bumperjim Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Morgen gaat het vast beter @garfield076 garfield076 en spirit reageerden hierop 2
spirit Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Vind jou vrouw je nu niet leuk meer @garfield076? Valt het je zelf zwaar? Van mij hoeft het ook niet meer hoor, die drukte en dan al dat gezuip. Het loopt altijd uit de hand door drank.
garfield076 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 3 minuten geleden zei bumperjim: Morgen gaat het vast beter @garfield076 Dank je wel. Zojuist zei spirit: Vind jou vrouw je nu niet leuk meer @garfield076? Valt het je zelf zwaar? Van mij hoeft het ook niet meer hoor, die drukte en dan al dat gezuip. Het loopt altijd uit de hand door drank. Dat is een hele goede vraag. Is het echt zo of is het mijn eigen perceptie. Feit is dat we wel in een relatiecrisis zitten nu en dat ik thuis echt niet de leukste ben. Ja, ik wil doorzetten maar het kost me nu echt moeite om de voordelen te zien
spirit Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden DAGPACT: Marjolijn Maja Fonny 🌞 Kaatje MaryArt Yvonne hub Stormy69 Spirit
spirit Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden De trek overvalt ons een beetje. We hebben heerlijk gespeeld en zitten allebei nog even in de muziekroes. Sterk zijn nu. We gaan de hond ophalen bij m'n zoon en naar huis. Daar nog even nagenieten zonder drank. Wel fijn dat mijn lief het zelf toegaf dat hij trek had. Zo kan erger voorkomen worden. We hebben niets in huis, alleen Cola. Aan de cola dus straks en dan eten. Rotdrank. We hebben het evengoed wel naar ons zin.
spirit Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Trek is al over. Morgenavond zwemmen en mijn vriend moet gewoon werken. De vrijmarkt is weg en het feest is over. Het blijven instinkertjes, dit soort dagen, maar hij is weer voorbij. We hebben heerlijk gemusiceerd. Vroeger gaf ik thuis nog even een toegift. Nu ben ik blij als ik straks zit.
spirit Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Moet je toch niet aan denken om morgen een kater te hebben. 🤨
Kaatjemama Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden vandaag valt me toch zwaarder dan ik had verwacht.ben stuk sneller geïrriteerd.terrasje 1 met vrienden was al om 13.00 uur niets aan de hand gezellig. later de hoofdstraat met bandjes ect veel bekende van vroeger tegen gekomen super gezellig iets te gezellig daar kan het de drang.gauw colaatje gehaald om wat in me handen te hebben.was ook een vriend die blijkbaar ook in dezelfde detox had gezeten als me man. dus we hadden wat te babbelen zeg maar. dus begrip genoeg maar toch minder gezellig dan andre jaren. Heel leuk om onze oude bekende tegen te komen. we gaan zo ook nog even een rondje lopen. spirit reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden @garfield076ik herken dat zo goed! Blij dat deze dag voorbij is. Voelde me een soort toeschouwer van alles en iedereen om me heen, gaf een eenzaam gevoel. En een soort van fomo. Ook ik vind een aantal dingen niet meer leuk zonder alcohol en dat gaat eigenlijk niet weg. Maar ik geloof dat ik ze ook niet meer leuk vind met alcohol, dus tja. Het is wat het is. Stel dat je toch had gedronken, dan had dat je van binnen waarschijnlijk ook niet gegeven wat je zocht. Heb je dit gevoel alleen op dit soort momenten of houdt het al een tijd lang aan? Vind het sterk van je dat je ondanks alles toch niet naar de fles grijpt!
Rosee Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden En @Kaatjemamaook deze dag genaild! Kaatjemama reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Hier ook een beetje eenzaam gevoel gehad vandaag. Koningsdag meebeleefd via tv. Wel mooi. Maar ook tikkie alleen. En erg flabbergasted door weeeeeer die vele negatieve berichten van 1 persoon.. Hoe blokkeer ik? En dan het positieve... ik mocht afzwaaien bij de thuiszorg. De schatten belden nog wel op vandaag of het goed gelukt was. !!!! Gek hoor. Dat je dolgelukkig wordt van zelf die douche doen. HEERLIJK... ( hoe lief ook de hulp). Ik heb dus niet energiezuinig gedaan .... tja... Stukje gewandeld. Stukje ruimwerk gedaan( verkoop of kringloop) . En wederom gehaakt. Wordt leuk. En nu golden earring op npo1. In combi met haken. Hoe gek wil je 'm? En weer een dag!!!!! 2 uur geleden bewerkt door Marjolijn
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Als je rechtsboven op jouw eigen naam/account klikt kun je bij jouw accountinstellingen op 'negeren' klikken @Marjolijn. Dan vul je de naam van betreffende persoon in en volgens mij krijg je dan geen pb's meer van die persoon. Maar wat fijn dat je zo vooruit gaat momenteel. Geen thuiszorg meer, heerlijk. En ook aan de wandel, dat is heel heel anders dan een week geleden... Ik zit ook te haken en tegelijkertijd te luisteren naar de Golden Earring... 2 uur geleden bewerkt door Yvonne Marjolijn reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dank je wel @Yvonne. Ga ik straks na golden earring proberen. Top.
Marjolijn Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden En dankbaar dat ik een zitmuurtje in de douche heb. En ook voor toch weer vooruitgang. . En nu verder even tv met GE Rosee reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Voor iedereen die het nu zwaar heeft: Nachtpact Reacher Hadocque reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden En voor wie het moeilijk had en niet heeft gedronken een overwinning behaald! gefeliciteerd; Rosee en Kaatjemama reageerden hierop 1 1
Hadocque Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ga ik niet doen, ik ben geen absolute afzweerder. Maar Rietsj en Jane, ga goed. ALhoewel, Riets, al die trouwplannen, wat blijft er nog over dan? En Spirit, respect, het eeuwige gestruikel is over. Toch ergens n knop om. lady jane en Reacher reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Hopelijk had je het dan ook niet moeilijk op zo'n dag als vandaag, ouwe zeeman wel fijn je weer eens te lezen hier, ik mis je rechttoerechtan uitspraken hier wel.
Marjolijn Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nachtpact Reacher Jane Maja Marjolijn. Zo nodig. Dat nachtpact. Bah craving.
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden chocolade @Marjolijn, een groot stuk, dat mag nu ff. Marjolijn reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Mijn wandeling was kort naar krachtig. Maar progressie... en morgen hulp tussen 2 en 4. Mooi. En dankbaar.. Ik heb vandaag oranjegezind gegeten. Oranje worteltjes. !!!!!+ Weer een dag toch?
Marjolijn Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dag 16. Maar wat een klus. . Zo gaat dat soms. Ik lees je.
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact Reacher Jane Maja Marjolijn kaatje🌺 Net thuis lekker bakje thee op de bank en heel eerlijk vindt niet erg dat morgen een gewone dag is
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden