Musashi Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden @Kaatjemama morgen vertrek en maandagavond aankomen (lokale tijd). Pittige 2 dagen voor de boeg dus vandaag nog maar zo veel mogelijk rustig aan ook. En veeeeeeeeeeeeeeel knuffelen thuis. 🥰
rosa45 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goedemorgen allemaal 🌞 Dagpact: Quinn renaldo61🐕 MaryArt Lika Yvonne kaatje 🌺 Rosa Mijn excuses voor de witregel, op mijn mobiel lukt het mij niet om het netjes te krijgen.
Kaatjemama Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 9 minuten geleden zei Musashi: @Kaatjemama morgen vertrek en maandagavond aankomen (lokale tijd). Pittige 2 dagen voor de boeg dus vandaag nog maar zo veel mogelijk rustig aan ook. En veeeeeeeeeeeeeeel knuffelen thuis. 🥰 Zeker pittigheid lang blijf je weg en waarheen ? Sorry als je het al gezegd hebt
Musashi Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 2 weken later zondag ben ik terug. De bestemming heb ik hier nog niet luid en duidelijk vermeld, maar de aandachtige lezer heeft mss/ wss al wel een idee. Ik zit toch nog altijd met een beetjes schrik qua anonimiteit. Er zou zo maar eens iemand op het vliegtuig moeten zitten die hier meeleest 😁.
Quinn Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden Dan kun je samen thee gaan drinken @Musashi goede reis alvast trouwens. Fixed it for you @rosa45 Dagpact: renaldo61🐕 MaryArt Lika Yvonne kaatje 🌺 Quinn Rosa rosa45 en Musashi reageerden hierop 1 1
Lika Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden @Musashihoud vol. We zijn hier!! Musashi reageerde hierop 1
Musashi Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Ok dan. Voor al wie dit leest en mij herkent. Hierbij een foto van de meeting place. Het is niet echt een theehuis, maar voor het gemak doen we alsof.
Quinn Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden Ik zou er bijna het vliegtuig voor pakken @Musashi Musashi reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 13 minuten geleden zei Musashi: 2 weken later zondag ben ik terug. De bestemming heb ik hier nog niet luid en duidelijk vermeld, maar de aandachtige lezer heeft mss/ wss al wel een idee. Ik zit toch nog altijd met een beetjes schrik qua anonimiteit. Er zou zo maar eens iemand op het vliegtuig moeten zitten die hier meeleest 😁. 🤣denk je nee joh we zitten allemaal zo ver van elkaar vandaan ps heb ook een idee veel plezier Musashi reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 4 minuten geleden zei Musashi: Ok dan. Voor al wie dit leest en mij herkent. Hierbij een foto van de meeting place. Het is niet echt een theehuis, maar voor het gemak doen we alsof. 🤩had het goed idd super gaaf genieten van elk moment Musashi reageerde hierop 1
Musashi Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden @Quinn zou ik leuk vinden! Quinn en lady jane reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden goeiemooiemorgen frummers ben moed aan het verzamelen om naar het zwembad te fietsen gelukkig is de koffie nog niet op. zo eerst maar eens checken of er geen dipl.zwemmen is dan heb ik een geldig excuus om niet te gaan soms ben ik een echte excuusTruus spirit reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 12 minuten geleden zei Kaatjemama: 🤣denk je nee joh we zitten allemaal zo ver van elkaar vandaan ps heb ook een idee veel plezier Zat te denken das eigenlijk niet helemaal waar weet toevallig dat @lady janein me buur zit maar ja je herkend elkaar toch nooit
Quinn Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden Koffie op, Brinta op, nog maar een keer douchen en ik denk weer naar bed.
lady jane Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) oh echt? grappig. @Kaatjemama Ja zo zat ik ooit met mijn directeur in het zoutbad bij Elysium Hij had mij niet gezien en ik heb erg lang moeten wachten tot hij eruit ging later met de badjas aan wel even een praatje gemaakt Maar ook al kom je hier voor hetzelfde er rust toch iets van een taboe op lijkt het wel. Maar eenmaal de gene voorbij zijn we gewoon mensen, toch? Met leuke en minder leuke kanten dat wel. 5 uur geleden bewerkt door lady jane Fonny en Kaatjemama reageerden hierop 1 1
MaryArt Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 1 uur geleden zei renaldo61: Leuk om van het dagpact af gesmeten te worden @MaryArt ? Sorry @renaldo61 Ik heb over je heen gekeken! Het ging zeer zeker niet met opzet. @Oskar Geen plannen hier. Mijn dagen zijn voornamelijk hetzelfde op een enkele uitzondering na. Maar wel altijd potjes schilderen, mijn "winkeltje" smorgens openen en s avonds weer dicht doen, ( geld tellen ! 😂) sportschool, en tussendoor boodschappen doen en mezelf in leven houden. En vooral niet drinken wat me heel goed afgaat met deze herhaling van zetten. Wie had dat ooit gedacht, ik liep vaak in 7 sloten tegelijk en ben nu zo standvastig als het maar kan! lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden logisch, dit weekend geen diplomazwemmen daar gaat mijn excuus en daar ga ik dan ook maar nu. MaryArt, Kaatjemama, Kohtje en 1 andere reageerden hierop 3 1
Fonny Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 34 minuten geleden zei Quinn: Dan kun je samen thee gaan drinken @Musashi goede reis alvast trouwens. Fixed it for you @rosa45 Dagpact: renaldo61🐕 MaryArt Lika Yvonne kaatje 🌺 Quinn Rosa Fonny🌞
Kaatjemama Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 8 minuten geleden zei lady jane: oh echt? grappig. @Kaatjemama Ja zo zat ik ooit met mijn directeur in het zoutbad bij Elysium Hij had mij niet gezien en ik heb erg lang moeten wachten tot hij eruit ging later met de badjas aan wel even een praatje gemaakt Maar ook al kom je hier voor hetzelfde er rust toch iets van een taboe op lijkt het wel. Maar eenmaal de gene voorbij zijn we gewoon mensen, toch? Met leuke en minder leuke kanten dat wel. Ja idd grappig maar idd we zijn gewoon mensen
spirit Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Dagpact: renaldo61🐕 MaryArt Lika Yvonne kaatje 🌺 Quinn Rosa Fonny🌞 Spirit
spirit Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Onderweg naar het festival. Ik kon moeilijk in slaap komen en heb mijn gedachten maar even laten gaan. Dat waren gevaarlijke gedachten die bij het opstaan weg waren. Dat stemmetje Vannacht fluisterde dat ik toch wel 1 biertje kon drinken voor de gezelligheid. NOT!! Daarom even op het dagpact. We blijven daar ook niet 4 uur lang. We gaan wat anders doen. Straks heel even sociaal doen en dan drukken we onze snor. 10.30 spelen. Half uurtje. Kop koffie daarna iets voor onszelf doen. rapilos reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 6 minuten geleden zei spirit: Onderweg naar het festival. Ik kon moeilijk in slaap komen en heb mijn gedachten maar even laten gaan. Dat waren gevaarlijke gedachten die bij het opstaan weg waren. Dat stemmetje Vannacht fluisterde dat ik toch wel 1 biertje kon drinken voor de gezelligheid. NOT!! Daarom even op het dagpact. We blijven daar ook niet 4 uur lang. We gaan wat anders doen. Straks heel even sociaal doen en dan drukken we onze snor. 10.30 spelen. Half uurtje. Kop koffie daarna iets voor onszelf doen. Slim even iets voor jullie zelf zeker niet blijven hangen succes met spelen bij het festival 🥳
rapilos Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goedemorgen allemaal, Vanmiddag naar dochter. Ze gaat lekker koken voor ons. Kijk ernaar uit 😉
Kaatjemama Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Lekker @rapilos ben benieuwd wat ze maakt voor je. veel plezier rapilos reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nou het zwemmen was heerlijk natuurlijk, dat weet ik vantevoren eigenlijk al, maar ik maak die drempel soms zo hoog om in de actie te gaan. Boodschappen gedaan, ook voor inloophuis meteen, en nu dus klaar om tennis te gaan kijken of naar het filmhuis. Lees ik nert online dat de eerste kliniek voor verslaafde ouderen er komt, in Capelle a.d. IJssel. Klik ik het filmpje aan en dan hebben ze het over verslaafde opa en oma, op wel zo'n raar toontje, nee dankjewel, ik blijf wel thuis
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden