Senna34 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen ! Nog niemand een draad geopend? Normaal heb ik wel wat leesvoer op de ochtend 🙂
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen @Senna34 en goedemorgen frummers. Ja, stilletjes hier nog. Eerst maar even een bakje dan
spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedenmorgen. Straks een afspraak met de dokter maken. Gaat niet helemaal goed. De hele nacht wakker gelegen van vreselijke rugpijn bij mijn schouderbladen wat ook doorstraalt naar mijn onderrug en buik. Ik vrees zelf weer voor een nierbekkenontsteking. Herken de pijn maar al te goed van de vorige keer. 8 uur meteen bellen en hoop dat ik er nog tussen kan. Ik verrek echt van de pijn. M'n hoofd bonst dus waarschijnlijk ook koorts. Het is geen gewoon griepje. Even naar laten kijken en hopelijk valt het mee, Paracetamol doet niets voor de pijn. Gewoon misselijk van de pijn. Balen.
MaryArt Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden DAGPACT: Yvonne MaryArt Goeiemorgen allemaal, Eindelijk een beetje warmte, wat lekker is dat toch. @spirit hopelijk valt het mee, sterkte ermee! Mooie dag allemaal!
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Morgen. Hoe gaat het nu met je @bolletje? DAGPACT: Yvonne MaryArt Quinn
spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik kan gelukkig over een uur al terecht. Hoop dat het meevalt. Ben er in ieder geval op tijd bij. Hoop echt niet op een nierbekkenontsteking of erger. Zie me al helemaal met spoed opgenomen worden. Doemdenken ben ik erg goed in.
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden DAGPACT: Yvonne MaryArt Quinn kaatje🌺
Marij Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen, mijn boek ligt klaar voor in de zon
rapilos Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen allemaal, Moe Hondje begon om 6.15 al te piepen en janken. Ze moest er inderdaad uit. Balen, want ondanks dat ik er daarna weer in ging kon ik toch niet meer slapen En had gisteren ook al zoveel gedaan, dus hoopte vandaag een beetje langer te slapen. normaal ligt hondje wel tot half negen te knorren @spirit Wat fijn dat je over een uur al terecht kan. Zulke klachten altijd serieus nemen, maar dat doe je gelukkig ook Vanavond eten bij de Griek met vrienden. Altijd gezellig Het hakken en snakken naar wijn ligt gelukkig ver achter me
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden