verveeld als we met 2 honden tegelijk lopen. En traplopen gaat even niet, dus dragen.. tenminste naar boven. Naar beneden gaat ie wel als een speer. Die castratie zat er al wel een tijdje aan te komen maar in een paar dagen ging ineens lopen steeds moeilijker en op het laatst helemaal niet meer. Het ging allemaal zo snel dat we vorige week onze trip naar Engeland hebben geannuleerd. Nadat we nota bene net alles voor elkaar hadden wat betreft alle noodzakelijkheden om Engeland in te mogen. Maar blij dat ons hondje er niet net in Engeland zo aan toe was. De anderhalve week die we voor deze trip hadden plakken we nu aan de trip van de zomer naar Zweden. Ook goed. Je past je noodgedwongen aan... 😁👍🏻
Fonny Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden 4 uur geleden zei Kaatjemama: DAGPACT: Reacher Quinn MaryArt kaatje 🌺 Fonny🌞 Goedemorgen 😀
Yvonne Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Goedemiddag frummers, Zo, net thuis, ik was de hele dag de hort op, heb mijn goede daad voor deze week ook weer gedaan... Tijd voor een bakje en dan snel de piepers opzetten. spirit reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden DAGPACT: Reacher Quinn MaryArt kaatje 🌺 Fonny🌞 Yvonne
Quinn Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden We blijven netjes in het voorgeschreven ritme, dus het eten is bijna klaar. Om zes uur aan tafel. Yes we can. rapilos en spirit reageerden hierop 2
spirit Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden 32 minuten geleden zei Quinn: We blijven netjes in het voorgeschreven ritme, dus het eten is bijna klaar. Om zes uur aan tafel. Yes we can. Eet smakelijk. Wij gaan ook eten. Sucadelapjes, boontjes en krieltjes. Het is fijn om op gezette tijden te eten. Bij ons is dit tussen half 7 en 7 uur.
spirit Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden We zijn lekker aan het ruimen geweest. Flink doorgewerkt. Mijn vriend voelt zich opgelucht dat hij zo lekker bezig is. Zelf heb ik nog een uur gelopen met de hond. Heerlijk even in de natuur. Tussendoor ook nog boodschappen gedaan en zelfs naar de kaasboer op de markt. Nu lekker eten. Kaatjemama reageerde hierop 1
Etty Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Was vandaag bij een uitvaart van de mafste en leukste maar ook depressiefste kerel die ik ooit heb ontmoet. Het was een klant en dat heb ik altijd jammer gevonden, omdat ik hem liever had gehad als vriend. Rosee en Kaatjemama reageerden hierop 2
Quinn Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Wat jammer @Etty sterkte. Ik hoop dat de uitvaart bij hem paste.
Quinn Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden c is vanavond gezellig te vergaderen voor z'n werk, maar heeft nog wel even een bak chips en een pak koeken laten vallen op tafel. Geen idee waar die gebleven zijn. Kaatjemama reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 7 minuten geleden zei Quinn: c is vanavond gezellig te vergaderen voor z'n werk, maar heeft nog wel even een bak chips en een pak koeken laten vallen op tafel. Geen idee waar die gebleven zijn. Qookiemonster 😏
Quinn Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 1 minuut geleden zei Reacher: Qookiemonster 😏 Ik ben het kind in mij tevreden aan het stellen. De volwassen man is straks wel weer.
Reacher Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Aan de toastjes dus. Got it. Nachtpact Reacher
Quinn Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 1 minuut geleden zei Reacher: Aan de toastjes dus. Got it. Ik wil het wel voor je spellen Reach, maar ik choqueer de mensen al genoeg, vind je niet? Nachtpact Reacher Quinn
Reacher Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Nee nee, ik heb toastjes al correct geschreven. Geen uitspellen nodig 😳 Niets te zien hier mensen, wandel maar door. ✋🏼 Quinn reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Nog iets leuks te melden Q? Mijn leuke dingen Katten, veel katten. Gezond, tevreden en speels. Kaatjemama reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 1 minuut geleden zei Reacher: Nog iets leuks te melden Q? Jep. Het is weekend, ik ben bij c, we gaan heel leuke dingen doen waar ik niet over zal praten. En ik ben creatief en constructief bezig met woorden. Kaatjemama en Reacher reageerden hierop 2
Kaatjemama Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Leuke dingen. Man gekookt en buiten gegeten onder onze overkapping in de tuin met 1 van onze kinderen heel gezellig 🥰
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden