Kaatjemama Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden 1 minuut geleden zei Reacher: En je drinkt niet! Dat vind ik echt zo sterk van je! Pff ik ook maar eerlijk me naam op schrijven op het navhrpackt duurde langer dan normaal Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Hoeft toch niet? Als er ergens steun moet zijn voor jou dan is het hier. Quinn en Kaatjemama reageerden hierop 1 1
Reacher Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Niet opgeven hoor Kaatje! Je had gewoon gelijk dat je man niet mag rijden onder invloed. Zeker niet met een kind in de auto. En een mens denkt er niet altijd aan om dat soort dingen te zeggen buiten gehoorsafstand van de kinderen. 🤷 Big deal.
Kaatjemama Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Opgeven zeker niet stopte voor hem en ons maar doe het nu voor me zelf ja was dom en veel te dramatisch misschien maar heb er geen spijt van wel van de manier waarop maar ja zag alleen een bang meisje die niet mee wilde en was de druppel
Reacher Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Ik moet gaan slapen, hou je taai en je hoofd koel Kaatje. 😘
Reacher Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Zojuist zei Kaatjemama: Opgeven zeker niet stopte voor hem en ons maar doe het nu voor me zelf ja was dom en veel te dramatisch misschien maar heb er geen spijt van wel van de manier waarop maar ja zag alleen een bang meisje die niet mee wilde en was de druppel Ik vind dat hij overdreven reageert. Echt hoor. Jij hebt het goed gedaan.
Kaatjemama Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Dank je voor het lezen en slaap lekker
Reacher Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Het meisje had jouw bescherming nodig. En dat is dat.
Reacher Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Zojuist zei Kaatjemama: Dank je voor het lezen en slaap lekker Hoop dat jij ook wat slaap krijgt. Tot morgen!
lady jane Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Nachtpact: Q Musashi Reacher. kaatje 🌺 Jane
bumperjim Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden 9 uur geleden zei Kaatjemama: Nee denk het niet ben zo zenuwachtig en bang dat hij thuis komt en boos wordt op me Dit klinkt wel heel ongezond. Als je bang moet zijn voor je partner en er niet van kan slapen, is het dan de juiste? Geef maar geen antwoord want het is geen simpele ja/nee vraag
Musashi Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Ik geloof niet in ‘de juiste’. Wel in hoeverre iemand open staat voor gesprek en diepgang en/of ie bereid is om zichzelf echt aan te kijken ipv blindelings te projecteren op een ander. Als iemand niet die bereidheid toont, houdt het eigenlijk gewoon op. Maar een prins(es) op het witte paard bestaat niet.
lady jane Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Was het maar zo simpel. Liefde is liefde en soms simpel, maar vaak complex.
Yvonne Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Helemaal mee eens dear Jane. Was het maar zo simpel....
bumperjim Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Ik zei dus dat het niet simpel is, maar jullie zeggen dat het niet simpel is. Worden we het daarover eens? Niet simpel 🤯 Quinn en Musashi reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden ik reageerde niet op jou bumperjim reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden 2 uur geleden zei lady jane: Was het maar zo simpel. Liefde is liefde en soms simpel, maar vaak complex. En soms werkt het gewoon. gaat verder met verliefd in de verte staren lady jane reageerde hierop 1
Musashi Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Ik zeg ook niet dat het simpel is, maar die bereidheid lijkt voor mij wel een voorwaarde om de liefde te kunnen praktiseren. Misschien wel (te) pragmatisch maar altijd tegen een muur aanlopen kan verdomd pijn doen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden