Marjolijn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 2 uur geleden zei Quinn: Weet je @spirit het is net als bij ons allemaal. Gebeurd is gebeurd. Overeind komen, knieën afkloppen en een hand aanpakken die iemand uitsteekt. Alleen kun jij nu de uitgestoken hand zijn. Ik ben niet zo van al dat citeren, maar vooruit...hier erg mee eens. Op dit forum zit volgens mij( excuus als ik fout zit) met iedereen om wat voor reden dan ook hier. We komen hier niet om zweetvoetjes en vergelijkbare frutseltjes. We zijn hier een klein beetje anoniem of erg veel als we dat willen. En weten amper iets van elkaars leven. En laten we dan niet oordelen en veroordelen. We delen hier geen schilderadviesjes of haakpatroontjes toch? Er is zoveel oordeel en een beetje liefs in deze wereld is vast erg welkom.
Marjolijn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden En @spirit inderdaad... (citaat kmw ezel) Kalmte MoedWijsheid).
Quinn Geplaatst 24 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 24 minuten geleden Nachtpact: Reacher Yvonne Q
Kaatjemama Geplaatst 23 minuten geleden Rapport Geplaatst 23 minuten geleden Nachtpact: Reacher Yvonne Q kaatje 🌺
Mormel Geplaatst 9 minuten geleden Rapport Geplaatst 9 minuten geleden Nachtpact: Reacher Yvonne Q kaatje 🌺 Mormel Normaal zou ik er nu ongeveer inkruipen om nog wat te lezen, maar dat gedoe met Iran baart me zorgen dus zien wat 2u brengt.
Mariposa Geplaatst 8 minuten geleden Rapport Geplaatst 8 minuten geleden Nachtpact: Reacher Yvonne Q kaatje 🌺 Mormel Mariposa 🐘
Bob Geplaatst 8 minuten geleden Rapport Geplaatst 8 minuten geleden Nachtpact: Reacher Yvonne Q kaatje 🌺 Mormel Mariposa 🐘 Bob
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden