Yana Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 8 minuten geleden zei hub02: Je zou je doodlachen als het niet af en toe zo treurig was. Laten we dat doen als het zover is... death by laughter. Marjolijn, hub02 en lady jane reageerden hierop 3
hub02 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 1 minuut geleden zei Yana: Gezellig hè @hub02 😀 Ja, onze "leuke dingen" voor de meimaand hier😄 Yana reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Over dokters zou ik nog wel even door kunnen gaan, de onmenselijk verschrikkelijke dingen die ze mijn moeder hebben aangedaan en nooit een spoortje van spijt of schuldgevoel te merken, glashard liegen, dat wel. Gewetenloze slagers zitten ertussen.
Yana Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Er zijn ook goeie, meelevende artsen. Dat zijn denk ik vooral de mensen die zelf weten hoe weinig ze weten.
Etty Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Goedemorgen, Zou ook wel een duit in het zakje kunnen doen van medische missers of horkengedrag door artsen. Het is waarschijnlijk waarom ik me altijd als een idioot inlees als ik of iemand die me lief is iets mankeert. Ook niet echt gezond maar goed. Als je je ziek en kwetsbaar voelt komt het gedrag zo hard binnen, dat gaan sommigen misschien pas snappen als ze zelf ziek worden. En gelukkig heb je ook goeie, ik denk inderdaad dat dit de artsen zijn die openstaan en meedenken. @Yana ik hoop dat je vooral die op je pad zult treffen. 2 uur geleden bewerkt door Etty
hub02 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) @Yana Ja, klopt wat je hierboven zegt. Misschien zitten onze slechte ervaringen beter opgeslagen in ons geheugen dan de goede. Als ik dat vaak genoeg zeg ga ik mezelf nog geloven. En ik ben wel de laatste die ik zou vertrouwen, geen goed teken eigenlijk. Maar eigenlijk is het altijd wel gezellig met ons twee, vind je niet? Dat maakt toch weer wat goed, toch? En het "erge" 😄 is dat ik alles weer zonder alcohol ga doen deze week. Niet dat ik van plan ben veel te gaan doen...... 2 uur geleden bewerkt door hub02
Yana Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Zeker gezellig @hub02 52 minuten geleden zei Etty: En gelukkig heb je ook goeie, ik denk inderdaad dat dit de artsen zijn die openstaan en meedenken. @Yana ik hoop dat je vooral die op je pad zult treffen. Dankje Etty, ik hoop voorlopig geen artsen meer nodig te hebben. Voor mijn longcovid raadpleeg ik in ieder geval geen artsen meer, die proberen me alleen maar aan te praten dat er van alles mis is met mijn lijf terwijl dat helemaal zo zeker niet is. Verder experimenteren ze op me met medicatie (angstremmers, anti-psychotica, anti-depressiva), die zouden allemaal helpen tegen de covidsymtomen en inmiddels zit ik dus vast aan oxazepam. In het begin haalde dat zeker de scherpe randjes van een paar hevige symptomen die ik had maar nu zit ik er aan vast. Ik probeerde laatst een mg minder per dag te nemen en ik kon niet geloven wat me overkwam, na een week was ik een emotioneel wrak in volslagen paniek. Dat gaat nog wat worden om daar weer vanaf te komen, nou ja, eerst maar eens stabiel gezond worden, dan zie ik wel verder. Volgens mij is mijn lichaam weer gezond maar heeft die covidinfectie mijn zenuwstelsel in de alarmstand gezet (en terecht, want het was heftig). Het probleem is nu dat mijn zenuwstelsel de weg terug naar de veilige modus nog niet kan vinden. Daar kan ik zelf bij helpen door mijn brein gerust te stellen, er moeten weer andere neuropaden van veiligheid aangelegd worden want de symptomen zorgen steeds voor angst en angst zet mijn zenuwstelsel nog meer op scherp en dat zorgt voor nog meer symptomen en dat creeert weer meer angst enz. enz. enz. Ik ben dus enthousiast bezig om een weg te vinden met mijn gedachtes en mijn angst en andere emoties die in de weg staan. Ik geloof dat daar de sleutel ligt en gelukkig is daar veel interessants over te vinden op internet. 1 uur geleden bewerkt door Yana Lika reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik schrijf hier altijd op mijn phone maar nu ben ik op de laptop bezig en dan verschijnt er onder bijna ieder woord dat ik hier typ een rood kringellijntje, alsof de spellingcontrole op een andere taal staat? Iemand een idee hoe ik dat opgelost krijg?
Marjolijn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) DAGPACT: MaryArt Yvonne kaatje 🌺 stroumfke Quinn hub marjolijn Beetje laat. Weer es een wat "mindere" dag. ( beetje understatement eigenlijk) Het is toch wat, wat ik lees over de gezondheid van diverse mensen hier. Wat zou het toch heerlijk zijn als iedereen hier kon roepen dat hij of zij zich deze dag tiptop voelt. Dat zou toch geweldig zijn. Voor allen die met mindere gezondheid zitten: sterkte en beterschap. En vooral veel plezier in het leven. En een dot humor( maar dat zit wel goed bij de meesten hier😃). en die regels krijg ik, net als Hub, ook niet goed. Tja.... 1 uur geleden bewerkt door Marjolijn
spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ach, mijn medische missers begon al toen ik 6 jaar was en blindedarmontsteking had. Door een toen dienstdoende arts zwaar onderschat. Hij wilde niet komen en moest maar een kinderaspirientje nemen volgens de arts. Het werd echter steeds erger en het werd buikvliesontsteking. Als hij eerder geconstateerd had dat het blindedarmontsteking was, had hij er op tijd uitgehaald kunnen worden. Het is een wonder, dat ik hier nog gewoon zit te typen op een ADB forum 🤨
spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden DAGPACT: MaryArt Yvonne kaatje 🌺 stroumfke Quinn hub marjolijn Spirit 🏋️♂️
Yana Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 5 minuten geleden zei Marjolijn: Weer es een wat "mindere" dag. Wat heb jij voor gezondheidsproblemen als ik vragen mag, Marjolijn? (Ik typte Marjolijk, maar zo ver is het gelukkig nog niet 😁) lady jane reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Ik heb 4 x verschillende kanker gehad ( 2 x borstkanker, schildklierkanker en longkanker) en nu veel restschade van behandelingen, operaties en chemo's en bestralingen en een vorm van Ehlers Danlos ( bindweefselziekte) die helaas progressief is. Maar heeeeeee.......ik ben er nog!!!!!!!!!!!! 🫠😉 Niet iets wat ik eigenlijk van plan was te delen. En nu even gebroken ribben na val door de EDs. Maar dat gaat wel weer over. Die groeien wel weer aan elkaar. Nu alleen nog behoorlijk pijnlijk. 46 minuten geleden bewerkt door Marjolijn
spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Veel plezier @Kaatjemama. Kijk je wel uit. Best vervelend dat je hele familie drinkt. Hou vast aan je 0.0. Waarschijnlijk hebben hun wel een rem. Onze rem is stuk. Een keer uitgeslapen. Ook wel weer eens lekker. Ik ga nu in de tuin rommelen. Het kriebelt teveel. Bezem is gevonden. Kan er zo op wegvliegen 🤣 Marjolijn reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) 💐En dan alvast wat leuks van deze dag. Bovenbuurman kwam een prachtige bos roze anjers brengen. Omdat het " vandaag" is, zei hij. 😃 💐💐 1 uur geleden bewerkt door Marjolijn spirit reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik ga zo direct maar es lekker een powernapje doen met een mooi boek erbij. Even er wat van maken. Senna34 reageerde hierop 1
Senna34 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 38 minuten geleden zei Yana: Ik schrijf hier altijd op mijn phone maar nu ben ik op de laptop bezig en dan verschijnt er onder bijna ieder woord dat ik hier typ een rood kringellijntje, alsof de spellingcontrole op een andere taal staat? Iemand een idee hoe ik dat opgelost krijg? Misschien even opnieuw opstarten ?
spirit Geplaatst 37 minuten geleden Rapport Geplaatst 37 minuten geleden 44 minuten geleden zei Marjolijn: Ik heb 4 x verschillende kanker gehad ( 2 x borstkanker, schildklierkanker en longkanker) en nu veel restschade van behandelingen, operaties en chemo's en bestralingen en een vorm van Ehlers Danlos ( bindweefselziekte) die helaas progressief is. Maar ik ben er nog!!!!!!!!!!!! 🫠😉 Heftig Marjolijn. Niet zo gek dat je soms zo in de put zit. Gelukkig gaat het stoppen met alcohol goed!
rapilos Geplaatst 22 minuten geleden Rapport Geplaatst 22 minuten geleden 3 uur geleden zei Yana: @rapilos die rode kring betekent juist dat je al besmet bent met lyme en je moet zeker een antibioticakuur nemen, dat helpt wel degelijk. Nu meteen vandaag mee beginnen. Je wilt geen lyme hebben, dat is echt niet grappig! Wat je huisarts ook gaat zeggen, zorg dat je een kuur krijgt! (doxycycline voor minstens 10 dagen.) Wees maar dankbaar voor die rode kring want die is er lang niet altijd als je besmet bent, jij weet het nu in ieder geval zeker. Antibiotica zit erin Twee tabletjes doxicline van 100 mg In een keer innemen bij de maaltijd en oplossen in water. Ook tegen de felle zon beschermen Hoop dat dit voldoende is want heb maar 1 niet en daar ben ik ook zuinig op. Zwelling is al een heel stuk minder nu hoor
rapilos Geplaatst 21 minuten geleden Rapport Geplaatst 21 minuten geleden Niet voor 10 dagen hoor, alleen vandaag, dus dat is nog te overzien Oké, ben weer weg Druk, druk...
Kaatjemama Geplaatst 17 minuten geleden Rapport Geplaatst 17 minuten geleden 1 uur geleden zei Marjolijn: Ik heb 4 x verschillende kanker gehad ( 2 x borstkanker, schildklierkanker en longkanker) en nu veel restschade van behandelingen, operaties en chemo's en bestralingen en een vorm van Ehlers Danlos ( bindweefselziekte) die helaas progressief is. Maar heeeeeee.......ik ben er nog!!!!!!!!!!!! 🫠😉 Niet iets wat ik eigenlijk van plan was te delen. En nu even gebroken ribben na val door de EDs. Maar dat gaat wel weer over. Die groeien wel weer aan elkaar. Nu alleen nog behoorlijk pijnlijk. Jeetje heb hier geen woorden voor . Behalve dat ik het super knap hoe je erin staat nu heel sterk.
Kaatjemama Geplaatst 15 minuten geleden Rapport Geplaatst 15 minuten geleden 1 uur geleden zei spirit: Veel plezier @Kaatjemama. Kijk je wel uit. Best vervelend dat je hele familie drinkt. Hou vast aan je 0.0. Waarschijnlijk hebben hun wel een rem. Onze rem is stuk. Een keer uitgeslapen. Ook wel weer eens lekker. Ik ga nu in de tuin rommelen. Het kriebelt teveel. Bezem is gevonden. Kan er zo op wegvliegen 🤣 Dank je @spirit zeker wordt best lastig maar goed wilde het ook niet missen dit weekend.
Bob Geplaatst 8 minuten geleden Rapport Geplaatst 8 minuten geleden (bewerkt) 1 uur geleden zei Yana: Ik schrijf hier altijd op mijn phone maar nu ben ik op de laptop bezig en dan verschijnt er onder bijna ieder woord dat ik hier typ een rood kringellijntje, alsof de spellingcontrole op een andere taal staat? Iemand een idee hoe ik dat opgelost krijg? Het zou een instelling van je internet browser kunnen zijn. Zelf gebruik ik Google Chrome en ik zag dat je daar bij "instellingen" de spellingscontrole aan of uit kunt zetten en ook de taal kunt kiezen (klik op de drie stipjes rechtsboven in de taakbalk, kies "Instellingen" uit het menu en type dan "spelling" in het zoekvak). 4 minuten geleden bewerkt door Bob
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden