Senna34 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goedemorgen ! Nog niemand een draad geopend? Normaal heb ik wel wat leesvoer op de ochtend 🙂
Yvonne Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goedemorgen @Senna34 en goedemorgen frummers. Ja, stilletjes hier nog. Eerst maar even een bakje dan
spirit Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goedenmorgen. Straks een afspraak met de dokter maken. Gaat niet helemaal goed. De hele nacht wakker gelegen van vreselijke rugpijn bij mijn schouderbladen wat ook doorstraalt naar mijn onderrug en buik. Ik vrees zelf weer voor een nierbekkenontsteking. Herken de pijn maar al te goed van de vorige keer. 8 uur meteen bellen en hoop dat ik er nog tussen kan. Ik verrek echt van de pijn. M'n hoofd bonst dus waarschijnlijk ook koorts. Het is geen gewoon griepje. Even naar laten kijken en hopelijk valt het mee, Paracetamol doet niets voor de pijn. Gewoon misselijk van de pijn. Balen.
MaryArt Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden DAGPACT: Yvonne MaryArt Goeiemorgen allemaal, Eindelijk een beetje warmte, wat lekker is dat toch. @spirit hopelijk valt het mee, sterkte ermee! Mooie dag allemaal!
Quinn Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Morgen. Hoe gaat het nu met je @bolletje? DAGPACT: Yvonne MaryArt Quinn
spirit Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Ik kan gelukkig over een uur al terecht. Hoop dat het meevalt. Ben er in ieder geval op tijd bij. Hoop echt niet op een nierbekkenontsteking of erger. Zie me al helemaal met spoed opgenomen worden. Doemdenken ben ik erg goed in.
Kaatjemama Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden DAGPACT: Yvonne MaryArt Quinn kaatje🌺
Marij Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goedemorgen, mijn boek ligt klaar voor in de zon
rapilos Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goedemorgen allemaal, Moe Hondje begon om 6.15 al te piepen en janken. Ze moest er inderdaad uit. Balen, want ondanks dat ik er daarna weer in ging kon ik toch niet meer slapen En had gisteren ook al zoveel gedaan, dus hoopte vandaag een beetje langer te slapen. normaal ligt hondje wel tot half negen te knorren @spirit Wat fijn dat je over een uur al terecht kan. Zulke klachten altijd serieus nemen, maar dat doe je gelukkig ook Vanavond eten bij de Griek met vrienden. Altijd gezellig Het hakken en snakken naar wijn ligt gelukkig ver achter me
spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Waarschijnlijk is het de galblaas. Moet het pinksterweekend overbruggen met diclofenac. Mijn bloeddruk was ook te hoog. Ook meteen pillen voor gekregen. Zo misselijk als een hond. Zelf een kopje thee komt eruit. Dinsdag moet ik terugkomen. Dan zal er wel verder gekeken worden. Bloedonderzoek enzo. Ben er lekker mee. Baal als een stekker natuurlijk. Smaragdie reageerde hierop 1
Smaragdie Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemiddag, Beterschap @spirit! Mijn diabetes is zwaar ontregelt, baal ervan. Nu overgegaan op insuline naast orale medicatie en veel bezoekjes aan het ziekenhuis voor verder onderzoek. Ben ook een doemdenker en misschien ook wel realist. Denk/dacht steeds dat ik alvleesklierkanker heb en dat zou kunnen na mijn alvleesklierontsteking jaren geleden. We gaan het zien. Mijn bloedsuikerwaardes zijn zwaar wisselend terwijl ik mijn best doe. Soms ook hevige buikpijn Ga het zien. als het zo is dan is het zo. Geen chemo dan voor mij daar begin ik niet aan. Eigen schuld als het zo is door mijn alcoholisme in het verleden.. Zie er wel veel beter uit niet drinkend dus dat pad zet ik wel door. Fijne dag allen.
Smaragdie Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Trouwens geen dag ziek gemeld op mijn werk tot op heden, draai wel minder nachtdiensten, meer avonddiensten nu. Beter voor de diabetes. Nu nog 2 nachten per maand. Heb er net 2 gehad en heerlijk vrij tot maandag. Ben niet bang voor de dood trouwens. Er is of niks meer of ik zie/voel mijn ouders weer en andere geliefden die ook zijn overleden. Best positief dan dood gaan, afgezien voor degenen die je natuurlijk dan achterlaat. Wel de manier van het doodgaan kan mij beangstigen natuurlijk maar hoop dat ik dat al goed geregeld heb. Zijn jullie bang voor de dood? Het doodgaan?
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Jeetje sterkte zeker balen dit @spiritrustig aan hè @Smaragdieook sterkte mag voor de dood ja zeker wil er nooit echt over nadenken ook niet goed maarja 😰 Smaragdie reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden De Japanse tuin wat een goeie tip wat dit zeg.🤗 heb me oudste zoon meegenomen en we hebben zoveel gelachen en genoten van de tuin. Leuke is dat hij nu op een leeftijd komt en het heel erg gaat waarderen. Heel leuk.🥰 Smaragdie reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden En ook heb ik aan @Reachergedacht 😍
Smaragdie Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 17 minuten geleden zei Kaatjemama: mag voor de dood ja zeker wil er nooit echt over nadenken ook niet goed maarja 😰 Als kind was ik er wel bang voor nu ik ouder ben niet meer. Hoe gaat het met jou vandaag, lekker in de tuin al gezeten? Echt heerlijk weer en blijft wel even zo.
Kaatjemama Geplaatst 59 minuten geleden Rapport Geplaatst 59 minuten geleden Ja zit nu even in de tuin heerlijk. Vanavond varen met eten mee of bbq in de tuin een van de 2. Heerlijk toch balen dat ik me baan kwijt ben heel soms zijn er ook momenten waar je van moet genieten. diabetes lijkt me zwaar en lastig zeg Hennie dan met het mooie wet ook meer last ? men kan je vandaag ook even buiten genieten?
Fonny Geplaatst 57 minuten geleden Rapport Geplaatst 57 minuten geleden Ik meld niet zo veel.. Maar nu wil ik dit graag . Heb net gehoord dat ik borstkanker heb...behandelplan as dinsdag..ben kapot bumperjim, Musashi en Smaragdie reageerden hierop 3
Smaragdie Geplaatst 50 minuten geleden Rapport Geplaatst 50 minuten geleden 3 minuten geleden zei Kaatjemama: Ja zit nu even in de tuin heerlijk. Vanavond varen met eten mee of bbq in de tuin een van de 2. Heerlijk toch balen dat ik me baan kwijt ben heel soms zijn er ook momenten waar je van moet genieten. diabetes lijkt me zwaar en lastig zeg Hennie dan met het mooie wet ook meer last ? men kan je vandaag ook even buiten genieten? Lekker genieten meis. Zit ook lekker buiten op mijn terras met mijn katten. Lekker relaxen. Geen lijn op de waardes van mijn bloedsuikerwaardes te trekken soms. Echt frustrerend soms maar is wat het is. Schiet van een hypo naar een hyper. Maar dankzij insuline kan ik het wel beter gaan instellen. En met deze diagnose diabetes 3c vergoeden ze wel alles. De sensor per maand kostte mij bijna 200 euro, nu krijg ik alles vergoed. Komt wel goed, denk wel dat mijn alvleesklier niet goed is maar dat hoor ik later wel. Niet gek laten maken. Ben ik goed in soms.
Smaragdie Geplaatst 49 minuten geleden Rapport Geplaatst 49 minuten geleden Jee @Fonny wat schrik ik hiervan, natuurlijk ben je kapot ervan. Hoe sta je tegenover eventuele behandelingen? Heel veel sterkte!!!!!
Kaatjemama Geplaatst 48 minuten geleden Rapport Geplaatst 48 minuten geleden 8 minuten geleden zei Fonny: Ik meld niet zo veel.. Maar nu wil ik dit graag . Heb net gehoord dat ik borstkanker heb...behandelplan as dinsdag..ben kapot Jeetje wat een naar nieuws 😓 heel veel sterkte ❤️🩹
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden